*Αποστολή σε 2-4 εργάσιμες μέρες
Τιμή Λεμόνι: 20,70 €
Κάνε έναν καφέ με την καρδιά σου
Πως η Starbucks κατάφερε να χτίσει μια εταιρεία-κολοσσό φλιτζάνι-φλιτζάνι
"Pour your Heart Into It" (Πρωτότυπος τίτλος στα αγγλικά)
Συγγραφή: · Howard Schultz · Dori Jones Yang
Μετάφραση: ·Εύη Παπαδοπούλου
Έκδοση: 2003 από "Κλειδάριθμος"
Σελ.:360 (24χ17), Μαλακό εξώφυλλο, ISBN: 960-209-677-2
Θέμα: "Καφές" "Δημιουργικότητα (Διοίκηση και οργάνωση)" "Εταιρείες - Ιστορία" "Επιχειρηματικό σχέδιο"
Στο βιβλίο αυτό ο Howard Schultz εξηγεί τις αρχές που διαμόρφωσαν το φαινόμενο Starbucks, αποκαλύπτοντας τις πολύτιμες γνώσεις που αποκόμισε από την προσπάθειά του να αναδείξει τον άριστης ποιότητας καφέ σε κομμάτι της αμερικανικής ζωής. Οι επιχειρηματίες, οι μάνατζερ, και τα άτομα που φιλοδοξούν να ιδρύσουν δική τους επιχείρηση θα ανακαλύψουν πώς μπορούν να μετατρέψουν το πάθος τους σε κέρδος μέσα από αυτό το αναλυτικότατο χρονικό της εταιρείας που "άλλαξε τα πάντα... από τη γεύση μας, μέχρι τη γλώσσα μας αλλά και το πρόσωπο της Μέιν Στρητ". (Fortune).