*Αποστολή σε 2-4 εργάσιμες μέρες
Τιμή Λεμόνι: 6,27 €
Ιδιοσυγκρασία και σχολική προσαρμογή
Συγγραφή: · Ανδρέας Γ. Κανδαράκης
Έκδοση: Ιούνιος 2007 από "Gutenberg - Γιώργος & Κώστας Δαρδανός"
Σελ.:164 (21χ14), Μαλακό εξώφυλλο, ISBN: 960-01-1151-0
Θέμα: "Κοινωνική ψυχολογία" "Εφηβική ψυχολογία " "Παιδιά - Ψυχολογία " "Παιδιά - Ανάπτυξη" "Προσωπικότητα" "Μάθηση"
Η κατανόηση και η ευαισθησία που θα επιδείξουν οι ενήλικες απέναντι στην ιδιοσυγκρασία τόσο των παιδιών όσο και του εαυτού τους, μπορεί να επηρεάσει θετικά τη μεταξύ τους επικοινωνία και την ποιότητα των εμπειριών τους.
Στο παρόν σύγγραμμα επιχειρείται προσπάθεια να απαντηθούν ερωτήματα όπως:
- τι είναι η ιδιοσυγκρασία
- ποια η συμβολή του κληρονομούμενου γονιδιώματος στην ομαλή προσαρμογή του ατόμου στο περιβάλλον του
- ποια είναι η σχέση της ιδιοσυγκρασίας με την προσωπικότητα, την ψυχοπαθολογία και τη νοημοσύνη
- με ποιο τρόπο η ιδιοσυγκρασία επηρεάζει τη μάθηση και τη συμπεριφορά των παιδιών και των εφήβων
- με ποιες μεθόδους μπορούν να ενεργοποιηθούν τα θετικά ιδιοσυγκρασιακά χαρακτηριστικά (π.χ. επιμονή, προσανατολισμός στο στόχο) και να περιοριστούν κάποια άλλα (π.χ. διασπαστικότητα) στο σχολείο και στο σπίτι.
Βιβλίο εύκολο στην ανάγνωση, δίνει τη δυνατότητα στον αναγνώστη (επιστήμονα, ερευνητή, ψυχολόγο, παιδαγωγό, γονέα...) να συμβάλει θετικά στην πρόοδο και την ισόρροπη κοινωνική-συναισθηματική ανάπτυξη των παιδιών και των εφήβων.
(2007) Το σχολείο ως χώρος παραγωγής και συντήρησης στερεότυπων, Σχολή Μωραΐτη. Εταιρεία Σπουδών Νεοελληνικού Πολιτισμού και Γενικής Παιδείας
(2004) Συνυπάρχουν οι μαθησιακές δυσκολίες με τα προβλήματα συμπεριφοράς;, Σαββάλας