*Αποστολή σε 2-4 εργάσιμες μέρες
Τιμή Λεμόνι: 26,37 €
Σύνδεση εκπαιδευτικής έρευνας και πράξης
Η ακαδημαϊκή πλευρά
Συγγραφή: · Μιχάλης Ι. Βάμβουκας
Μιχάλης Ι. Βάμβουκας
Ο Μιχάλης Ι. Βάμβουκας είναι καθηγητής ψυχοπαιδαγωγικής στο Παιδαγωγικό Τμήμα Δ.Ε. του Πανεπιστημίου Κρήτης από το 1985. Σπούδασε στα Πανεπιστήμια Mons Βελγίου και Χ και V Πανεπιστήμιο Παρισίων. Από τη Σχολή Ψυχοπαιδαγωγικών Επιστημών του Πανεπιστημίου της Mons απόκτησε το δίπλωμα της Candidature και από το Χ Πανεπιστήμιο των Παρισίων, ως υπότροφος του ΙΚΥ, τα πτυχία (Licence και Maitrise) στη Γενετική Ψυχολογία και στις Επιστήμες Αγωγής. Υπηρέτησε ως δάσκαλος στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση και ως καθηγητής στην Παιδαγωγική Ακαδημία Ηρακλείου Κρήτης. Τα ερευνητικά του ενδιαφέροντα επικεντρώνονται στη μάθηση και διδασκαλία της ανάγνωσης, στην αξιολόγηση των γλωσσικών δεξιοτήτων και στη μόρφωση και επιμόρφωση των εκπαιδευτικών. Τα τελευταία χρόνια συνεργάζεται στο πρόγραμμα "Παιδεία Ομογενών", στο πλαίσιο των δράσεων του οποίου έχει γράψει ή συγγράψει τέσσερα τεύχη-βιβλία με τα αντίστοιχα τετράδια ασκήσεων για τη μάθηση της πρώτης ανάγνωσης και γραφής (παιδιά ηλικίας 5-8 ετών) και ένα τεύχος με τετράδιο ασκήσεων για τη μάθηση και διδασκαλία της ελληνικής ως δεύτερης γλώσσας σε μαθητές ηλικίας 10-12 ετών, τα οποία εκδίδονται πλέον από τον ΟΕΔΒ. Έχει δημοσιεύσει ψυχοπαιδαγωγικού περιεχομένου άρθρα, μελέτες, έρευνες και βιβλία.
Άλκηστις Βερέβη
Μάριος Βρυωνίδης
Ο Μάριος Βρυωνίδης είναι Επίκουρος Καθηγητής Κοινωνιολογίας στο Ευρωπαϊκό Πανεπιστήμιο Κύπρου. Είναι πτυχιούχος του τμήματος Κοινωνιολογίας του Παντείου Πανεπιστημίου και έχει κάνει μεταπτυχιακές σπουδές στην Αγγλία στα πανεπιστήμια του Essex (Μ.Α.) και του Λονδίνου (Ph.D.). Από το 2004 είναι επισκέπτης καθηγητής στο Institute of Education, University of London και από το 2007 είναι εξωτερικός συνεργάτης στο Πανεπιστήμιο Αιγαίου. Έχει διδάξει στα Πανεπιστήμια Anglia Polytechnic (2001-2003) και Αιγαίου (2004-2007). Από το 2008 είναι ο εθνικός συντονιστής της Κύπρου στην Ευρωπαϊκή Κοινωνική Έρευνα (European Social Survey). Από το 2009 είναι στο editorial board του περιοδικού International Journal of Contemporary Sociology. Τα ερευνητικά του ενδιαφέροντα εστιάζονται στη σύγχρονη κοινωνιολογική θεωρία, στις ποιοτικές και ποσοτικές μεθόδους έρευνας, στις θεωρίες του πολιτισμικού και κοινωνικού κεφαλαίου, στις διαδικασίες των εκπαιδευτικών επιλογών και το ρόλο του φύλου σε αυτές. Έχει δημοσιεύσεις σε θέματα κοινωνιολογίας, κοινωνικής έρευνας και κοινω-.ολογίας της εκπαίδευσης σε διεθνούς κύρους επιστημονικά περιοδικά.
