
*Αποστολή σε 2-4 εργάσιμες μέρες
Τιμή Λεμόνι: 10,03 €
Διδακτικές προσεγγίσεις στα φιλολογικά μαθήματα
Θεωρία και πράξη
Συγγραφή: ·Αναστασία Βαραγγούλη · Αιμιλία Βλαχογιάννη ·Ιωάννα Δεκατρή ·Χαράλαμπος Μ. Κουτελάκης ·Έλενα Μίντση ·Κωνσταντίνος Μπάλας · Αναστασία Πατούνα · Βασίλης Τσάφος · Κωνσταντίνα Τσενέ · Σοφία Παράσχου - Χατζηδημητρίου · Χρύσα Χρονοπούλου
Επιμέλεια: · Αιμιλία Βλαχογιάννη
Έκδοση: Σεπτέμβριος 2006 από "Τυπωθήτω"
Σελ.:255 (24χ17), Μαλακό εξώφυλλο, ISBN: 960-402-275-Χ
Θέμα: "Εκπαίδευση - Φιλοσοφία και θεωρία " "Παιδικές δραστηριότητες (Στοιχειώδης εκπαίδευση)" "Εκπαίδευση εκπαιδευτικών"
Σε αυτό το βιβλίο διατυπώνεται μία σύνθεση από θεμελιώδεις θεωρητικές παραδοχές που καθοδηγούν τα διδακτικά βήματα του διδάσκοντα κατά την οργάνωση και το σχεδιασμό μιας ωριαίας αποτελεσματικής διδασκαλίας με παραδείγματα από όλα τα φιλολογικά μαθήματα. Ο διδάσκων θα ανιχνεύσει στα δεδομένα τις αιτιακές ή τις λειτουργικές σχέσεις που τα διέπουν (προσδιορισμούς, αίτια, αντιστοιχίες, προϋποθέσεις, αλληλεπιδράσεις κλπ.), τις συμβολικές ή νοηματικές σχέσεις (συνοχή, δομική συνάφεια, υφολογικές αναλογίες, συνδέσεις κλπ.), τις μορφολογικές σχέσεις, όπως και θα οργανώσει την προσφορά του νέου αντικειμένου, αφομοιώνοντας το θεωρητικό στοχασμό ώστε να επιτύχει τον καλύτερο συνδυασμό μεθόδου, περιεχομένου και μαθητών και να προβεί στην πράξη. Ο επιδιωκόμενος στόχος του βιβλίου είναι να καταστήσει τον εκπαιδευτικό των φιλολογικών μαθημάτων ικανό να διεξάγει συνεχή διάλογο τόσο με το μορφωτικό αγαθό όσο και με το μαθητή: να είναι "επιστήμων γητευτής".
(2011) Ρόζα Ιμβριώτη, Εμπειρία Εκδοτική