*Ενδέχεται κάποια βιβλία που δεν είναι σε απόθεμα στο βιβλιοπωλείο να προκύψουν ως εξαντλημένα στον εκδότη τους, στην περίπτωση αυτή θα λάβετε ενημέρωση εντός 2 ημερών

Η δερματοστιξία


Συγγραφή: · Junichiro Tanizaki
Μετάφραση: · Kyro Ponte
Έκδοση: Ιανουάριος 2018 από "Bibliotheque"
Σελ.:36 Μαλακό εξώφυλλο


Θέμα: "Ιαπωνική πεζογραφία"

Εκείνος που ήθελε να επισκεφτεί τις συνοικίες του πρόχειρου έρωτα, νοίκιαζε κουβαλητές με μεγαλοπρεπή δερματοστιξία. Οι γυναίκες στη Γιοσιβάρα και στο Τατσούμι ήταν ξετρελαμένες με τους καλαίσθητα δερματοστιγμένους άνδρες. Για να μην αναφερθώ μόνο στους τυχοδιώκτες και στους πυροσβέστες. Κατά αυτόν τον τρόπο δεν καλλωπίζονταν μόνο απλοί πολίτες, αλλά και μερικοί Σαμουράι. Στις συναντήσεις τατουάζ που διοργανώνονταν από καιρό σε καιρό έδειχναν οι συμμετέχοντες τα πολύχρωμα κορμιά τους, περηφανεύονταν για τις θαυμάσιες επινοήσεις τους, την πρωτοτυπία των σχεδίων και ασκούσαν μεταξύ τους κριτική.

Έρχονταν εκεί κι ένας νεαρός, επιδέξιος δερματοστίκτης ο Σεΐκιτσι. Όλοι τον επαινούσαν ως μεγάλο καλλιτέχνη, που δεν είχε τίποτε να ζηλέψει εάν συγκρίνονταν με έναν Τζαριπούν από την Ακασούκα, έναν Γιατσουχέι από την συνοικία Ματσουσίμα ή έναν Κονκότζιρο.

Το δέρμα πολλών ανθρώπων είχε απλωθεί σαν ολόλευκος, μεταξένιος καμβάς κάτω από την βελόνα του. Τα πιο αξιέπαινα έργα στις συναντήσεις τατουάζ προέρχονταν από το χέρι του. Εάν ο Νταρούμα Κιν ήταν γνωστός για τις φωτοσκιάσεις, αν ο Καρακούζα Γκόντα φημίζονταν για τη δεξιοτεχνία του στις πορφυρού χρώματος δερματοστιξίες, τότε ο Σεΐκιτσι ήταν γνωστός για τις αυθεντικές του συνθέσεις και τη μαγευτική καθαρότητα χάραξης των γραμμών.

Αρχικά απασχολούνταν ο Σεΐκιτσι ως ζωγράφος του Ουκιγιόε στην σχολή του Τογιοκούνη και του Κουνισάντας. Για αυτό το λόγο του είχε μείνει κάτι σαν μια ζωγραφική συναίσθηση και μια μεγάλη ευαισθησία. Αν το δέρμα κάποιου ή η εμφάνισή του δεν τον γοήτευαν δεν χρειάζονταν καν να προσπαθήσει να συνδιαλλαγεί μαζί του, τον απέρριπτε. Ως αναφορά τη σύνθεση και την τιμή του έργου θα έπρεπε ο πελάτης να ασπαστεί ολοκληρωτικά τις προτιμήσεις του καλλιτέχνη και επιπλέον θα έπρεπε να υπομένει έναν ή και δύο μήνες ολόκληρους, τους σχεδόν αφόρητους πόνους που προκαλούσε η βελόνα του. [...]

(2023) Οι αδελφές Μακιόκα, Εκδόσεις Καστανιώτη

(2023) Το πορτρέτο της Σούνκιν και άλλες ιστορίες, Εκδόσεις Καστανιώτη

(2020) Το πόδι της Φουμίκο, Άγρα

(2013) Το κλειδί, Άγρα

(2003) Σβάστικα, Εκδόσεις Καστανιώτη

(2001) Το ημερολόγιο ενός τρελού γέρου, Εκδόσεις Καστανιώτη

(1997) Ο κλέφτης και άλλες ιστορίες, Εκδόσεις Καστανιώτη

(1995) Το εγκώμιο της σκιάς, Άγρα

(1995) Οι πολέμαρχοι, Ζαχαρόπουλος Σ. Ι.

(1986) Ο τροχός της τύχης, Ροές

Το βιβλιοπωλείο "Λεμόνι"

Ξεκίνησε την λειτουργία του τον Μάιο του 1998. Βρίσκεται στο ιστορικό κέντρο της Αθήνας στην περιοχή του θησείου, στον πεζόδρομο της οδού Ηρακλειδών. Επιλέγει πάντα τους καλύτερους τίτλους απο την ελληνική βιβλιογραφία και τις νέες εκδόσεις. Διαθέτει άρτια ενημέρωση στην ποίηση στη φιλοσοφία και στη λογοτεχνία και οργανώνει σε τακτά διαστήματα παρουσιάσεις βιβλίων από συγγραφείς, καθώς και εκθέσεις εικαστικών καλλιτεχνών. Το ηλεκτρονικό μας κατάστημα ενημερώνεται από εμάς τους ίδιους.

Όροι Χρήσης - Ασφάλεια Συναλλαγών - Πολιτική επιστροφών

Επικοινωνία

  • ΤΗΛ.:210 3451390

  • ΦΑΞ.:210 3451910

  • Email: books@lemoni.gr

  • Διεύθυνση:
    Ηρακλειδών 22, Θησείο 118 51, Αθήνα

Ωράριο βιβλιοπωλείου

ΔΕΥΤΕΡΑ ΕΩΣ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ
09.30 π.μ - 21.30 μ.μ,

ΣΑΒΒΑΤΟ
09.30 π.μ - 18.00 μ.μ

Ακολουθήστε μας