*Αποστολή σε 2-4 εργάσιμες μέρες
Τιμή Λεμόνι: 8,90 €
Ο Ταρκόφσκι στη Χαλκίδα
Μετακαλλιτεχνικό κριτικό αφήγημα
Συγγραφή: · Γιάννης Ζιώγας
Έκδοση: 2007 από "Αιγόκερως"
Σελ.:187 (24χ17), Μαλακό εξώφυλλο, ISBN: 960-322-280-1
Θέμα: "Κινηματογράφος - Σκηνοθέτες και παραγωγοί" "Κινηματογράφος - Ερμηνεία και Κριτική"
Γιατί ο Ταρκόφσκι;
Επειδή ο Ταρκόφσκι επιτρέπει σε κάποιον να σκεφτεί για την εικόνα και αυτά τα οποία η εικόνα μπορεί να διεκπεραιώσει και, λαμβάνοντας υπόψη τη σημασία της εικόνας στις εικαστικές τέχνες
τα τελευταία χρόνια, μια προσέγγιση του έργου του Ταρκόφσκι μπορεί να αποδειχτεί
πολλαπλά ενδιαφέρουσα και επίκαιρη.
Επιπλέον επειδή υπάρχουν ακόμη κάποιοι που ισχυρίζονται ότι το "εδώ" έχει τη σημασία του, γι' αυτό και η συνάντηση με κόσμους όπως του Ταρκόφσκι, όπου το "εδώ" είναι παρόν, δεν μπορεί παρά να είναι αέναη και διαρκής.
(2013) Ο Θεός δεν έχει ανάγκη εισαγγελέα, Νεφέλη
(2012) Το ημερολόγιο ενός ΠΔ 407/80, Αιγόκερως
(2012) Μετά το "τέλος" της ιστορίας, Εκδόσεις Ι. Σιδέρης
(2011) Παγκόσμια τοπία, Αιγόκερως
(2010) Οι δεσποινίδες της Αβινιόν του Pablo Picasso εκατό χρόνια μετά, Εκδόσεις Παπαζήση
(2008) Όψεις λογοκρισίας στην Ελλάδα, Νεφέλη
(2008) Τέχνη, πολιτισμός, παγκοσμιοποίηση, Εκδόσεις Παπαζήση
(2000) Ο βυζαντινός Μάλεβιτς, Στάχυ