*Αποστολή σε 2-4 εργάσιμες μέρες
Τιμή Λεμόνι: 3,04 €
Εδώ: Ποιος είναι εδώ;
Καλλιτεχνική επιμέλεια: ·Assantour Baharian
Assantour Baharian
Xavier Noiret - Thomé
Ο Ξαβιέ Νουαρέ Τομέ γεννήθηκε το 1970 στο Charleville-Mezieres της Γαλλίας. Ζει και εργάζεται στις Βρυξέλλες.
Annelies Strbà
Robert Suermondt
Ο Ρομπέρ Σουερμόν γεννήθηκε το 1961 στο Chene-Bougeries της Γενεύης. Ζει και εργάζεται στις Βρυξέλλες.
Μαρία Παπαδημητρίου
David Jimenez
Αλέξανδρος Αβρανάς
Lisa Hoever
Sebastian Diaz - Morales
Απόστολος Γεωργίου
Ο Απόστολος Γεωργίου γεννήθηκε στη Θεσσαλονίκη το 1952. Σπούδασε αρχιτεκτονική, μεταξύ 1971-1973, στη Hochschule fur Angewandte Kunst της Βιέννης, και ζωγραφική, μεταξύ 1973-1975, στην Accademia di Belle Arti της Φλωρεντίας. Κυριότερες ατομικές εκθέσεις του είναι στις γκαλερί: ΖΜ, στη Θεσσαλονίκη (1972, 1977), "Ώρα", στην Αθήνα (1978), Οργανισμού Λιμένος Θεσσαλονίκης, σε συνεργασία με τον Δήμο Θεσσαλονίκης (1993), Αίθουσας Τέχνης Αθηνών (1994), "Βίλκα", στη Θεσσαλονίκη (1997), Ρεβέκκας Καμχή, στην Αθήνα (1998, 2000), Ζήνας Αθανασιάδου, στη Θεσσαλονίκη (2003, 2007), "Xippas Gallery", στο Παρίσι και στην Αθήνα (2005), "Kalfayan Galleries", στην Αθήνα (2008). 'Εχει λάβει μέρος σε πολλές ομαδικές εκθέσεις, μεταξύ των οποίων στο Κέντρο Σύγχρονης Τέχνης Ιλεάνα Τούντα, στην Αθήνα (1988), στο Σπίτι της Κύπρου στην Αθήνα (διοργάνωση: Ίδρυμα ΔΕΣΤΕ, 1989), στη Wigmore Gallery του Λονδίνου (1997), στη Galerie Kienzle & Gmeiner του Βερολίνου (1998), στην Ελληνοαμερικανική Ένωση, στην Αθήνα (2001), στο Κέντρο Σύγχρονης Τέχνης Καλαμπάκας και στην Πινακοθήκη Αβέρωφ, στο Μέτσοβο ("Οι Πρωτοπόροι", Συλλογή Μπέλτσιου, 2002), στο Ίδρυμα ΔΕΣΤΕ, στην Αθήνα ("Outlook", 2003, βραβείο ΔΕΣΤΕ), στο Μακεδονικό Μουσείο Σύγχρονης Τέχνης, στη Θεσσαλονίκη (2004, "Ποιος είναι εδώ;"-1η Μπιενάλε Σύγχρονης Τέχνης Θεσσαλονίκης, 2007, "Τόπος", 2008), στην ομαδική έκθεση Gazon Rouge στην Αθήνα (επιμ. Θ. Μουτσόπουλος, 2004), κ.ά.
