*Αποστολή σε 2-4 εργάσιμες μέρες
Τιμή Λεμόνι: 9,23 €
Θρησκευτική παιδεία και σύγχρονη κοινωνία
Θέσεις και αντιθέσεις
Εισήγηση: ·Ιωάννης Κ. Αγγελόπουλος ·Στέλιος Αραβαντινός · Ευάγγελος Γκανάς · Σταύρος Ζουμπουλάκης · Δημήτρης Φ. Καραγιάννης ·Αναστάσιος Ν. Μαρίνος · Παντελής Σ. Μπουκάλας · Νίκος Γ. Ξυδάκης ·Αικατερίνη Πενιρτζή - Ζαχαράκη ·Ιωάννης Σιάχος
Έκδοση: Ιανουάριος 2006 από "Εν πλω"
Σελ.:319 (20χ14), Μαλακό εξώφυλλο, ISBN: 960-88738-9-4
Θέμα: "Θρησκευτική εκπαίδευση"
Εισηγήσεις - Συζητήσεις από τη διημερίδα που οργάνωσε στη Γερμανική Σχολή Αθηνών ομάδα θεολόγων - καθηγητών σχολείων του Νομού Αττικής (5-6 Μαίου 2000).
Η σκοπιμότητα της θρησκευτικής παιδείας και του μαθήματος των Θρησκευτικών στο σύγχρονο σχολείο αμφισβητείται στις μέρες μας ολοένα και περισσότερο. Ο νεωτερικός άνθρωπος, έχοντας θεωρήσει τον ορθό λόγο ως το απόλυτο κριτήριο αντικειμενικότητας της αλήθειας, πιστεύει ότι, η θρησκεία και οι διάφορες εκδηλώσεις της, συγκρούονται με τους όρους και τις κατηγορίες της σύγχρονης επιστημονικής σκέψης. Υπ' αυτό το πρίσμα, η ύπαρξη και μόνο στο σχολικό πρόγραμμα ενός τέτοιου μαθήματος - και μάλιστα υποχρεωτικού - ενοχλεί και εγείρει σοβαρές αντιρρήσεις.
Ο παρών τόμος - προϊόν εισηγήσεων και συζητήσεων κατά τη διάρκεια μιας διημερίδας - δεν αποτελεί, παρά μία προσπάθεια συμβολής σ' αυτή τη συζήτηση, με βασική επιδίωξη την ανταλλαγή απόψεων μεταξύ θεολόγων καθηγητών και συγγραφέων ή επιστημόνων από άλλες περιοχές της σκέψης. Πιστεύουμε ότι οι θεολόγοι θα βρουν ισχυρά ερεθίσματα σε όσα κατατίθενται εδώ για τη συνέχιση μιας συζήτησης που εξακολουθεί να μένει ανοιχτή.