Χρυσή Βιτσιλάκη - Σορωνιάτη
Η Χρύση Βιτσιλάκη είναι αν. καθηγήτρια στο τμήμα επιστημών της προσχολικής αγωγής και του εκπαιδευτικού σχεδιασμού του Πανεπιστημίου Αιγαίου, διευθύντρια μεταπτυχιακού προγράμματος σπουδών "Φύλο και Νέα Εκπαιδευτικά και Εργασιακά Περιβάλλοντα στην Κοινωνία της Πληροφορίας" του ίδιου Πανεπιστημίου, καθώς και επιστημονική υπεύθυνη του προπτυχιακού προγράμματος σπουδών φύλου. Έχει διατελέσει κοσμήτορας της σχολής ανθρωπιστικών επιστημών και σήμερα είναι αντιπρύτανης οικονομικού προγραμματισμού και ανάπτυξης του Πανεπιστημίου Αιγαίου. Τα επιστημονικά της ενδιαφέροντα εστιάζονται στο χώρο της κοινωνικοποίησης, με έμφαση στην διαμόρφωση του ρόλου του φύλου στις νέες κοινωνικό-οικονομικές συνθήκες. Έχει δημοσιεύσει πολλές εργασίες σχετικές με την κοινωνικοποίηση παιδιών και εφήβων, το θεσμό του ολοήμερου σχολείου, τις σπουδές φύλου και τις διάφορες διαστάσεις της παιδαγωγικής πράξης σήμερα.
Χρήστος Γκόβαρης
Ο Χρήστος Γκόβαρης είναι Καθηγητής Διαπολιτισμικής Παιδαγωγικής στο Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης του Πανεπιστημίου Θεσσαλίας. Μετά τις βασικές του σπουδές στις Επιστήμες της Αγωγής και στις Πολιτικές Επιστήμες στο Πανεπιστήμιο της Στουτγάρδης/Γερμανία εκπόνησε διδακτορική διατριβή στις Επιστήμες της Αγωγής στο Πανεπιστήμιο του Tubingen/ Γερμανία. Τα ερευνητικά του ενδιαφέροντα επικεντρώνονται στις εξής θεματικές περιοχές: Πολυπολιτισμική κοινωνία και εκπαιδευτικές ανισότητες, Εθνοτικές προκαταλήψεις και ρατσισμός, Διαπολιτισμική διδασκαλία και μάθηση.
Καλλιρρόη Δασκαλάκη
Παναγιώτα Δ. Παπαδοπούλου
Δήμητρα Τσαμπαρλή
Ιωάννα Τσίγκανου
Η Ιωάννα Τσίγκανου είναι Διευθύντρια Ερευνών στο Ινστιτούτο Πολιτικής Κοινωνιολογίας του Εθνικού Κέντρου Κοινωνικών Ερευνών.
Φραγκίσκος Καλαβάσης
Ο Φραγκίσκος Καλαβάσης είναι Καθηγητής Διδακτικής Μαθηματικών του Πανεπιστημίου Αιγαίου στο Τμήμα Επιστημών της Προσχολικής Αγωγής και του Εκπαιδευτικού Σχεδιασμού. Τα τελευταία χρόνια, το επιστημονικό του έργο έχει προσανατολιστεί στα Συστημικά Μοντέλα του Μανθάνοντος Οργανισμού με εφαρμογή στις Σχολικές Μονάδες και συνεργάζεται με το Univesite des Versailles-Saint Quentin en Yvelines ως επισκέπτης καθηγητής. Από το 2007 είναι Κοσμήτορας της Σχολής Ανθρωπιστικών Επιστημών του Πανεπιστημίου Αιγαίου. Ζει στη Ρόδο. Οι "Έγχρωμες σκιές" είναι η πρώτη του ποιητική συλλογή.
