*Αποστολή σε 2-4 εργάσιμες μέρες
Τιμή Λεμόνι: 10,18 €
Ευρωεκλογές
Η αλληλεπίδραση του Tύπου, της κοινής γνώμης και των κομμάτων στη διαμόρφοση της προεκλογικής θεματολογίας
Συγγραφή: · Ιωάννης Η. Κολοβός
Έκδοση: Μάιος 2004 από "Πελασγός"
Σελ.:150 (24χ17), Μαλακό εξώφυλλο
Θέμα: "Εκλογές - Ελλάς" "Πολιτική επικοινωνία"
Η ανά χείρας μελέτη είναι η πρώτη στο είδος της στην Ελλάδα και διεξήχθη κατά την διάρκεια των προηγούμενων ευρωεκλογών. Τα ευρήματά της επιχειρούν να δώσουν απαντήσεις στα ακόλουθα ερωτήματα:
- Πόσο ισχυρή είναι η σχέση μεταξύ της θεματολογίας των εφημερίδων και αυτής των πολιτικών κομμάτων;
- Εκφράζει η θεματολογία των εφημερίδων τα θέματα που απασχολούν την κοινή γνώμη, και σε ποιο βαθμό;
- Εκφράζουν οι θεματολογίες των κομμάτων τα θέματα που απασχολούν την κοινή γνώμη, και σε ποιο βαθμό;
- Πόσο κοντά βρίσκονται οι θεματολογίες των δύο μεγάλων κομμάτων κατά την έναρξη και κατά την διάρκεια της προεκλογικής εκστρατείας;
- Ποιος είναι ο ρόλος του τύπου αναφορικά με τον καθορισμό της προεκλογικής θεματολογίας;
Μέρος των ευρημάτων και των συμπερασμάτων της μελέτης αυτής δημοσιεύτηκε στο European Journal of Marketing [Phil Harris, Ioannis Kolovos, Andrew Lock (2001) "Who Sets the Agenda? - An Analysis of Agenda Setting and Press Coverage in the 1999 Greek European Elections", European Journal of Marketing, vol. 35 no. 9,10 pp.1117-1135.
(2022) Πολιτισμός, Πελασγός
(2011) Πολυπολιτισμικότητα; Όχι, ευχαριστώ!, Πελασγός
(2011) Μεταναστευτική πολιτική και ενσωμάτωση μεταναστών, Πελασγός
(2011) Εθνικός κομμουνισμός και εθνικός μπολσεβικισμός. Ο παράγων "εθνότητες" και η κατάρρευση της Σοβιετικής Ένωσης, Πελασγός
(2008) Το τέλος μιας ουτοπίας, Πελασγός
(2005) Άκρα δεξιά και ριζοσπαστική δεξιά στην Ελλάδα και στην Δυτική Ευρώπη 1974-2004, Πελασγός
(2003) Το κουτί της Πανδώρας, Πελασγός