Marc Trivier
Παύλος Α. Ζάννας
Ο Παύλος Aλ. Ζάννας γεννήθηκε το 1929 στη Θεσσαλονίκη. Ήταν γιος του Aλέξανδρου και της Bιργινίας Ζάννα (κόρης της Πηνελόπης Δέλτα). Oικογενειακή παράδοση βενιζελική και δημοκρατική: ο Aλέξανδρος Zάννας (1892-1963), στενός συνεργάτης και υπουργός του Bενιζέλου, φίλος του Nικολάου Πλαστήρα, έπαιξε σημαντικό ρόλο στην ελληνική πολιτική ζωή από την εποχή του Mακεδονικού Aγώνα ως τα πρώτα μεταπολεμικά χρόνια [Bλ. σχ. Aλέξανδρου Δ. Zάννα: "Ο Mακεδονικός Aγών (Aναμνήσεις)", Εταιρεία Μακεδονικών Σπουδών-ΙΜΧΑ, Θεσσαλονίκη 1960, και του ίδιου "H Kατοχή (Aναμνήσεις-Eπιστολές)", Εστία, Aθήνα 1964, καθώς και σειρά άρθρων στην εφημερίδα "Tο Bήμα" το 1959 για τον "Πρώτο Διχασμό", το "Kίνημα του 1935", τον N. Πλαστήρα και το πρώτο ελληνικό Yπουργείο της Aεροπορίας], ενώ η Bιργινία Zάννα (1897-1980) εργάστηκε κοινωνικά στον Eρυθρό Σταυρό, στον Oδηγισμό, στη X.E.N. και στο κίνημα για τα δικαιώματα της γυναίκας [Bλ. σχ. Bιργινία Aλ. Zάννα: "Hμερολόγιο Πολέμου 40-41", Ερμής, Aθήνα 1979]. Γυμνασιακές σπουδές στη Θεσσαλονίκη και στην Aθήνα (Kολλέγιο Aθηνών). Πτυχιούχος και διδάκτορας Πολιτικών Eπιστημών του Πανεπιστημίου της Γενεύης (Institut de Hautes Etudes Internationales, 1947-1952). Tο 1953 παντρεύτηκε με την πιανίστα Mίνα Πράτσικα (κόρη του Aνδρέα και της Xριστίνας Πράτσικα) και απέκτησαν δύο γιους και μία εγγονή. Yπηρέτησε στο στρατό ως έφεδρος ανθυπολοχαγός διαβιβάσεων (1953-1954). Στο τέλος του 1954 εγκαταστάθηκε στη Θεσσαλονίκη και ασχολήθηκε στην αρχή με εμπορικές και βιομηχανικές οικογενειακές επιχειρήσεις. Aπό το 1955 ως το 1967 υπήρξε αρχικά μέλος, αργότερα γενικός γραμματέας και αντιπρόεδρος της Mακεδονικής Kαλλιτεχνικής Eταιρείας "Tέχνη" της Θεσσαλονίκης (με πρόεδρο τον καθηγητή Λ. Ν. Πολίτη). Στο ίδιο αυτό χρονικό διάστημα ίδρυσε και διηύθυνε την Kινηματογραφική Λέσχη της "Tέχνης", όπου παρουσίασε πάνω από 300 ταινίες. Σε πρωτοβουλία του, που υιοθέτησε το Δ.Σ. της "Tέχνης" και η Διεθνής Έκθεση Θεσσαλονίκης, οφείλεται η δημιουργία του Φεστιβάλ Kινηματογράφου Θεσσαλονίκης (1960). Πρωτοστάτησε, με άλλους κριτικούς και κινηματογραφιστές, στη δημιουργία της πρώτης Oμοσπονδίας Kινηματογραφικών Λεσχών Eλλάδος, της Eλληνικής Tαινιοθήκης και αργότερα της Ένωσης Kινηματογραφικών Kριτικών Eλλάδος (1976). Ήταν μέλος της συντακτικής επιτροπής του περιοδικού "H Tέχνη στη Θεσσαλονίκη" (1956-1961), όπου κρατούσε τη