*Ενδέχεται κάποια βιβλία που δεν είναι σε απόθεμα στο βιβλιοπωλείο να προκύψουν ως εξαντλημένα στον εκδότη τους, στην περίπτωση αυτή θα λάβετε ενημέρωση εντός 2 ημερών

Η αξιολόγηση στην εκπαίδευση

Με έμφαση στην προσχολική


Συγγραφή: · Έλση Ντολιοπούλου · Έφη Γουργιώτου
Έκδοση: Σεπτέμβριος 2008 από "Gutenberg - Γιώργος & Κώστας Δαρδανός"
Σελ.:308 (24χ17), Μαλακό εξώφυλλο, ISBN: 960-01-1237-1


Θέμα: "Εκπαίδευση" "Εκπαίδευση, Προσχολική"

Η αξιολόγηση, αν χρησιμοποιηθεί σωστά, μπορεί να έχει θετικά αποτελέσματα για την εκπαίδευση. Η αξιολόγηση του εκπαιδευτικού έργου, στην οποία θα αναφερθούμε αναλυτικά στο παρόν βιβλίο, περιλαμβάνει την αξιολόγηση του σχολείου, του αναλυτικού προγράμματος και των εκπαιδευτικών σπουδών, των εκπαιδευτικών προγραμμάτων και των καινοτόμων πρακτικών, του χώρου, των υλικών και των μέσων διδασκαλίας, του εκπαιδευτικού και του μαθητή.

Στον παρόν βιβλίο, το οποίο απευθύνεται σε φοιτητές παιδαγωγικών τμημάτων και τμημάτων ψυχολογίας, εκπαιδευτικούς, κυρίως προσχολικής ηλικίας και ψυχολόγους, σχολικούς συμβούλους, γονείς, καθώς και ερευνητές που ενδιαφέρονται για την αξιολόγηση στην εκπαίδευση, επιχειρείται μια περιγραφή της αξιολόγησης στην εκπαίδευση, με έμφαση στην προσχολική. Πιο συγκεκριμένα, αρχικά δίνεται ο ορισμός της αξιολόγησης γενικότερα και της εκπαιδευτικής ειδικότερα, καθώς και των σχετικών με αυτή άλλων όρων. Έπειτα γίνεται αναφορά στους στόχους της αξιολόγησης, το αντικείμενο, τα κριτήρια, τις μεθόδους και τις τεχνικές, τη διαδικασία, τα μέσα, τους φορείς και τα αποτελέσματά της.

Ακολουθεί η αξιολόγηση του εκπαιδευτικού έργου που αναφέραμε προηγουμένως τι περιλαμβάνει. Σε όλες τις περιπτώσεις περιγράφεται η αξιολόγηση των παραπάνω γενικά και στην προσχολική αγωγή ειδικά. Ειδικότερα όμως για την αξιολόγηση του μαθητή επικεντρωνόμαστε στην αξιολόγηση του νηπίου, η οποία διαφέρει κατά πολύ από αυτήν του παιδιού στις άλλες βαθμίδες της εκπαίδευσης. Στη συνέχεια παρουσιάζονται αναλυτικά οι παραδοσιακές και οι εναλλακτικές μορφές αξιολόγησης και αναφέρεται σε ποιες περιπτώσεις χρησιμοποιείται η καθεμία από αυτές. Επιπλέον γίνεται ιδιαίτερη μνεία στην αξιολόγηση δύο ειδικών πληθυσμιακών ομάδων, αφενός των παιδιών από διαφορετικά πολιτισμικά και γλωσσικά περιβάλλοντα και αφετέρου των παιδιών με ειδικές ανάγκες.

Τέλος, επιχειρείται μια κριτική αξιολόγηση της αξιολόγησης, κατά την οποία γίνεται αναφορά αφενός στα πλεονεκτήματα και τα μειονεκτήματα των παραδοσιακών και εναλλακτικών μορφών αξιολόγησης αντίστοιχα και αφετέρου στα επιχειρήματα υπέρ και κατά της αξιολόγησης γενικότερα και στην προσχολική εκπαίδευση ειδικότερα.

Το βιβλιοπωλείο "Λεμόνι"

Ξεκίνησε την λειτουργία του τον Μάιο του 1998. Βρίσκεται στο ιστορικό κέντρο της Αθήνας στην περιοχή του θησείου, στον πεζόδρομο της οδού Ηρακλειδών. Επιλέγει πάντα τους καλύτερους τίτλους απο την ελληνική βιβλιογραφία και τις νέες εκδόσεις. Διαθέτει άρτια ενημέρωση στην ποίηση στη φιλοσοφία και στη λογοτεχνία και οργανώνει σε τακτά διαστήματα παρουσιάσεις βιβλίων από συγγραφείς, καθώς και εκθέσεις εικαστικών καλλιτεχνών. Το ηλεκτρονικό μας κατάστημα ενημερώνεται από εμάς τους ίδιους.

Όροι Χρήσης - Ασφάλεια Συναλλαγών - Πολιτική επιστροφών

Επικοινωνία

  • ΤΗΛ.:210 3451390

  • ΦΑΞ.:210 3451910

  • Email: books@lemoni.gr

  • Διεύθυνση:
    Ηρακλειδών 22, Θησείο 118 51, Αθήνα

Ωράριο βιβλιοπωλείου

ΔΕΥΤΕΡΑ ΕΩΣ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ
09.30 π.μ - 21.30 μ.μ,

ΣΑΒΒΑΤΟ
09.30 π.μ - 18.00 μ.μ

Ακολουθήστε μας