Σόνια Καφούση
Η Σόνια Καφούση είναι μαθηματικός, διδάκτορας του Πανεπιστημίου Αθηνών. Είναι επίκουρος καθηγήτρια στο τμήμα επιστημών της προσχολικής αγωγής και του εκπαιδευτικού σχεδιασμού του Πανεπιστημίου Αιγαίου. Τα ερευνητικά ενδιαφέροντα της συγγραφέως σχετίζονται με τη μάθηση και τη διδασκαλία των μαθηματικών, ιδιαίτερα στην προσχολική και πρώτη σχολική ηλικία.
Χρυσάνθη Σκουμπουρδή
Η Χρυσάνθη Σκουμπουρδή είναι επίκουρος καθηγήτρια του Τμήματος Επιστημών της Προσχολικής Αγωγής και του Εκπαιδευτικού Σχεδιασμού της Σχολής Ανθρωπιστικών Επιστημών του Πανεπιστημίου Αιγαίου. Τα ερευνητικά της ενδιαφέροντα σχετίζονται με τη διαδικασία μάθησης και διδασκαλίας των μαθηματικών στην προσχολική και πρώτη σχολική ηλικία και ιδιαίτερα με τον ρόλο των υλικών και των μέσων στη μαθηματική εκπαίδευση.
Μένη Δ. Κανατσούλη
Η Μένη Κανατσούλη σπούδασε Φιλολογία στο ΑΠΘ και πήρε το διδακτορικό της δίπλωμα στην ιστορική και κοινωνική ανθρωπολογία από την Ecole des Hautes Etudes en Sciences Sociales του Παρισιού. Από το 1988, και σήμερα ως Αναπληρώτρια Καθηγήτρια, διδάσκει Παιδική Λογοτεχνία στο ΠΤΔΕ του ΑΠΘ. έχει δημοσιεύσει άρθρα και ανακοινώσεις της σε ελληνικά και ξένα περιοδικά και συλλογικά έργα, καθώς και αρκετά βιβλία.
Βασίλης Τσελφές
Ο Βασίλης Τσελφές γεννήθηκε στην Τρίπολη το 1951. Σπούδασε Φυσική στην Αθήνα και ειδικεύτηκε στη Φυσική Στερεάς Κατάστασης στο (τότε) Κέντρο Πυρηνικών Ερευνών Δημόκριτος, όπου και ολοκλήρωσε τη διδακτορική του διατριβή το 1981. Από το 1984 ασχολείται με τη διδακτική της φυσικής. Είναι αναπληρωτής καθηγητής στο Τμήμα Εκπαίδευσης και Αγωγής στην Προσχολική Ηλικία του Πανεπιστημίου Αθηνών. Οι δημοσιεύσεις του αφορούν θέματα Φυσικής Στερεάς Κατάστασης και Διδακτικής των Φυσικών Επιστημών.
