*Αποστολή σε 2-4 εργάσιμες μέρες
Τιμή Λεμόνι: 8,52 €
Η αξιολόγηση στην εκπαίδευση
Συγγραφή: · Χρήστος Κάτσικας · Κώστας Ν. Θεριανός · Θανάσης Τσιριγώτης · Γιώργος Κ. Καββαδίας
Έκδοση: 2006 από "Εκδοτικός Οίκος Α. Α. Λιβάνη"
Σελ.:183 (21χ14), Μαλακό εξώφυλλο, ISBN: 960-14-1347-2
Θέμα: "Εκπαίδευση"
Στη σημερινή πραγματικότητα, ο επίσημος λόγος περί επίδοσης-απόδοσης, αποτελεσματικότητας και ανταγωνιστικότητας επιδιώκει να νομιμοποιήσει την εφαρμογή συστημάτων ελέγχου και μέτρησης της απόδοσης των εργαζομένων από το χώρο της βιομηχανίας και στο χώρο της εκπαίδευσης. Επιδιώκει να επικυρωθούν ως αντικειμενικά μετρήσιμα στοιχεία της προσωπικότητας και νοητικές λειτουργίες των υποκειμένων της εκπαιδευτικής διαδικασίας, όπως η διδακτική ή η μαθησιακή ικανότητα, η πνευματική και η επιστημονική συγκρότηση, η ικανότητα επικοινωνίας και ο τρόπος συμπεριφοράς, οι ιδέες, η φαντασία, η πρωτοβουλία κ.ά.
Aυτή η μέτρηση των ανθρώπινων διανοητικών λειτουργιών γίνεται με βάση τις αρχές και τους στόχους του σχολείου της αγοράς: «γνώση που δεν πουλάει δεν είναι γνώση».
Στο πλαίσιο αυτό δεν υπάρχει «κακή» και «καλή» αξιολόγηση στην εκπαίδευση. Η αξιολόγηση έχει «βαθιές ρίζες» στο κοινωνικό σύστημα που ζούμε, καθώς αποτελεί οργανικό μέρος της φυσικής και συμβολικής του βίας και ταυτόχρονα την εκφράζει, την ισχυροποιεί και τη νομιμοποιεί.
Στη σημερινή περίοδο όπου η εκπαίδευση γίνεται εμπόρευμα, όπως ο καφές και τα καλλυντικά, η αξιολόγηση περνάει από τον παραδοσιακό ρόλο του τυπικού κοινωνικού ελέγχου των εκπαιδευτικών στην «τιμαριθμοποίηση» της εκπαιδευτικής διαδικασίας, προκειμένου αυτή να έχει «ανταλλακτική αξία» για να κινηθεί στα διεθνή χρηματιστήρια των αξιών.
(2002) Η αξιολόγηση στην εκπαίδευση, Σαββάλας
(2000) Η ανισότητα στην ελληνική εκπαίδευση, Gutenberg - Γιώργος & Κώστας Δαρδανός
(1998) Κρίση του σχολείου και εκπαιδευτική πολιτική, Gutenberg - Γιώργος & Κώστας Δαρδανός
(1996) Η ελληνική εκπαίδευση στον ορίζοντα του 2000, Gutenberg - Γιώργος & Κώστας Δαρδανός