*Ενδέχεται κάποια βιβλία που δεν είναι σε απόθεμα στο βιβλιοπωλείο να προκύψουν ως εξαντλημένα στον εκδότη τους, στην περίπτωση αυτή θα λάβετε ενημέρωση εντός 2 ημερών

Η μακριά ουρά

Πώς το Διαδίκτυο επηρεάζει την οικονομία, τις επιχειρήσεις και τον πολιτισμό

"The Long Tail: Why the Future of Business Is Selling Less of More" (Πρωτότυπος τίτλος στα αγγλικά)

Συγγραφή: · Chris Anderson
Μετάφραση: ·Δημήτρης Καρτσακλής
Έκδοση: Σεπτέμβριος 2008 από "Κάτοπτρο"
Σελ.:312 (25χ17), Μαλακό εξώφυλλο, ISBN: 960-6717-28-3


Θέμα: "Διοίκηση και οργάνωση " "Μάρκετινγκ" "Διαδίκτυο (Κοινωνικές επιστήμες)"

- Στα μέσα του 2006 κυκλοφόρησε στις ΗΠΑ το βιβλίο "The Long Tail", του Chris Anderson, το οποίο σύντομα σκαρφάλωσε στο Τop 10 του καταλόγου μπεστ σέλερ των New York Times.
- Ήταν ένα δοκίμιο που συνδύαζε οικονομική επιστήμη, σύγχρονη τεχνολογία, επιχειρήσεις και πολιτισμό.
- Για τους επόμενους μήνες, το βιβλίο έγινε αντικείμενο διθυραμβικών σχολίων, αλλά και σκληρής κριτικής, τόσο στον Τύπο όσο και στα μπλογκ.
- Μέχρι σήμερα, το βιβλίο έχει μεταφραστεί σε περισσότερες από 30 γλώσσες (μεταξύ των οποίων, όλες οι ευρωπαϊκές).
- Στις αρχές του 2007 ήταν νούμερο ένα στην Κίνα, στην κατηγορία των δοκιμίων.
- Στην Wikipedia υπάρχει ήδη εκτενές σχετικό λήμμα.
- Πριν από δύο μήνες κυκλοφόρησε στις ΗΠΑ η δεύτερη, επηυξημένη και αναθεωρημένη έκδοση του βιβλίου. Αυτή ακριβώς κυκλοφορεί στα ελληνικά από τις εκδόσεις μας.

Στο παρόν βιβλίο, ο Chris Anderson:
- θέτει το Διαδίκτυο στο επίκεντρο της καθημερινής μας ζωής, και περιγράφει τις πολύ σημαντικές αλλαγές που ήδη επιφέρει στις συνήθειές μας
- δείχνει πώς το μέλλον του εμπορίου και του πολιτισμού δεν βρίσκεται στα επιτυχημένα προϊόντα αλλά σε όσα μέχρι σήμερα εκλαμβάνονταν ως αποτυχημένα -στην ατελείωτη "μακριά ουρά" που δημιουργούν τα εξειδικευμένα προϊόντα στην παραδοσιακή καμπύλη ζήτησης
- πραγματεύεται τα οικονομικά της αφθονίας, ένα νέο μοντέλο για τις επιχειρήσεις το οποίο μόλις τώρα αρχίζει να δείχνει την ισχύ του
- μας εξηγεί πώς φτάσαμε στη σημερινή παγκόσμια ψηφιακή εποχή, τις τεράστιες ευκαιρίες που αναφύονται για τους νέους παραγωγούς, τους νέους "συναθροιστές" και τους νέους δημιουργούς τάσεων
- αναλύει την οικονομία της φήμης, το τέλος των ραφιών και των αποθεμάτων, το φαινόμενο Wal-Mart, τη δύναμη της συμμετοχικής παραγωγής και την άνοδο της μαζικά παράλληλης κουλτούρας
- δείχνει πώς τα οικονομικά της Μακριάς Ουράς εφαρμόζονται σε κάθε βιομηχανικό κλάδο, από αυτούς των μέσων μαζικής ενημέρωσης και της διαφήμισης, της μουσικής και του βιβλίου έως των οικιακών συσκευών και των τροφίμων, των αυτοκινήτων και της μόδας.

Πρόκειται για ένα ασυνήθιστα έξυπνο βιβλίο, μια ζωογόνα αισιόδοξη ματιά στους νέους κανόνες ενός κόσμου που ήδη αποτελεί τη δική μας πραγματικότητα και όπου ο καθένας μας μπορεί να ανακαλύψει το μέλλον του.

Το βιβλιοπωλείο "Λεμόνι"

Ξεκίνησε την λειτουργία του τον Μάιο του 1998. Βρίσκεται στο ιστορικό κέντρο της Αθήνας στην περιοχή του θησείου, στον πεζόδρομο της οδού Ηρακλειδών. Επιλέγει πάντα τους καλύτερους τίτλους απο την ελληνική βιβλιογραφία και τις νέες εκδόσεις. Διαθέτει άρτια ενημέρωση στην ποίηση στη φιλοσοφία και στη λογοτεχνία και οργανώνει σε τακτά διαστήματα παρουσιάσεις βιβλίων από συγγραφείς, καθώς και εκθέσεις εικαστικών καλλιτεχνών. Το ηλεκτρονικό μας κατάστημα ενημερώνεται από εμάς τους ίδιους.

Όροι Χρήσης - Ασφάλεια Συναλλαγών - Πολιτική επιστροφών

Επικοινωνία

  • ΤΗΛ.:210 3451390

  • ΦΑΞ.:210 3451910

  • Email: books@lemoni.gr

  • Διεύθυνση:
    Ηρακλειδών 22, Θησείο 118 51, Αθήνα

Ωράριο βιβλιοπωλείου

ΔΕΥΤΕΡΑ ΕΩΣ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ
09.30 π.μ - 21.30 μ.μ,

ΣΑΒΒΑΤΟ
09.30 π.μ - 18.00 μ.μ

Ακολουθήστε μας