*Αποστολή σε 2-4 εργάσιμες μέρες
Τιμή Λεμόνι: 16,02 €
Νικητής ο δεύτερος
Πώς οι έξυπνες επιχειρήσεις αξιοποιούν τις ριζοσπαστικές καινοτομίες για να εισέλθουν και να κυριαρχήσουν σε νέες αγορές
"How Smart Companies Bypass Radical Innovation to Enter and Dominate New Markets" (Πρωτότυπος τίτλος στα αγγλικά)
Συγγραφή: · Κωνσταντίνος Κ. Μαρκίδης · Paul A. Geroski
Μετάφραση: ·Πολυξένη Τριανταφύλλου
Επιμέλεια: ·Γιάννης Ζηρίνης
Έκδοση: Οκτώβριος 2006 από "Κριτική"
Σελ.:216 (24χ17), Μαλακό εξώφυλλο, ISBN: 960-218-488-4
Θέμα: "Διοίκηση και οργάνωση " "Εταιρείες" "Επιχειρηματικό σχέδιο"
Σ' αυτό το πρωτοποριακό βιβλίο, οι συγγραφείς εξερευνούν τα χαρακτηριστικά που έχουν οι νέες αγορές, περιγράφουν τις δεξιότητες που χρειάζεται μια επιχείρηση για να ανταγωνιστεί μέσα σ'αυτές και να δημιουργήσει κάτι ξεχωριστό, και δείχνουν πώς τέτοιου είδους δεξιότητες είναι συμβατές με διάφορους τύπους επιχειρήσεων.
Παραθέτοντας παραδείγματα επιχειρήσεων που πέτυχαν σε νέες αγορές (σας η Microsoft, η Amazon, η Canon και σας σας) βελτιώνοντας και εφαρμόζοντας την ιδέα μιας σας επιχείρησης, εξηγούν πώς μπορείτε να εντοπίσετε τις νέες αγορές που έχουν δυνατότητα αυξημένης κερδοφορίας και στη συνέχεια να μπείτε σ' αυτές πριν προλάβει να το κάνει ο ανταγωνισμός.