*Αποστολή σε 2-4 εργάσιμες μέρες
Στρατηγικό μάνατζμεντ λιανικών πωλήσεων
"Strategic Retail Management" (Πρωτότυπος τίτλος στα αγγλικά)
Συγγραφή: ·Joachim Zentes ·Dirk Morschett ·Hanna Schramm - Klein
Μετάφραση: · Ανδρέας Σοκοδήμος
Επιμέλεια: · Χριστίνα Μπουτσούκη
Έκδοση: Δεκέμβριος 2008 από "Παπασωτηρίου"
Σελ.:366 (24χ17), Μαλακό εξώφυλλο, ISBN: 960-7182-20-0
Θέμα: "Διοίκηση και οργάνωση " "Μάρκετινγκ"
Το βιβλίο εστιάζει στη μελέτη των παραγόντων που επηρεάζουν την ανάπτυξη και την εφαρμογή της στρατηγικής των επιχειρήσεων λιανικής πώλησης. Ως παραδείγματα χρησιμοποιούνται διεθνώς γνωστές εταιρείες λιανικών πωλήσεων με στόχο να διευκολυνθεί η κατανόηση των όσων περικλείει η έννοια του στρατηγικού μάνατζμεντ λιανικών πωλήσεων, αλλά και για την ταυτόχρονη παρουσίαση μερικών βέλτιστων εφαρμογών. Ένα σημαντικό βοήθημα τόσο για τους ακαδημαϊκούς όσο και για τους μάνατζερ των επιχειρήσεων λιανικής που ενδιαφέρονται να μελετήσουν παραδείγματα επιχειρήσεων που έχουν διακριθεί στο χώρο του λιανικού εμπορίου.