στήλη της (ανυπόγραφης) κινηματογραφικής κριτικής. Mέλος της συντακτικής επιτροπής του ίδιου περιοδικού και στη δεύτερη περίοδο της έκδοσής του (1961-1963). Aπό το 1961 ως το 1964 κράτησε τη στήλη της θεατρικής κριτικής (κυρίως για τις παραστάσεις του Kρατικού Θεάτρου Bορείου Eλλάδος), στην εφημερίδα "Tο Bήμα" από τη Θεσσαλονίκη. Mέλος της συντακτικής ομάδας του περιοδικού "Eλληνικός Kινηματογράφος" (1966-1967). Tο 1965 διορίστηκε, από την κυβέρνηση Γ. Παπανδρέου, Γενικός Διευθυντής της Διεθνούς Eκθέσεως Θεσσαλονίκης και του Φεστιβάλ Κινηματογράφου. Το 1966 οργάνωσε το πρώτο Διεθνές Φεστιβάλ Kινηματογράφου στη Θεσσαλονίκη (που δεν επέζησε στα χρόνια της δικτατορίας). H δικτατορία, άλλωστε, της 21ης Aπριλίου 1967 τον απέλυσε από τη θέση του στη Δ.E.Θ., αλλά και πρότεινε τον επαναδιορισμό του, τον οποίον εκείνος αρνήθηκε. Ήταν μέλος του Δ.Σ. και της Kαλλιτεχνικής Eπιτροπής του Kρατικού Θεάτρου Bορείου Eλλάδος από το 1965 ως το 1967. Όλες αυτές οι δραστηριότητες σταμάτησαν την 21η Aπριλίου 1967. Το 1968 τον συνέλαβαν για τη συμμετοχή του στην αντιστασιακή οργάνωση "Δημοκρατική Άμυνα" και καταδικάστηκε σε φυλάκιση 10 1/2 ετών (μαζί με τους Στ. Nέστορα, Γ. Σιπητάνο, Σ. Δέδε, A. Mαλτσίδη και K. Πύρζα). Aφέθηκε ελεύθερος στις αρχές του 1972, "λόγω ανηκέστου βλάβης" της υγείας του, και από τότε έζησε στην Aθήνα. Στη διάρκεια της φυλάκισής του αρχίζει να μεταφράζει το πολύτομο μυθιστόρημα του Mαρσέλ Προυστ "Aναζητώντας τον χαμένο χρόνο", εργασία που συνέχισε ως το θάνατό του (εκδόθηκαν 11 τόμοι στις εκδόσεις "Ηριδανός", που επανεκδόθηκαν από το Γαλλικό Ινστιτούτο Αθηνών και από τις εκδόσεις της Εστίας). H μεταφραστική του αυτή εργασία βραβεύτηκε το 1974 με το ετήσιο βραβείο του Fondation d' Hautvillers, στο Παρίσι, για την καλύτερη μετάφραση γαλλικού λογοτεχνικού έργου. Mέλος της συντακτικής επιτροπής του περιοδικού "H Συνέχεια" το 1973 (χωρίς να αναφέρεται το όνομά του, γιατί η ιδιότητα αυτή ήταν ασυμβίβαστη με την καταδίκη του, σύμφωνα με νόμο της δικτατορίας) και τακτικός του συνεργάτης. Στη μεταπολίτευση ανέλαβε τη Διεύθυνση Pαδιοφωνίας του EIPT (με γενικό διευθυντή τον Δημήτρη Xορν), θέση από την οποία παραιτήθηκε ύστερα από τις εκλογές του 1974. Iδρυτικό μέλος, γενικός γραμματέας και αργότερα πρόεδρος του ελληνικού τμήματος της Διεθνούς Aμνηστείας (1976-1984). Iδρυτικό μέλος της Eλληνικής Σημειωτικής Eταιρείας (1978) και της Eταιρείας Συγγραφέων (1982), μέλος του Δ.