*Αποστολή σε 2-4 εργάσιμες μέρες
Τιμή Λεμόνι: 16,72 €
Η δημοκρατία, ο πολίτης και οι "άλλοι"
Πολιτισμική οικείωση της κοινωνικής και πολιτικής εκπαίδευσης
Συγγραφή: · Γίτσα Κοντογιαννοπούλου - Πολυδωρίδη · Μαρία Ντελίκου · Σίσση Ανδριτσοπούλου · Μαρία Κωττούλα · Γεωργία Παπαδοπούλου · Κέλλυ Δημοπούλου · Μπέσσυ Τσακμάκη
Επιμέλεια: · Γίτσα Κοντογιαννοπούλου - Πολυδωρίδη
Υπεύθυνος Σειράς: ·Δημήτρης Γ. Τσαούσης
Έκδοση: Ιανουάριος 2005 από "Gutenberg - Γιώργος & Κώστας Δαρδανός"
Σελ.:374 (21χ14), Μαλακό εξώφυλλο, ISBN: 960-01-1037-9
Θέμα: "Εκπαίδευση και κοινωνία" "Δημοκρατία" "Εκπαιδευτική πολιτική" "Κοινωνική πολιτική - Ελλάς"
Τι σκέφτονται οι έλληνες μαθητές και μαθήτριες για τη δημοκρατία και την πολιτική συμμετοχή; Πώς αντιλαμβάνονται το μελλοντικό ρόλο τους ως πολιτών; Ποιες διαφορές υπάρχουν ανάμεσα στον τρόπο που εννοιολογούν τη δημοκρατία μαθητές και μαθήτριες με διαφορετική κοινωνική προέλευση στην Ελλάδα, σε άλλες ευρωπαϊκές χώρες και στις ΗΠΑ; Πώς η καθημερινή, βιωματική εμπειρία αντανακλάται στις απόψεις που σχηματίζουν οι μαθητές και μαθήτριες για την πολιτική ζωή; Στα ερωτήματα αυτά επιχειρούν να απαντήσουν οι αναλύσεις του παρόντος τόμου.
Οι αναλύσεις αυτές βασίζονται στα αποτελέσματα ποιοτικής και ποσοτικής έρευνας που πραγματοποιήθηκε σε 3.460 μαθητές και 382 εκπαιδευτικούς από 142 γυμνάσια της χώρας, ταυτόχρονα με τη διεξαγωγή της σε 28 χώρες, από τις οποίες οι 21 ευρωπαϊκές. Τα άρθρα που περιλαμβάνονται στον τόμο εστιάζουν ιδιαίτερα στο περιεχόμενο και τους στόχους της κοινωνικής και πολιτικής εκπαίδευσης, μέσα στο σχολείο αλλά και έξω από αυτό, όπως αντανακλάται στις αντιλήψεις των σημερινών εφήβων. Το ερευνητικό υλικό και οι θεωρητικές επεξεργασίες που παρουσιάζονται στον τόμο επιχειρούν να συμβάλουν στην τρέχουσα επιστημονική συζήτηση ανάμεσα σε ερευνητές, σχεδιαστές εκπαιδευτικής πολιτικής και αναλυτικών προγραμμάτων, εκπαιδευτές εκπαιδευτών και, κυρίως, στους εκπαιδευτικούς που αντιμετωπίζουν τα θέματα αυτά μέσα στη σχολική τάξη.