Αναστάσιος Κοντάκος
Ο Αναστάσιος Κοντάκος αποφοίτησε από την Παιδαγωγική Ακαδημία Τρίπολης το 1981 και έκανε μεταπτυχιακές σπουδές στη Γερμανία. Το 1987 απέκτησε τον τίτλο "Magister der Padagogik und der Philosophie" από το Institut fur Philosophie, Padagogik und Psychologie της Φιλοσοφικής Σχολής του Πανεπιστημίου Στουτγάρδης. Το 1992 πήρε το διδακτορικό του (Dr.Phil.) από το ίδιο πανεπιστήμιο, στο οποίο και δίδαξε από το 1988 έως το 1994. Από το 1992 έως το 1994 διετέλεσε συντονιστής του "Διεθνούς και Διαπολιτισμικού Τομέα" του Λαϊκού Πανεπιστημίου της Στουτγάρδης (vhs). Είναι Καθηγητής στο Τμήμα Επιστημών της Προσχολικής Αγωγής και Εκπαιδευτικού Σχεδιασμού του Πανεπιστημίου Αιγαίου, στο γνωστικό αντικείμενο: "Ιστορία της εκπαίδευσης με έμφαση στην αρχαιότητα και την παιδαγωγική αξία των Μύθων". Είναι Διευθυντής του Π.Μ.Σ. "Μοντέλα Σχεδιασμού και Αναπτύξης Εκπαιδευτικών Μονάδων". Τα ερευνητικά του ενδιαφέροντα είναι: Ιστορία της Παιδαγωγικής, Η Εκπαίδευση στα Δωδεκάνησα κατά την Ιταλοκρατία, Η Μη Λεκτική Συμπεριφορά, η Παιδαγωγική των Μέσων, η Ευρωπαϊκή Διάσταση στην Εκπαίδευση, η Εκπαίδευση Ενηλίκων, η Διαπολιτισμική Εκπαίδευση. Είναι μέλος του διοικητικού συμβουλίου της ΕΛ.Ε.Ι.Ε. και Επιστημονικός Σύμβουλος του έγκριτου Γερμανικού περιοδικού "ZfE".
Λάουρα Μαράτου - Αλιμπράντη
Σουζάνα Παντελιάδου
Η Σουζάνα Παντελιάδου έκανε τις προπτυχιακές της σπουδές στην Ελλάδα και εξειδικεύθηκε στην Ειδική Αγωγή - Μαθησιακές Δυσκολίες στις Ηνωμένες Πολιτείες της Αμερικής, όπου και εργάσθηκε ερευνητικά. Στην Ελλάδα εργάσθηκε για 12 χρόνια στο Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης και τα τελευταία χρόνια είναι καθηγήτρια στο Παιδαγωγικό Τμήμα Ειδικής Αγωγής, του Πανεπιστημίου Θεσσαλίας. Έχει ασχοληθεί ιδιαίτερα με την επιμόρφωση και εξειδίκευση εκπαιδευτικών στην πρωτοβάθμια και δευτεροβάθμια εκπαίδευση. Τα ερευνητικά της ενδιαφέροντα αφορούν την ένταξη των παιδιών με αναπηρίες, την ανίχνευση και την αντιμετώπιση των αναγνωστικών δυσκολιών στο δημοτικό και στο γυμνάσιο καθώς επίσης και τις προσαρμογές της διδασκαλίας που μπορούν να υποστηρίξουν τη μάθηση των παιδιών με μαθησιακές δυσκολίες. Έχει δημοσιεύσει πολλά άρθρα σε ελληνικά και διεθνή επιστημονικά περιοδικά και είναι συγγραφέας του βιβλίου "Μαθησιακές Δυσκολίες και Εκπαιδευτική Πράξη: Τι και Γιατί".
Απόστολος Γ. Παπαδόπουλος
Ο Απόστολος Γ. Παπαδόπουλος σπούδασε Κοινωνιολογία στο Πάντειο Πανεπιστήμιο, στο London School of Economics and Political Science και στο Πανεπιστήμιο του Sussex. Το 2004 εκλέχθηκε επίκουρος καθηγητής με γνωστικό αντικείμενο τη γεωγραφική και κοινωνική ανάλυση του αγροτικού χώρου στο Τμήμα Γεωγραφίας του Χαροκοπείου Πανεπιστημίου. Έχει δημοσιεύσει διάφορα άρθρα και έχει επιμεληθεί έναν τόμο στην ελληνική γλώσσα και συνεπιμεληθεί έναν τόμο στην αγγλική.