Σ. της Eταιρείας Συγγραφέων (1982-1984) και πρόεδρος από τον Iούνιο 1986 ως το θάνατό του. Mέλος του Δ.Σ. του Eλληνικού Λογοτεχνικού και Iστορικού Aρχείου (1987) και μέλος του Δ.Σ. της Eταιρείας Σπουδών Nεοελληνικού Πολιτισμού και Γενικής Παιδείας της Σχολής Mωραΐτη ως το θάνατό του. Aπό το Nοέμβριο 1981 ως το Mάρτιο 1986 (όταν παραιτήθηκε, για να ασχοληθεί πιο συστηματικά με το συγγραφικό του έργο) ήταν πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος του Eλληνικού Kέντρου Kινηματογράφου, και εκπροσώπησε την Eλλάδα στην επιτροπή εμπειρογνωμόνων για θέματα κινηματογράφου του Συμβουλίου της Eυρώπης. Aπό το 1986 ως το 1988, ήταν διοικητικός διευθυντής του προγράμματος σπουδών της Eταιρείας Σπουδών Nεοελληνικού Πολιτισμού και Γενικής Παιδείας της Σχολής Mωραΐτη. Ιδρυτικό μέλος του Kέντρου Λογοτεχνικής Mετάφρασης του Γαλλικού Iνστιτούτου Aθηνών (1986). Mέλος της κριτικής επιτροπής του Διεθνούς Kινηματογραφικού Φεστιβάλ Bερολίνου (1988). Tο 1978 άρχισε να επιμελείται την έκδοση του Aρχείου της Π. Σ. Δέλτα (εκδόθηκαν πέντε τόμοι από τις εκδόσεις "Ερμής"). Άρθρα του κινηματογραφικής, θεατρικής και κυρίως λογοτεχνικής κριτικής και δοκίμια δημοσιεύτηκαν στις εφημερίδες "Tο Bήμα", "H Aυγή", "Kαθημερινή", στους συλλογικούς τόμους "Nέα Kείμενα" (1971), "Mάριος Xάκκας: κριτική θεώρηση του έργου του" (1979) και "H μεταπολεμική πεζογραφία" (1988), και στα περιοδικά "H Tέχνη στη Θεσσαλονίκη", "Eποχές", "H Συνέχεια", "O Πολίτης", "Aντί", "Πρίσμα", "Eλληνικά", "Xρονικό", "Διαβάζω", "H Λέξη", "To Δέντρο", "Πόρφυρας" κ.ά. Έλαβε μέρος σε πολλά συνέδρια, στην Eλλάδα και στο εξωτερικό, και έδωσε πολλές διαλέξεις και δημόσια μαθήματα. Πέθανε από καρδιακή προσβολή στις 6 Δεκεμβρίου 1989. (Οι πληροφορίες προέρχονται από αυτοβιογραφικό σημείωμα του ίδιου του Π. Ζάννα, με χρονολογία: 1986, που παρουσιάστηκε από τον βιβλιογράφο Δημήτρη Δασκαλόπουλο στο περιοδικό "Εντευκτήριο", τ. 20, Σεπτέμβριος 1992)
Miroslav Balka
Αλέξανδρος Τζάννης
Γιώργος Σαπουντζής
Ο Γιώργος Σαπουντζής (Αθήνα, 1976) εφαρμόζει ένα ευρύ φάσμα εικαστικών μέσων που συμπεριλαμβάνουν performance, γλυπτική, σχέδιο και βίντεο. Αποφοίτησε από το Universitat der Κunste Berlin (εργαστήριο Rebecca Horn) το 2004, έχοντας φοιτήσει και στη Σχολή Καλών Τεχνών της Αθήνας (εργαστήριο Γιώργου Λάππα) από το 1995 - 1998. Έχει συμμετάσχει σε πολυάριθμες ομαδικές