*Ενδέχεται κάποια βιβλία που δεν είναι σε απόθεμα στο βιβλιοπωλείο να προκύψουν ως εξαντλημένα στον εκδότη τους, στην περίπτωση αυτή θα λάβετε ενημέρωση εντός 2 ημερών

Το μέλλον του ανταγωνισμού

Συν-δημιουργία μοναδικής αξίας με τους πελάτες

"The Future of Competition" (Πρωτότυπος τίτλος στα αγγλικά)

Συγγραφή: · C. K. Prahalad · Venkat Ramaswamy
Μετάφραση: ·Μαρία Φραγκάκη
Έκδοση: 2006 από "Κλειδάριθμος"
Σελ.:295 (24χ17), Μαλακό εξώφυλλο, ISBN: 960-461-014-7


Θέμα: "Ανταγωνισμός"

Οι καταναλωτές έχουν μεγαλύτερη από ποτέ ποικιλία προϊόντων στη διάθεσή τους και, παρόλα αυτά, είναι λιγότερο ικανοποιημένοι. Τα διοικητικά στελέχη έχουν περισσότερες στρατηγικές επιλογές και, ωστόσο, παρέχουν λιγότερη αξία. Τι υποδηλώνουν αυτές οι παραδοξότητες όσον αφορά Το μέλλον του ανταγωνισμού;
Οι Prahalad και Ramaswamy δείχνουν ότι η παραδοσιακή και επικεντρωμένη στην επιχείρηση άποψη της δημιουργίας αξίας αμφισβητείται από τους δραστήριους, διασυνδεδεμένους, και πληροφορημένους καταναλωτές -που συνδυάζουν τις τεχνολογίες με τους επιχειρηματικούς κλάδους. Η αξία δεν έγκειται πια στα προϊόντα και τις υπηρεσίες που οι επιχειρήσεις παρέχουν στους πελάτες τους. Σε ολοένα και μεγαλύτερο βαθμό η αξία δημιουργείται από κοινού μεταξύ καταναλωτή και εταιρείας.
Βασισμένο σε μια μεγάλη σειρά συνεχών πειραμάτων σχετικών με τη συν-δημιουργία σε πολλούς επιχειρηματικούς κλάδους, "Το Μέλλον του Ανταγωνισμού" παρουσιάζει μια καινούργια προσέγγιση στη δημιουργία αξίας. Σε αυτό το πλαίσιο, οι αλληλεπιδράσεις καταναλωτή-εταιρείας και οι προσωπικές εμπειρίες συν-δημιουργίας -που ενισχύονται από τις τεχνικές και κοινωνικές υποδομές- επιτρέπουν σε κάθε καταναλωτή να συν-δημιουργεί μοναδική αξία με ένα δίκτυο εταιρειών και με ομάδες καταναλωτών.
Με τη χρήση πραγματικών παραδειγμάτων εταιρειών που ανακαλύπτουν νέες πρακτικές, οι Prahalad και Ramaswamy αναπτύσσουν τα κύρια δομικά στοιχεία της συν-δημιουργίας -διάλογος, πρόσβαση, εκτίμηση επικινδυνότητας, και διαφάνεια- και διερευνούν πώς οι νέες τεχνολογίες εμπειριών και οι κοινωνικές δυνατότητες μπορούν να διαμορφώσουν υγιή περιβάλλοντα εμπειριών.
Για να ανταγωνίζονται αποτελεσματικά, οι διευθύνοντες σύμβουλοι και τα ανώτερα στελέχη πρέπει να εστιάζουν στην ανάπτυξη νέου στρατηγικού κεφαλαίου. Εδώ περιλαμβάνεται η δυνατότητα των στελεχών να ενισχύουν την αποτελεσματικότητά τους βιώνοντας την επιχείρησή τους ως καταναλωτές, η γρήγορη απόκτηση νέων γνώσεων, η διαχείριση της ποιότητας των εμπειριών, η επιλεκτική χρήση ικανοτήτων ανάλογα με τις ανάγκες, η ευέλικτη και γρήγορη αναδιοργάνωση των πόρων, και η συνεργασία για τη συν-δημιουργία αξίας μέσω δικτύων εμπειριών.
Αυτό το βιβλίο ορίζει το πλαίσιο για τα ανώτερα διοικητικά στελέχη για τη συν-δημιουργία του μέλλοντος, αποκαλύπτοντας πρωτοφανείς ευκαιρίες για τη δημιουργία αξίας και την καινοτομία.

Το βιβλιοπωλείο "Λεμόνι"

Ξεκίνησε την λειτουργία του τον Μάιο του 1998. Βρίσκεται στο ιστορικό κέντρο της Αθήνας στην περιοχή του θησείου, στον πεζόδρομο της οδού Ηρακλειδών. Επιλέγει πάντα τους καλύτερους τίτλους απο την ελληνική βιβλιογραφία και τις νέες εκδόσεις. Διαθέτει άρτια ενημέρωση στην ποίηση στη φιλοσοφία και στη λογοτεχνία και οργανώνει σε τακτά διαστήματα παρουσιάσεις βιβλίων από συγγραφείς, καθώς και εκθέσεις εικαστικών καλλιτεχνών. Το ηλεκτρονικό μας κατάστημα ενημερώνεται από εμάς τους ίδιους.

Όροι Χρήσης - Ασφάλεια Συναλλαγών - Πολιτική επιστροφών

Επικοινωνία

  • ΤΗΛ.:210 3451390

  • ΦΑΞ.:210 3451910

  • Email: books@lemoni.gr

  • Διεύθυνση:
    Ηρακλειδών 22, Θησείο 118 51, Αθήνα

Ωράριο βιβλιοπωλείου

ΔΕΥΤΕΡΑ ΕΩΣ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ
09.30 π.μ - 21.30 μ.μ,

ΣΑΒΒΑΤΟ
09.30 π.μ - 18.00 μ.μ

Ακολουθήστε μας