*Αποστολή σε 2-4 εργάσιμες μέρες
Τιμή Λεμόνι: 10,65 €
Δαμάζοντας την αριθμητική
Δοκίμιο
Συγγραφή: · Ανδρούλα Χριστοφίδη - Henriques
Μετάφραση: · Μαρία Ηλιοπούλου
Έκδοση: Μάρτιος 2007 από "Εκκρεμές"
Σελ.:202 (21χ14), Μαλακό εξώφυλλο, ISBN: 960-7651-48-0
Θέμα: "Μαθηματικά - Σπουδή και διδασκαλία" "Ειδική αγωγή" "Μάθηση - Ψυχολογία"
Τι είδους αριθμητική για την ειδική διδασκαλία;
Σ' αυτό το βιβλίο μελετώνται:
- Οι σχέσεις ανάμεσα στις δράσεις και τις αριθμητικές πράξεις, στο συγκεκριμένο και το γραπτό, ανάμεσα στην κατανόηση και τη σκέψη.
- Ο προσθετικός και ο πολλαπλασιαστικός συλλογισμός.
- Η σημασία που αποδίδεται στη σχολική γνώση και στη σχολική επιτυχία.
- Οι δυσκολίες μάθησης, τα κίνητρα και η καταξίωση.
Όλα αυτά τα θέματα τίθενται στο "Δαμάζοντας την αριθμητική" του οποίου ο στόχος είναι διπλός.
- Από τη μία πλευρά, να προτείνει μια αριθμητική προσαρμοσμένη στα παιδιά με αργή ανάπτυξη, στο πλαίσιο της ειδικής διδασκαλίας.
- Από την άλλη, να ωθήσει το δάσκαλο να επανεξετάσει το ρόλο του και τα όρια της εξουσίας του.
Η τάξη είναι μια έλλειψη με τα δύο κέντρα της, στο ένα από αυτά βρίσκεται ο μαθητής που χτίζει τη γνώση του, στο άλλο βρίσκεται ο δάσκαλος ο οποίος, παρόλο που φέρνει πολύτιμες πληροφορίες γι' αυτή τη δόμηση, δεν μπορεί να μεταδώσει έτοιμες γνώσεις, ούτε να τις δομήσει αυτός στη θέση του παιδιού.
(1998) Παίζω και καταλαβαίνω, Εκκρεμές
(1997) Ο Πιαζέ και το σχολείο, Εκκρεμές