εκθέσεις σε όλη την Ευρώπη συμπεριλαμβανομένων της Γερμανίας (Jet, Berlin, σε επιμέλεια Henrikke Nielsen ) του Βελγίου (Argos - Κέντρο Τεχνών και Μέσων, σε επιμέλεια Κατερίνας Γρέγου), της Ελβετίας, του Ηνωμένου Βασιλείου (Bloomberg SPACE, Λονδίνο και Chapter Gallery, Κάρντιφ) και της Γαλλίας (Galerie Chantal Crousel, Παρίσι) με πιο επιφανείς στο Kuentslerhaus, Στουτγκάρδη (σε επιμέλεια Jesko Fezer και Axel John Wieder), Micamoca, Βερολίνο, Ausstellungsraum Klingenta/, Βασιλεία, Kunstvserein, Χαϊδελβέργη και το Εθνικό Μουσείο Σύγχρονης Τέχνης, Αθήνα. Έργα του έχουν εκτεθεί σε αρκετές μπιενάλε (Αθήνα, Ποντεβέρδα, όπως και Βρυξέλλες και Τελ Αβίβ μπιενάλε βίντεο). Οι πιο αξιοσημείωτες ατομικές εκθέσεις του έγιναν στο ΑΑΤ BASEL STATEMENTS 08, Hermes und der Pfau, Στουτγκάρδη και πιο πρόσφατα στο Kunstverein Άρνσμπεργκ, με τους assume vivid astro focus. Ζει και εργάζεται στο Βερολίνο και εκπροσωπείται από τις γκαλερί Loraini Alimantiri Gazonrouge, Αθήνα και Isabella Bortolozzi, Βερολίνο.
Νίκος Ναυρίδης
Ο Νίκος Ναυρίδης γεννήθηκε στην Αθήνα το 1958, όπου σπούδασε αρχιτεκτονική στο ΕΜΠ και ζωγραφική στην ΑΣΚΤ. Τα τελευταία χρόνια, η δουλειά του βασίζεται στην ιδέα της αναπνοής, χρησιμοποιώντας βίντεο, σχέδιο, ήχο και εικαστικά περιβάλλοντα. Όπως λέει και ο ίδιος : "Θα ήθελα οι ανάσες να μετατραπούν σε έναν "δείκτη", ένα "είδος μέτρησης του κόσμου που αγγίζει τις επίσημες γεωμετρίες των ανθρώπινων ορίων". Οι ανάσες είναι ένα ζωντανό ρευστό, ένα βίωμα του κόσμου, ένα μέρος χαμένο του σώματος, μια ενέργεια που διαρκώς μοιράζεται, προκαλεί και καλύπτει τα πάντα". Έχει παρουσιάσει τη δουλειά του με εκθέσεις στην Ελλάδα και στο εξωτερικό, συμμετέχοντας κυρίως σε μεγάλες διεθνείς διοργανώσεις, στη Βραζιλία, στο Μεξικό, στην Ιαπωνία, στην Αμερική και στην Ευρώπη. Από το 2008 διδάσκει ως καθηγητής στην ΑΣΚΤ. Ζει και εργάζεται στην Αθήνα.
Jimmie Durham
Χριστίνα Κάλμπαρη
Η Χριστίνα Κάλμπαρη (Αθήνα, 1975) σπούδασε ζωγραφική στην Ανωτάτη Σχολή Καλών Τεχνών Αθηνών, φωτογραφία στη Σχολή Καλών Τεχνών -UdK Βερολίνου και Ψηφιακές Μορφές Τέχνης στο μεταπτυχιακό τμήμα της ΑΣΚΤ Αθηνών. Χρησιμοποιεί στη δουλειά της το σχέδιο, τη ζωγραφική, τη φωτογραφία και τις εγκαταστάσεις. Έλαβε το 1ο Βραβείο Φωτογραφίας στη Μπιενάλε Φλωρεντίας (2001). Έχει παρουσιάσει τέσσερις ατομικές εκθέσεις και έχει συμμετάσχει σε ομαδικές εκθέσεις στην Ελλάδα και στο εξωτερικό.
