*Αποστολή σε 2-4 εργάσιμες μέρες
Τιμή Λεμόνι: 11,14 €
Εκπαιδευτική ψυχολογία
Μαθησιακές δυσκολίες (Το παιδαγωγικό ατύχημα)
Συγγραφή: · Γεώργιος Η. Δήμου
Έκδοση: Μάιος 2008 από "Gutenberg - Γιώργος & Κώστας Δαρδανός"
Σελ.:237 (21χ14), Μαλακό εξώφυλλο, ISBN: 960-01-1218-5
Θέμα: "Παιδαγωγική ψυχολογία "
Με τον δεύτερο τόμο της Εκπαιδευτικής Ψυχολογίας ο συγγραφέας προσφέρει μια ολοκληρωμένη εννοιολογική και θεωρητική άποψη για το φαινόμενο των μαθησιακών δυσκολιών. Οι κριτικές αναλύσεις που πραγματοποιούνται περιγράφουν με σαφήνεια και οριοθετούν συστηματικά ένα εννοιολογικό και θεωρητικό πλαίσιο κατανόησης, εξήγησης και αντιμετώπισης των μαθησιακών δυσκολιών στο σχολείο σε μιαν αυστηρά εμπράγματη και απόλυτα ελέγξιμη βάση. Οι αρχές και τα στοιχεία με τα οποία συναρθρώνεται και δομείται ο τόμος αυτός εξασφαλίζουν στον ενδιαφερόμενο μια στερεή επιστημονική θέση για το συγκεκριμένο φαινόμενο και του παρέχουν πολύτιμες πληροφορίες για τα εργαλεία και τις μεθόδους πρόληψης, διάγνωσης και διορθωτικής παρέμβασης.
Οι αναλύσεις για την αποσαφήνιση του θεωρητικού πλαισίου, διαμόρφωσαν τις προϋποθέσεις και τους όρους να οριοθετηθούν συστηματικά δυνατότητες και τρόποι προληπτικής παρέμβασης, κοντά στα πράγματα, για την πρώτη κυρίως φάση της σχολικής ένταξης των μαθητών και παράλληλα να οργανωθούν οι αρχές μιας ολοκληρωμένης στρατηγικής, για τη διάγνωση και την διορθωτική παρέμβαση των μαθησιακών δυσκολιών στο σχολείο.
(2008) Εκπαιδευτική ψυχολογία, Gutenberg - Γιώργος & Κώστας Δαρδανός
(1999) Φροντιστηριακή δραστηριότητα στην Ελλάδα, Gutenberg - Γιώργος & Κώστας Δαρδανός
(1998) Απόκλιση - στιγματισμός, Gutenberg - Γιώργος & Κώστας Δαρδανός