*Ενδέχεται κάποια βιβλία που δεν είναι σε απόθεμα στο βιβλιοπωλείο να προκύψουν ως εξαντλημένα στον εκδότη τους, στην περίπτωση αυτή θα λάβετε ενημέρωση εντός 2 ημερών

Διαχείριση πελατειακών σχέσεων και μάρκετινγκ τουριστικών προορισμών

Customer Relationship Management (CRM) and Tourism Destination Marketing (T.D.M.)


Συγγραφή: · Χρήστος Α. Βασιλειάδης
Έκδοση: Σεπτέμβριος 2008 από "Κλειδάριθμος"
Σελ.:128 (24χ17), Μαλακό εξώφυλλο, ISBN: 960-461-173-9


Θέμα: "Μάρκετινγκ" "Τουρισμός"

Ένας χρήσιμος και πρακτικός οδηγός στον οποίο περιγράφεται αναλυτικά η διαχείριση πελατειακών σχέσεων (customer relationship management, CRM).

Το βιβλίο επικεντρώνεται στην πρακτική διάσταση της θεματολογίας του και περιέχει πλήθος παραδειγμάτων επίλυσης (case studies).

Αποτελεί ιδανικό βοήθημα για φοιτητές προπτυχιακού και μεταπτυχιακού επιπέδου και πολύτιμο εγχειρίδιο για στελέχη και συμβούλους επιχειρήσεων.

Το βιβλίο πραγματεύεται μεταξύ άλλων και τα ακόλουθα:
- Δείκτες μέτρησης των δραστηριοτήτων διαχείρισης πελατειακών σχέσεων (παραδοσιακοί δείκτες μέτρησης των δραστηριοτήτων Μάρκετινγκ, "πελατοκεντρικοί" δείκτες μέτρησης).
- Παρουσίαση και ανάλυση των δεικτών στην περίπτωση του τουρισμού (ποσοτικοί δείκτες ανάλυσης των οικονομικών επιδράσεων, ο δείκτης αξίας του "Μεγέθους πορτοφολιού" (Size of wallet), μερίδιο των απαιτήσεων της κατηγορίας, πελατοκεντρικοί δείκτες: δείκτες Αξίας στρατηγικά προσανατολισμένοι, οι τεχνικές ελέγχου των προ-οικονομικών επιδράσεων).
- Σχεδιασμός προγραμμάτων Μάρκετινγκ στις τουριστικές δραστηριότητες (σχεδιασμός της στρατηγικής διαχείρισης πελατειακών σχέσεων, δημιουργία προγραμμάτων Μάρκετινγκ και διαχείρισης πελατειακών σχέσεων, εμπόδια κατά το σχεδιασμό και την εφαρμογή των στρατηγικών).
- Η διαδικασία προσδιορισμού των χαρακτηριστικών στον έλεγχο της ποιότητας των παρεχόμενων υπηρεσιών (διαστάσεις και μέτρηση της ποιότητας, ζώνη ανοχής, ηγεσία στην ποιότητα, διάρκεια ζωής του πελατειακού κύκλου, μέτρηση της ικανοποίησης του πελάτη).
- Διερευνήσεις αντιπροσωπευτικών επιχειρησιακών προβλημάτων.
- Ασκήσεις εξοικείωσης (δείκτες διευκρίνησης των δραστηριοτήτων του πελάτη, ο δείκτης προσδιορισμού του τμήματος επαναλαμβανόμενης επίσκεψης).

Το βιβλιοπωλείο "Λεμόνι"

Ξεκίνησε την λειτουργία του τον Μάιο του 1998. Βρίσκεται στο ιστορικό κέντρο της Αθήνας στην περιοχή του θησείου, στον πεζόδρομο της οδού Ηρακλειδών. Επιλέγει πάντα τους καλύτερους τίτλους απο την ελληνική βιβλιογραφία και τις νέες εκδόσεις. Διαθέτει άρτια ενημέρωση στην ποίηση στη φιλοσοφία και στη λογοτεχνία και οργανώνει σε τακτά διαστήματα παρουσιάσεις βιβλίων από συγγραφείς, καθώς και εκθέσεις εικαστικών καλλιτεχνών. Το ηλεκτρονικό μας κατάστημα ενημερώνεται από εμάς τους ίδιους.

Όροι Χρήσης - Ασφάλεια Συναλλαγών - Πολιτική επιστροφών

Επικοινωνία

  • ΤΗΛ.:210 3451390

  • ΦΑΞ.:210 3451910

  • Email: books@lemoni.gr

  • Διεύθυνση:
    Ηρακλειδών 22, Θησείο 118 51, Αθήνα

Ωράριο βιβλιοπωλείου

ΔΕΥΤΕΡΑ ΕΩΣ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ
09.30 π.μ - 21.30 μ.μ,

ΣΑΒΒΑΤΟ
09.30 π.μ - 18.00 μ.μ

Ακολουθήστε μας