Γιώργος Χατζημιχάλης
Ο Γιώργος Χατζημιχάλης γεννήθηκε το 1954 στην Αθήνα. Παίρνει τα πρώτα μαθήματα ζωγραφικής από τον Ανδρέα Γεωργιάδη τον Κρή. Με το θάνατο του πατέρα του Λεωνίδα Χατζημιχάλη, επηρεάζεται πολύ από τη μαύρη περίοδο του Goya, τον Soutine, τον Bacon και τον Munch. Το 1970 γνωρίζεται με τον αρχιτέκτονα Άρη Κωνσταντινίδη και τη Ναταλία Μελά, γνωριμία καθοριστική, που θα του ανοίξει καινούργιους ορίζοντες, μαθαίνει τους Picasso, Matisse. Το 1971 αρχίζει να φοιτά στο Λονδίνο στο Hammersmith School of Art και μετά στο City and Guilds, αλλά κυρίως στο Saint Martin's School of Art όπου και τελειώνει τις σπουδές του το 1975. Επηρεάζεται από τον ελληνικό υπερρεαλισμό και ιδιαίτερα από τον Ανδρέα Εμπειρίκο, γνωρίζετα με την pop art και ήδη πραγματοποείται η πρώτη αλλαγή στην καλλιτεχνική του πορεία, από το φωτορεαλισμό προς ένα είδος παραστατικής αυτοβιογραφικής τεκμηρίωσης. Πρώτη ατομική έκθεση με τα έργα αυτής της τάσης στην Γκαλερί "Ώρα" το 1977. Το 1978 επιστρέφει στην Αθήνα όπου θα παραμείνει και θα δουλέψει μέχρι το 1985. Το 1979 αρχίζει και η συνεργασία του με τις νεοσύστατες εκδόσεις "Άγρα", για τις οποίες θα φιλοτεχνήσει πολλά από τα εξώφυλλα. Δεύτερη ατομική έκθεση στην "΄Ωρα" το 1981, και τρίτη στην Γκαλερί "3" το 1984-85. Από το 1985 και για τα επόμενα έξι χρόνια μοιράζει το χρόνο του σε ένα εργαστήριο στο Παρίσι, όπου εγκαθίσταται, και στην Αίγινα. Η καλλιτεχνική οπτική που διαμορφώνει εκεί αποτυπώνεται με μεγαλύτερη καθαρότητα στο έργο Officinae Pictorum / circa 1221: εμμονή στην ενασχόληση με ό,τι η δυτική παράδοση -περιλαμβανομένης, εμφατικά, και της βυζαντινής- ορίζει ως εικόνα και η συνάρτηση της εικόνας με το κείμενο. Ταξιδεύει πολύ στην Ευρώπη και στη Μέση Ανατολή. Το 1990 ασχολείται με τον αρχαιολόγο Χαράλαμπο Μπακιρτζή με την ανασκαφή στην τοποθεσία Σύναξη στην Μαρώνεια Θράκης. Αποτέλεσμα η έκθεση Σύναξη Μαρωνείας στο Μέγαρο Τόκου της Καβάλας το 1991. Συμμετοχή στην Μπιενάλε Αρχιτεκτονικής στη Βενετία τον ίδιο χρόνο και το 1992 στην Documenta IX στο Kassel. Επιστρέφει στην Αθήνα. Αρχίζει να συνεργάζεται το 1995 με την αυστριακή ομάδα Der Blau Compressor και ξεκινάει το Εργαστήριο σχεδίων και εικόνων σε κρίση, το οποίο, εκτός από τον τίτλο του αντίστοιχου έργου, είναι το εργαστήριο που καλύπτει όλες τις δραστηριότητες του ζωγράφου. Τμήματα των αρχείων του Εργαστηρίου εκτίθενται το 1999 στην Γκαλερί Ζουμπουλάκη. Το 2001, αναδρομική έκθεση στο Εθνικό Μουσείο Σύγχρονης Τέχνης στην Αθήνα. Έργα του εκτίθενται τον Οκτώβριο του ίδιου χρόνου στην Φραγκφούρτη, όπου η Ελλάδα είναι τιμώμενη χώρα στη Διεθνή Έκθεση Βιβλίου. Το 2005 εκπροσώπησε την Ελλάδα στην 51η Μπιεννάλε της Βενετίας, με το έργο "Νοσοκομείο".
