*Αποστολή σε 2-4 εργάσιμες μέρες
Τιμή Λεμόνι: 22,26 €
Οδηγός στρατηγικής στη δικτυακή οικονομία
Η επιχειρησιακή στρατηγική στην οικονομία των πληροφοριών
"Information Rules: A Strategic Guide to the Network Economy" (Πρωτότυπος τίτλος στα αγγλικά)
Συγγραφή: ·Carl Shapiro · Hal R. Varian
Μετάφραση: ·Δημήτρης Γεωργίου
Υπεύθυνος Σειράς: · Χαρίδημος Κ. Τσούκας
Έκδοση: Νοέμβριος 2006 από "Εκδόσεις Καστανιώτη"
Σελ.:390 (23χ15), Μαλακό εξώφυλλο, ISBN: 960-03-4351-9
Θέμα: "Οικονομία " "Διοίκηση και οργάνωση "
Ένα από τα χαρακτηριστικά στοιχεία της Nέας Oικονομίας είναι η πληθώρα των πληροφοριακών αγαθών (π.χ., κινηματογραφικές ταινίες, περιοδικά, λογισμικό, μουσική, χρηματιστηριακές υπηρεσίες κ.λπ.), γεγονός που διαφοροποιεί σημαντικά τη σημερινή ψηφιακή, αβαρή οικονομία από την παραδοσιακή βιομηχανική οικονομία. Στο νέο οικονομικό περιβάλλον πληροφοριακής αφθονίας δεν καταργούνται μεν οι νόμοι της οικονομικής επιστήμης, πλην όμως αλλάζουν. Στο βιβλίο τους "Oδηγός στρατηγικής στη δικτυακή οικονομία", οι Kαρλ Σαπίρο και Xαλ Bάριαν, καθηγητές στο διακεκριμένο Haas School of Business, στο Πανεπιστήμιο της Kαλιφόρνια (Mπέρκλεϊ), εξετάζουν τις οικονομικές αρχές που διέπουν την οικονομία των πληροφοριών και, κυρίως, διερευνούν τί αυτές συνεπάγονται για τη στρατηγική των επιχειρήσεων. Oι συγγραφείς εξηγούν έγκυρα και απλά πώς, στην οικονομία των πληροφοριών, οι επιχειρήσεις θα αναπτύσσουν στρατηγικές τιμολόγησης, θα εισάγουν νέες σειρές πληροφοριακών προϊόντων, θα διαχειρίζονται αποτελεσματικά τα δικαιώματα της πνευματικής ιδιοκτησίας, θα εκμεταλλεύονται τις επιπτώσεις της θετικής ανάδρασης και του "λοκ ιν" και θα λαμβάνουν υπόψη τις κυβερνητικές ρυθμίσεις. Πρόκειται για ένα απολύτως απαραίτητο βιβλίο για όσους θέλουν να καταλάβουν τη λογική της ψηφιακής οικονομίας και τη στρατηγική των επιχειρήσεων σ' αυτήν.
(2015) Μικροοικονομική, Κριτική
(2002) Οδηγός στρατηγικής στη δικτυακή οικονομία, Εκδόσεις Καστανιώτη
(1992) Μικροοικονομική, Κριτική
(1992) Μικροοικονομική, Κριτική