*Αποστολή σε 2-4 εργάσιμες μέρες
Τιμή Λεμόνι: 16,92 €
Αυθεντίες του μάνατζμεντ
Πώς οι γκουρού των επιχειρήσεων και οι ιδέες τους άλλαξαν τον κόσμο προς το καλύτερο και προς το χειρότερο
"Masters of Management: How the Business and their Ideas Have Changed the World for Better and for Worse" (Πρωτότυπος τίτλος στα αγγλικά)
Συγγραφή: · Adrian Wooldridge
Μετάφραση: ·Μυρτώ Σμαραγδή
Έκδοση: Ιούλιος 2012 από "Κέρκυρα - Economia Publishing"
Σελ.:560 (28χ15), Μαλακό εξώφυλλο, ISBN: 960-9490-16-6
Θέμα: "Διοίκηση και οργάνωση " "Μάρκετινγκ"
Χτίζοντας επάνω στην τεράστια επιτυχία του βιβλίου "Οι μάγοι του Μάνατζμεντ", η πλήρως αναθεωρημένη και ενημερωμένη έκδοση "Αυθεντίες του Μάνατζμεντ" διερευνά την έλευση του διαδικτύου, την αυξανόμενη δύναμη των αναδυόμενων αγορών, τη μεγάλη κρίση του 2008 και τις πιο σύγχρονες εξελίξεις στη θεωρία του μάνατζμεντ.
"Ένα κλασικό και απαραίτητο βοήθημα για όποιον θέλει να βελτιώσει την τεχνική του στο μάνατζμεντ."
Vijay Govindarajan, καθηγητής στη Σχολή Διοίκησης Επιχειρήσεων Tuck του Κολεγίου του Ντάρτμουθ και σύμβουλος Καινοτομίας στην General Electric
"Μια εμπεριστατωμένη ανατομία των επιτυχιών και των αποτυχιών της σημερινής θεωρίας και πρακτικής του μάνατζμεντ."
Ratan Tata, πρόεδρος του Ομίλου Tata
(2022) Η τέταρτη επανάσταση, Επίκεντρο
(2012) Ο κόσμος το 2050, Μίνωας
(2012) Η εταιρεία, Πανεπιστημιακές Εκδόσεις Κρήτης
(2000) Οι μάγοι του management, Leader Books