Παναγιώτης Παπακωνσταντίνου
Αναστάσιος Εμβαλωτής
Ο Αναστάσιος Εμβαλωτής είναι Επ. Καθηγητής στο ΠΤΔΕ του Πανεπιστημίου Ιωαννίνων με γνωστικό αντικείμενο "Μεθοδολογία της Έρευνας στις Επιστήμες της Αγωγής". Στα ερευνητικά του ενδιαφέροντα ανήκουν θέματα ανάπτυξης και εφαρμογής μεθόδων και τεχνικών εκπαιδευτικής έρευνας, αξιοποίησης τεχνολογιών πληροφορίας και επικοινωνιών στην εκπαιδευτική έρευνα, μικροκοινωνιολογικών προσεγγίσεων στο σχολικό περιβάλλον και σύνδεσης επιστήμης-τεχνολογίας και κοινωνίας.
Αντιγόνη Παρούση
Νικήτας Ε. Πολεμικός
Ο Νικήτας Πολεμικός αποφοίτησε από την Παιδαγωγική Ακαδημία Ρόδου (1968). Σπούδασε ψυχολογία στο Πανεπιστήμιο του Β. Κολοράντο (πτυχίο Bachelor, 1972 και μεταπτυχιακό δίπλωμα Master, 1973), και στη συνέχεια στο Πανεπιστήμιο της Νέας Υόρκης απ΄ όπου πήρε και το διδακτορικό του (1983). Είναι Αναπληρωτής καθηγητής και πρόεδρος του Τμήματος Νηπιαγωγών του Πανεπιστημίου Αιγαίου.
Γεώργιος Τζάρτζας
Ο Γεώργιος Τζάρτζας είναι εντεταλμένος επίκουρος καθηγητής στο Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης του Πανεπιστημίου Κρήτης.
Γεώργιος Σ. Φλουρής
Ο Γιώργος Φλουρής είναι καθηγητής του Τμήματος Φιλοσοφίας, Παιδαγωγικής και Ψυχολογίας της Φιλοσοφικής Σχολής του Πανεπιστημίου Αθηνών. Έχει, επίσης, διατελέσει καθηγητής του Π.Τ.Δ.Ε. του Πανεπιστημίου Κρήτης έως το 2005, Πρόεδρος του ίδιου Τμήματος από το 1985 ως το 1990, καθώς και Διευθυντής του Τομέα "Εκπαιδευτικών Προγραμμάτων, Διδακτικής Μεθοδολογίας και Εκπαιδευτικής Τεχνολογίας" του ίδιου Πανεπιστημίου από το 1996 ως το 2002. Πήρε το διδακτορικό του δίπλωμα (Ρh.D.) από το Florida State University των ΗΠΑ, στον τομέα των Αναλυτικών Προγραμμάτων και της Διδασκαλίας. Έχει διδάξει στα Πανεπιστήμια: Florida State University, St. John's University, Fitchburg State College, και Florida Atlantic University των ΗΠΑ, στο Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης του Πανεπιστημίου Αθηνών και στο Πανεπιστήμιο Κύπρου. Έχει γράψει διάφορα βιβλία, όπως: "Αναλυτικά προγράμματα για μια νέα εποχή στην εκπαίδευση", "Η αρχιτεκτονική της διδασκαλίας και η διαδικασία της μάθησης", "Αυτοαντίληψη, σχολική επίδοση και επίδραση γονέων", "Μάθηση και Διδασκαλία" (μαζί με Μ. Κασσωτάκη), κ.ά. Είναι συγγραφέας πολλών άρθρων και μελετών στα Ελληνικά και στα Αγγλικά στους τομείς των αναλυτικών προγραμμάτων, του σχεδιασμού της διδασκαλίας, της αυτοαντίληψης, της δίγλωσσης-διαπολιτισμικής εκπαίδευσης, της Ευρωπαϊκής και οικουμενικής διάστασης στην εκπαίδευση, της θεωρίας των πολλαπλών τύπων νοημοσύνης και άλλα συναφή.
Παύλος Χαραμής
Ο Παύλος Χαραμής είναι Πρόεδρος του Κέντρου Μελετών και Τεκμηρίωσης (ΚΕ.ΜΕ.ΤΕ.) της Ομοσπονδίας Λειτουργών Μέσης Εκπαίδευσης της Ελλάδας (Ο.Λ.Μ.Ε.).
