*Ενδέχεται κάποια βιβλία που δεν είναι σε απόθεμα στο βιβλιοπωλείο να προκύψουν ως εξαντλημένα στον εκδότη τους, στην περίπτωση αυτή θα λάβετε ενημέρωση εντός 2 ημερών

All Business is Show Business

Πώς θα κατακτήσετε τους εργαζόμενους και τους πελάτες σας

"All Business is Show Business" (Πρωτότυπος τίτλος στα αγγλικά)

Συγγραφή: · Scott McKain
Μετάφραση: ·Μαρία Κωνσταντοπούλου
Έκδοση: Ιανουάριος 2008 από "Δίαυλος"
Σελ.:229 (21χ14), Μαλακό εξώφυλλο, ISBN: 960-531-216-6


Θέμα: "Διοίκηση και οργάνωση " "Μάρκετινγκ" "Διοίκηση και οργάνωση προσωπικού"

Στο βιβλίο του, με τον εντυπωσιακό τίτλο "All Business is Show Business", ο διακεκριμένος ομιλητής και σύμβουλος επιχειρήσεων Scott McKain υποστηρίζει ότι το επίκεντρο της επιχειρηματικής στρατηγικής πρέπει να αλλάξει. Παραδοσιακά η επιχειρηματική στρατηγική περιστρεφόταν γύρω από καθαρά οικονομικά θέματα, τώρα πρέπει να στραφεί σε συναισθηματικές αρχές.

Ο ΜcKain ανακάλυψε αυτό που ο κινηματογράφος, η τηλεόραση και η μουσική βιομηχανία γνώριζαν εδώ και χρόνια: για να πετύχεις πρέπει να δημιουργήσεις έναν συναισθηματικό δεσμό με το ακροατήριό σου. "Σε όποιον κλάδο κι αν δραστηριοποιείστε, είστε πάντα στο προσκήνιο. Δημιουργήστε μια παράσταση που οι πελάτες και οι εργαζόμενοί σας θα απολαμβάνουν με θαυμασμό". Οι πελάτες έχουν απεριόριστες επιλογές και οι εργαζόμενοι είναι ελεύθεροι να μετακινηθούν. Οι μάνατζερ και οι έξυπνοι ιδιοκτήτες αντιλαμβάνονται ότι η διατήρηση των καλύτερων πελατών και των ικανότερων εργαζομένων, που θα εξασφαλίσει την επιβίωση των επιχειρήσεών τους, εξαρτάται από τη δημιουργία και διατήρηση ενός συναισθηματικού δεσμού τόσο ικανοποιητικού που θα εξασφαλίσει την αφοσίωσή τους.

Το "All Business is Show Business" προτείνει ένα επαναστατικό πρόγραμμα για την οικοδόμηση πελατειακής και υπαλληλικής αφοσίωσης που αξιοποιεί τις μεθόδους της βιομηχανίας του θεάματος. Η Επικοινωνία γενικά, και μέσα στις επιχειρήσεις ειδικότερα, είναι ένας κλάδος που αναπτύσσεται ταχύτατα. Από την υιοθέτηση κατάλληλων επικοινωνιακών αρχών εξαρτάται η επιβίωση των επιχειρήσεων.

Το βιβλίο αυτό μεταφράστηκε για να χρησιμεύσει στα μαθήματα Επικοινωνιακής Στρατηγικής των προπτυχιακών και μεταπτυχιακών προγραμμάτων του τμήματος Μάρκετινγκ και Επικοινωνίας του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών. Είναι ευανάγνωστο περιέχει εξαιρετικά ενδιαφέρουσες και χρήσιμες ιδέες και θα φανεί χρήσιμο όχι μόνο στους φοιτητές και τους καθηγητές των σχετικών μαθημάτων αλλά σε όλους όσοι ασχολούνται με τη διοίκηση επιχειρήσεων και σύγχρονων οργανισμών.

Το βιβλιοπωλείο "Λεμόνι"

Ξεκίνησε την λειτουργία του τον Μάιο του 1998. Βρίσκεται στο ιστορικό κέντρο της Αθήνας στην περιοχή του θησείου, στον πεζόδρομο της οδού Ηρακλειδών. Επιλέγει πάντα τους καλύτερους τίτλους απο την ελληνική βιβλιογραφία και τις νέες εκδόσεις. Διαθέτει άρτια ενημέρωση στην ποίηση στη φιλοσοφία και στη λογοτεχνία και οργανώνει σε τακτά διαστήματα παρουσιάσεις βιβλίων από συγγραφείς, καθώς και εκθέσεις εικαστικών καλλιτεχνών. Το ηλεκτρονικό μας κατάστημα ενημερώνεται από εμάς τους ίδιους.

Όροι Χρήσης - Ασφάλεια Συναλλαγών - Πολιτική επιστροφών

Επικοινωνία

  • ΤΗΛ.:210 3451390

  • ΦΑΞ.:210 3451910

  • Email: books@lemoni.gr

  • Διεύθυνση:
    Ηρακλειδών 22, Θησείο 118 51, Αθήνα

Ωράριο βιβλιοπωλείου

ΔΕΥΤΕΡΑ ΕΩΣ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ
09.30 π.μ - 21.30 μ.μ,

ΣΑΒΒΑΤΟ
09.30 π.μ - 18.00 μ.μ

Ακολουθήστε μας