*Αποστολή σε 2-4 εργάσιμες μέρες
Τιμή Λεμόνι: 17,20 €
Η λειτουργία του ολοήμερου δημοτικού σχολείου στη χώρα μας
Θεωρητική και εμπειρική προσέγγιση
Συγγραφή: · Παντελής A. Δεμίρογλου
Υπεύθυνος Σειράς: · Δημήτρης Χ. Χατζηδήμου · Ελένη Ταρατόρη - Τσαλκατίδου
Έκδοση: 2005 από "Κυριακίδη Αφοί"
Σελ.:252 (23χ15), Μαλακό εξώφυλλο, ISBN: 960-343-833-2
Θέμα: "Εκπαίδευση" "Σχολείο" "Εκπαιδευτική πολιτική"
Το παρόν δημοσίευμα πραγματεύεται τη λειτουργία των Ολοήμερων Δημοτικών Σχολείων από θεωρητική και εμπειρική σκοπιά. Αποτελείται από την εισαγωγή και τα δύο κυρίως μέρη, θεωρητικό και εμπειρικό. Στο πρώτο μέρος, το θεωρητικό, τεκμηριώνεται η αναγκαιότητα της θεσμοθέτησης του Ολοήμερου Δημοτικού Σχολείου, παρουσιάζονται θέματα που αφορούν την ίδρυση, την οργάνωση και τη λειτουργία του θεσμού στη χώρα μας, παρατίθενται στοιχεία για την εφαρμογή του στην Ομοσπονδιακή Δημοκρατία της Γερμανίας και καταγράφονται προβλήματα και δυσκολίες εφαρμογής του Ολοήμερου Δημοτικού Σχολείου στη χώρα μας. Στο δεύτερο μέρος, το εμπειρικό, εκτίθενται τα δεδομένα της έρευνας, καθώς και τα πορίσματά της. Τα πορίσματά της μπορούν να φανούν χρήσιμα στον εκπαιδευτικό κόσμο, καθώς και στους ιθύνοντες της εκπαιδευτικής πολιτικής.
(2011) Συνοπτική ιστορία του φροντιστηρίου της Τραπεζούντας 1682-1921, Σπανίδης
(2010) Το ολοήμερο δημοτικό σχολείο, Κυριακίδη Αφοί
(1999) Μαθησιακές δυσκολίες και δυσκολίες ένταξης παλιννοστούντων μαθητών από την πρώην Σοβιετική Ένωση, Κυριακίδη Αφοί