Γιάννης Χατζηγεωργίου
Ο Γιάννης Χατζηγεωργίου είναι Καθηγητής στο Πανεπιστήµιο Αιγαίου. Είναι πτυχιούχος του Φυσικού Τµήµατος της Φυσικοµαθηµατικής Σχολής του Αριστοτελείου Πανεπιστηµίου Θεσσαλονίκης, κάτοχος δύο µεταπτυχιακών τίτλων, στη Βιοκινητική και στην Εφαρµοσµένη Διδακτική-Διδακτική των Φυσικών Επιστηµών, από το Πανεπιστήµιο Leeds της Αγγλίας, και διδάκτορας του Πανεπιστηµίου Northern Iowa των ΗΠΑ στη γνωστική περιοχή των αναλυτικών προγραµµάτων και της διδακτικής. Τα ερευνητικά του ενδιαφέροντα αφορούν αφενός στην αναµόρφωση των αναλυτικών προγραµµάτων από µια ευρύτερη σκοπιά, αφετέρου στην ανάπτυξη των εννοιών της Φυσικής σε µικρά παιδιά, κυρίως µέσω της χρήσης της αφήγησης και των αισθησιοκινητικών εµπειριών. Έχει δηµοσιεύσει µελέτες του σε διεθνή και ελληνικά περιοδικά και συνεργάζεται κυρίως µε τα Πανεπιστήµια Leeds, Northern Iowa, Kansas και Simon Fraser στο οποίο είναι συνεργάτης του Kieran Egan και Associate Director στο IERG.
Ελένη Χοντολίδου
Η Ελένη Χοντολίδου είναι Επίκουρη Καθηγήτρια στο Τμήμα Φιλοσοφίας και Παιδαγωγικής στο Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης, όπου διδάσκει από το 1981. Σπούδασε Φιλολογία και Παιδαγωγική στη Φιλοσοφική Σχολή του Α.Π.Θ. και στο Institute of Education του Πανεπιστημίου του Λονδίνου. Είναι διδάκτωρ της Φιλοσοφικής Σχολής του Α.Π.Θ. και Associate Fellow του Πανεπιστημίου του Λονδίνου. Τα μαθήματα, οι δημοσιεύσεις και τα ερευνητικά της ενδιαφέροντα κινούνται στον χώρο της λογοτεχνικής και γλωσσικής εκπαίδευσης, του σχεδιασμού και της αξιολόγησης προγραμμάτων διδασκαλίας, των σπουδών γραμματισμού και των πολιτισμικών σπουδών, με έμφαση σε ζητήματα ταυτότητας, ετερότητας και υποκειμενικότητας.
Άννα Χρονάκη
Η Άννα Χρονάκη είναι Αναπληρώτρια Καθηγήτρια στο Πανεπιστήμιο της Θεσσαλίας τα τελευταία δέκα χρόνια. Έχει κάνει μεταπτυχιακές σπουδές στην Εκπαιδευτική Τεχνολογία και τη Διδακτική των Μαθηματικών στο Bath University της Μεγάλης Βρετανίας. Έχει εργαστεί στο University of Bath στο University of Aalborg στη Δανία και στο School of Education του Open University στο Milton Keynes. Το επιστημονικό έργο της εστιάζει σε θέματα θεωρίας και μεθοδολογίας της μαθηματικής παιδείας και της χρήσης των νέων τεχνολογιών από παιδιά και ενήλικες. Έχει αναπτύξει ιδιαίτερο ενδιαφέρον για την ανάλυση ζητημάτων ετερότητας και επικοινωνίας, καθώς και για τη σχεδίαση εναλλακτικών μορφών μάθησης. Έχει δημοσιεύσει σε διεθνή και ελληνικά περιοδικά. Πρόσφατα επιμελήθηκε έναν τόμο για την επικοινωνία, το "Challenging Perspectives on Mathematics Classroom Communication" (ΙΑΡ, 2005), και ένα βιβλίο για την έμφυλη οπτική της σχέσης μαθηματικών-τεχνολογίας-εκπαίδευσης, το "Mathematics, Technologies, Education: The Gender Perspective" (Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας, 2008).