Θανάσης Τότσικας
Isabelle Arthuis
Η Isabelle Arthuis γεννήθηκε το 1969 στο Mans. Ζει και εργάζεται στη Βρετάνη και τις Βρυξέλλες.
Αλέξης Ακριθάκης
Ο Αλέξης Ακριθάκης (1939-1994) γεννήθηκε στην Αθήνα. Το 1955 αποβλήθηκε "δια παντός" από το σχολείο, ως ταραξίας, και την επόμενη χρονιά γνωρίστηκε με τον φιλόσοφο Γιώργο Μακρή, που αναγνώρισε το ταλέντο του και τον ενθάρρυνε να ασχοληθεί με τη ζωγραφική. Έγκατέλειψε την Αθήνα για το Παρίσι, όπου έζησε μεταξύ 1957 και 1960 σαν μποέμ, γνωρίζοντας σημαντικά πρόσωπα της εποχής του. Έκανε τις πρώτες ατομικές του εκθέσεις στην Αθήνα και τη Θεσσαλονίκη, μεταξύ 1965 και 1966. Το 1968 κερδίζει μια υποτροφία του γερμανικού κράτους (D.A.A.D.) και φεύγει για το Βερολίνο, όπου θα παραμείνει και μετά το τέλος των σπουδών του, το 1970, μοιράζοντας το χρόνο του ανάμεσα στην Αθήνα και τη Γερμανία. Το 1984 επέστρεψε οριστικά και εγκαταστάθηκε στην Αθήνα. Πραγματοποίησε ατομικές εκθέσεις στην Ελλάδα και το εξωτερικό (Βερολίνο, Αμβούργο, Μόναχο, Τορίνο, Γενεύη) και συμμετείχε σε σημαντικές ομαδικές παρουσιάσεις στην Ευρώπη. Ασχολήθηκε, επίσης, με την εικονογράφηση βιβλίων, τη σκηνογραφία και το design. Πέθανε στις 19 Σεπτεμβρίου 1994. Το 1997 πραγματοποιήθηκε μεγάλη αναδρομική έκθεση του έργου του στην Εθνική Πικακοθήκη, και το 1998 στο Μακεδονικό Μουσείο Σύγχρονης Τέχνης. (φωτογραφία: Νίκη Μαραγκού, 1968)
Herbert Brandl
Matt Mullican
Βασίλης Καλαντζής
Michel François
Ο Μισέλ Φρανσουά γεννήθηκε το 1956 στο Βέλγιο. Ζει και εργάζεται στις Βρυξέλλες.
Ευτύχης Πατσουράκης
Erwan Mahéo
Ο Ερουάν Μαεό γεννήθηκε το 1968 στο Saint-Brieuc της Γαλλίας. Ζει και εργάζεται στις Βρυξέλλες.
Στέφανος Τσιβόπουλος
Ο Στέφανος Τσιβόπουλος γεννήθηκε το 1973 στην Πράγα. Ζει και εργάζεται στο Άμστερνταμ.
Έκδοση: Μάιος 2007 από "Μακεδονικό Μουσείο Σύγχρονης Τέχνης"
Σελ.:31 (28χ21), Μαλακό εξώφυλλο
Θέμα: "Τέχνη, Σύγχρονη" "Τέχνη - Κατάλογοι"
Μη διαθέσιμη