*Ενδέχεται κάποια βιβλία που δεν είναι σε απόθεμα στο βιβλιοπωλείο να προκύψουν ως εξαντλημένα στον εκδότη τους, στην περίπτωση αυτή θα λάβετε ενημέρωση εντός 2 ημερών

Εναλλακτικό μάρκετινγκ

Κι όμως υπάρχουν ριζοσπαστικές ιδέες

"Lateral Marketing: New Techniques for Finding Breakthrough Ideas" (Πρωτότυπος τίτλος στα αγγλικά)

Συγγραφή: · Philip Kotler
Μετάφραση: ·Βασιλική Σωτηρίου
Έκδοση: Ιούνιος 2004 από "Γκιούρδας Μ."
Σελ.:206 (22χ15), Μαλακό εξώφυλλο, ISBN: 960-512-436-Χ


Θέμα: "Μάρκετινγκ"

Σήμερα οι άνθρωποι της αγοράς αντιμετωπίζουν μια δύσκολη πρόκληση: πώς να πρωτοτυπήσουν σε μια υπέρ-ανταγωνιστική και υπέρ-διαιρεμένη αγορά. Σε μια καταναλωτική οικονομία, η οποία βομβαρδίζεται με ομοιογενή προϊόντα και που παρεμποδίζεται από καταναλωτές που είναι όλο και περισσότερο απρόσβλητοι στα μηνύματα των διαφημίσεων, το παραδοσιακό κάθετο μάρκετινγκ – με τις βασικές αρχές της διαίρεσης της αγοράς σε τμήματα και με τον πολλαπλασιασμό των εμπορικών ειδών – έχει αρχίσει να μας απογοητεύει.
Τώρα, οι διάσημοι άνθρωποι της αγοράς, ο Philip Kotler και ο Fernando Trias de Bes παρουσιάζουν ένα νέο σύστημα για την δημιουργία επαναστατικών ευκαιριών το εναλλακτικό μάρκετινγκ. Το εναλλακτικό μάρκετινγκ συμπληρώνει το παραδοσιακό, προμηθεύοντας έναν εναλλακτικό τρόπο για την δημιουργία νέων φρέσκων ιδεών. Εκεί που το κάθετο μάρκετινγκ μας βοηθά να βρούμε τις αυξανόμενες μικρές υποομάδες, για τις οποίες ένα προϊόν μπορεί να έχει φτιαχτεί, το εναλλακτικό μάρκετινγκ κάνει τα άτομα της αγοράς να αναπτύξουν ένα ολοκαίνουργο προϊόν, που να βρίσκει ένα πολύ μεγαλύτερο κοινό. Αντί να προσφέρουν στην αδυσώπητη αγορά μια ακόμη πάνα για τα νεογέννητα, για παράδειγμα, οι πάνες Pull Up σχεδιαστήκανε για τους ενήλικες.
Ο Kotler και ο Trias de Bes δίνουν πολυάριθμα παραδείγματα για το, πώς το εναλλακτικό μάρκετινγκ οδηγεί σε προϊόντα που πετυχαίνουν ακόμη και στον ανταγωνισμό και στην ομοιογένεια των προϊόντων. Αυτές οι πρωτοτυπίες συμπεριλαμβάνουν νέα προϊόντα όπως τα Cheerios με μέλι και φουντούκι, ή τα Δημητριακά σε ράβδους με γάλα, ή το Gillette Venus, ένα ξυραφάκι με πιο μεγάλη κεφαλή, φτιαγμένο ειδικά για τις καμπύλες της γυναίκας. Το εναλλακτικό μάρκετινγκ επίσης, περιλαμβάνει την χρήση των παλιών προϊόντων με έναν νέο τρόπο, όπως η προώθηση της Ασπιρίνης Bayer, σαν ένα προληπτικό για τις καρδιακές προσβολές. Οι νέες ιδέες του μάρκετινγκ που οδηγούν σε αυτά τα προϊόντα, είναι το άμεσο αποτέλεσμα των διαφορετικών δημιουργικών διαδικασιών, από ότι το αποτέλεσμα της ατελείωτης κάθετης διαίρεσης του χθες.
Αυτό το βιβλίο ορίζει το πλαίσιο και τη θεωρία του εναλλακτικού μάρκετινγκ, όπως επίσης και τη δημιουργία επαναστατικών ιδεών, που θα πετύχουν στην καταναλωτική αγορά, που είναι ήδη υπέρ-βομβαρδισμένη. Απομακρύνοντας τους περιορισμούς του παραδοσιακού μάρκετινγκ, ως έναν μηχανισμό για την δημιουργία νέων ιδεών, ο Kotler και ο Trias de Bes δείχνουν στους ανθρώπους της αγοράς, πώς να νικήσουν τις μεγάλες πιθανότητες αποτυχίας και να αποκτήσουν τεράστια επιτυχία.

(2022) H2H Μάρκετινγκ, Κλειδάριθμος

(2022) Εισαγωγή στο μάρκετινγκ, Επίκεντρο

(2011) Β2Β Management εμπορικής ταυτότητας, Μαλλιάρης Παιδεία

(2010) Marketing 3.0, Κέρκυρα - Economia Publishing

(2009) Χάος, Κέρκυρα - Economia Publishing

(2009) Εισαγωγή στο Marketing, Επίκεντρο

(2009) Εταιρική κοινωνική ευθύνη, Κέρκυρα - Economia Publishing

(2006) Mάρκετινγκ μάνατζμεντ, Κλειδάριθμος

(2005) Τα 10 θανάσιμα αμαρτήματα του μάρκετινγκ, Γκιούρδας Μ.

(2004) Η δυναμική του μάρκετινγκ, Γκιούρδας Μ.

(2001) Αρχές του μάρκετινγκ, Κλειδάριθμος

(2001) Ο Κότλερ για το marketing, Μαλλιάρης Παιδεία

(2001) Εισαγωγή στο μάρκετινγκ μάνατζμεντ, Γκιούρδας Β.

(2000) Μάρκετινγκ, μάνατζμεντ, Interbooks

(2000) Μάρκετινγκ, μάνατζμεντ, Interbooks

Το βιβλιοπωλείο "Λεμόνι"

Ξεκίνησε την λειτουργία του τον Μάιο του 1998. Βρίσκεται στο ιστορικό κέντρο της Αθήνας στην περιοχή του θησείου, στον πεζόδρομο της οδού Ηρακλειδών. Επιλέγει πάντα τους καλύτερους τίτλους απο την ελληνική βιβλιογραφία και τις νέες εκδόσεις. Διαθέτει άρτια ενημέρωση στην ποίηση στη φιλοσοφία και στη λογοτεχνία και οργανώνει σε τακτά διαστήματα παρουσιάσεις βιβλίων από συγγραφείς, καθώς και εκθέσεις εικαστικών καλλιτεχνών. Το ηλεκτρονικό μας κατάστημα ενημερώνεται από εμάς τους ίδιους.

Όροι Χρήσης - Ασφάλεια Συναλλαγών - Πολιτική επιστροφών

Επικοινωνία

  • ΤΗΛ.:210 3451390

  • ΦΑΞ.:210 3451910

  • Email: books@lemoni.gr

  • Διεύθυνση:
    Ηρακλειδών 22, Θησείο 118 51, Αθήνα

Ωράριο βιβλιοπωλείου

ΔΕΥΤΕΡΑ ΕΩΣ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ
09.30 π.μ - 21.30 μ.μ,

ΣΑΒΒΑΤΟ
09.30 π.μ - 18.00 μ.μ

Ακολουθήστε μας