*Αποστολή σε 2-4 εργάσιμες μέρες
Τιμή Λεμόνι: 20,08 €
Ο εκπαιδευτικός ως λειτουργός συμβουλευτικής και προσανατολισμού
Μια ανθρωπιστική θεώρηση της εκπαίδευσης
Συγγραφή: · Ανδρέας Μπρούζος
Έκδοση: 1998 από "Λύχνος"
Σελ.:300 (21χ14), Μαλακό εξώφυλλο, ISBN: 960-7097-42-4
Θέμα: "Εκπαίδευση"
Στο χώρο του σχολείου προκύπτουν πολλά και διαφορετικά προβλήματα που απασχολούν τους μαθητές, τους εκπαιδευτικούς, τους γονείς και γενικότερα όλους τους εμπλεκόμενους στην εκπαίδευση. Για τη σωστή αντιμετώπιση των προβλημάτων αυτών κρίνεται αναγκαία η καθιέρωση της συμβουλευτικής στο σχολείο, κύριος εκφραστής της οποίας θα είναι ο εκπαιδευτικός. Στο βιβλίο αυτό εξετάζεται αν είναι ορθό, σκόπιμο και εφικτό ο εκπαιδευτικός να αναλάβει και συμβουλευτικές υποχρεώσεις. Ερευνάται, επίσης, αν η κατοχή συμβουλευτικών δεξιοτήτων εκ μέρους του εκπαιδευτικού είναι αναγκαία και επιτακτική, προκειμένου να επιτελεί αποτελεσματικά το έργο του και για να αποφευχθεί η υποβάθμιση και συρρίκνωση των στόχων του σχολείου. Στη συνέχεια, αφού διερευνάται ποιοι μπορεί να είναι οι αποδέκτες των συμβουλευτικών υπηρεσιών του εκπαιδευτικού, και οριοθετούνται οι περιοχές της δραστηριότητάς του, σκιαγραφούνται εκείνα τα προσόντα που χαρακτηρίζουν τον εκπαιδευτικό ως λειτουργό συμβουλευτικής και προσανατολισμού. Το βιβλίο ολοκληρώνεται με την ανίχνευση της ετοιμότητας των εν ενεργεία εκπαιδευτικών, αλλά και των σημερινών φοιτητών των Σχολών στο χώρο της εκπαίδευσης, για την ανάληψη συμβουλευτικού έργου. Τέλος, εξάγονται συμπεράσματα που προκύπτουν από μια τέτοια θεώρηση του προβλήματος.
(2013) Θεωρίες προσωπικότητας, Gutenberg - Γιώργος & Κώστας Δαρδανός
(2009) Ο εκπαιδευτικός ως λειτουργός συμβουλευτικής, Gutenberg - Γιώργος & Κώστας Δαρδανός
(2008) Η επιβοηθητική συνέντευξη κατά την πρώτη συνεδρία, Gutenberg - Γιώργος & Κώστας Δαρδανός
(2004) Προσωποκεντρική συμβουλευτική, Τυπωθήτω
(2002) Μικρά σχολεία, μεγάλες προσδοκίες, Τυπωθήτω
(1996) Η εμπειρική έρευνα στην εκπαίδευση, Τυπωθήτω

Broúzos, Andréas