*Αποστολή σε 2-4 εργάσιμες μέρες
Τιμή Λεμόνι: 13,74 €
Αξιολογία και παιδεία
Φιλοσοφική θεώρηση των αξιών στο χώρο της παιδείας
Συγγραφή: · Γρηγόριος Καραφύλλης
Έκδοση: Αύγουστος 2005 από "Τυπωθήτω"
Σελ.:318 (23χ16), Μαλακό εξώφυλλο, ISBN: 960-402-203-2
Θέμα: "Εκπαίδευση - Φιλοσοφία και θεωρία "
Αν συνδυάσουμε τους όρους φιλοσοφία, αξιολογία και παιδεία, μπορούμε να οδηγηθούμε σε ορισμένες σταθερές απολήξεις. Η αξιολογία, ως ελέγχουσα το status των διαμορφωνόμενων στην ιστορική διαδρομή αξιών, εντάσσεται στο πλαίσιο της φιλοσοφίας υπό την έννοια της αξιακής εποπτείας των αποτελεσμάτων των ηθικών κατά πρώτον και κοινωνικών πράξεων του ανθρώπου ή των συλλογικών σωμάτων. Θέτει συνοπτικά το φιλοσοφικό και διεπιστημονικό ερώτημα περί της αξίας και εκτιμάται ως κλάδος της φιλοσοφίας που ασχολείται με τις αξίες στο χώρο της επιστήμης, της αισθητικής, της οικονομίας και ιδιαίτατα της ηθικής. Παράλληλα και η παιδεία συνυπάρχει με την φιλοσοφία στον όρο "φιλοσοφία της παιδείας", ο οποίος περιλαμβάνει τα ζητήματα που σχετίζονται με την εκπαιδευτική θεωρία και τη γνώση, αλλά και τις αξίες και τα ιδεώδη που είναι ενσωματωμένα στην ηθική. Είναι προφανές ότι οι έννοιες φιλοσοφία και παιδεία συνυπάρχουν στα αξιολογικά περιεχόμενα των πεδίων αυτών και δίνουν ένταση στα αντίστοιχα γνωσιολογικά και ηθικά προβλήματα.
(2011) Κοινωνική φιλοσοφία, Gutenberg - Γιώργος & Κώστας Δαρδανός
(2009) Ευγένιος Βούλγαρης, Ιόνιο Πανεπιστήμιο. Τμήμα Ιστορίας
(2008) Νεοελληνικός διαφωτισμός, Gutenberg - Γιώργος & Κώστας Δαρδανός
(2005) Η φιλοσοφία της παιδείας, Βάνιας
(2002) Οι τρεις Μηλιώτες διδάσκαλοι του γένους, Επικοινωνία
(2002) Αξιολογία και παιδεία, Βάνιας
(1995) Γνωσιολογικά και ηθικά ζητήματα στη φιλοσοφία της παιδείας, Βάνιας