Επιμέλεια: ·Βασίλειος Σβολόπουλος
Βασίλειος Σβολόπουλος
Έκδοση: Ιούλιος 2008 από "Ατραπός"
Σελ.:401 (24χ17), Μαλακό εξώφυλλο, ISBN: 960-459-056-1
Θέμα: "Εκπαίδευση" "Έρευνα - Μεθοδολογία"
- Περιγραφή
- Άλλοι τίτλοι από Άννα Χρονάκη
Άννα Χρονάκη
Chronaki, Anna ¹Η Άννα Χρονάκη είναι Αναπληρώτρια Καθηγήτρια στο Πανεπιστήμιο της Θεσσαλίας τα τελευταία δέκα χρόνια. Έχει κάνει μεταπτυχιακές σπουδές στην Εκπαιδευτική Τεχνολογία και τη Διδακτική των Μαθηματικών στο Bath University της Μεγάλης Βρετανίας. Έχει εργαστεί στο University of Bath στο University of Aalborg στη Δανία και στο School of Education του Open University στο Milton Keynes. Το επιστημονικό έργο της εστιάζει σε θέματα θεωρίας και μεθοδολογίας της μαθηματικής παιδείας και της χρήσης των νέων τεχνολογιών από παιδιά και ενήλικες. Έχει αναπτύξει ιδιαίτερο ενδιαφέρον για την ανάλυση ζητημάτων ετερότητας και επικοινωνίας, καθώς και για τη σχεδίαση εναλλακτικών μορφών μάθησης. Έχει δημοσιεύσει σε διεθνή και ελληνικά περιοδικά. Πρόσφατα επιμελήθηκε έναν τόμο για την επικοινωνία, το "Challenging Perspectives on Mathematics Classroom Communication" (ΙΑΡ, 2005), και ένα βιβλίο για την έμφυλη οπτική της σχέσης μαθηματικών-τεχνολογίας-εκπαίδευσης, το "Mathematics, Technologies, Education: The Gender Perspective" (Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας, 2008).
Ο παρών τόμος αποτελεί μια απόπειρα σκιαγράφησης της άποψης που επικρατεί στην ακαδημαϊκή κοινότητα σχετικά με τη σύνδεση εκπαιδευτικής έρευνας και πράξης, ιδιαίτερα όταν απευθύνεται σε εκπαιδευτικούς. Αφορμή για την έκδοση στάθηκε η διενέργεια επιμορφωτικών σεμιναρίων σε θέματα εκπαιδευτικής έρευνας από το Κέντρο Εκπαιδευτικής Έρευνας (Κ.Ε.Ε.), αρχικά για νέους ερευνητές, και αργότερα για εκπαιδευτικούς της πράξης όλων των βαθμίδων και ειδικοτήτων. Τα σεμινάρια αυτά συγχρηματοδοτήθηκαν από την Ευρωπαϊκή Ένωση την περίοδο 1999-2000 και οι προβληματισμοί που οδήγησαν τότε το Κ.Ε.Ε. να προχωρήσει στην υλοποίηση των σεμιναρίων αυτών για εκπαιδευτικούς της πράξης ακόμα και σήμερα αποτελούν αφορμή για πολλές συζητήσεις και απόψεις, όχι μόνο στην πανεπιστημιακή και ερευνητική, αλλά και στην εκπαιδευτική κοινότητα.
(2013) Αποκλείοντας τα κορίτσια, Gutenberg - Γιώργος & Κώστας Δαρδανός
(2013) Ρομά, Αλεξάνδρεια
(2011) Νέες τεχνολογίες στην εκπαίδευση, Διάδραση
(2007) Φύλο και εκπαίδευση, Καλειδοσκόπιο