*Αποστολή σε 2-4 εργάσιμες μέρες
Τιμή Λεμόνι: 15,48 €
Κοινωνική ψυχολογία των Μ.Μ.Ε.
"Psychologie sociale des médias" (Πρωτότυπος τίτλος στα γαλλικά)
Συγγραφή: · Pascal Marchand ·Annette Burguet ·Marie - Pierre Fourquet - Courbet ·Ann Ginet ·Frédérique Girard ·Jacques Py ·Teun A. Van Dijk
Μετάφραση: ·Άννα Λυμπεροπούλου
Επιμέλεια: · Στάμος Παπαστάμου
Υπεύθυνος Σειράς: · Στάμος Παπαστάμου
Έκδοση: Απρίλιος 2009 από "Πεδίο"
Σελ.:284 (24χ17), Μαλακό εξώφυλλο, ISBN: 960-98744-9-5
Θέμα: "Μέσα Μαζικής Ενημέρωσης" "Κοινωνική ψυχολογία"
Μια σειρά ενδιαφέρουσες μελέτες, οι οποίες κατά κανόνα ακολουθούν την πειραματική μεθοδολογία και φιλοδοξούν να συμβάλουν στην οικοδόμηση της κοινωνικής ψυχολογίας των Μ.Μ.Ε. εξετάζοντας αναλυτικά και συστηματικά το είδος, τη μορφή, την ένταση και τον τρόπο με τον οποίο τα μέσα μαζικής επικοινωνίας επιχειρούν να ασκήσουν επιρροή πάνω στο κοινωνικό υποκείμενο.
Οι συγγραφείς ερευνητές του βιβλίου, εκτός της συμβολής τους στην εκτίμηση, αξιολόγηση και απομυθοποίηση των ορίων της εξουσίας που διεκδικούν, σφετερίζονται και εντέλει ασκούν τα μέσα μαζικής επικοινωνίας, καταδεικνύουν τον τρόπο λειτουργίας των Μ.Μ.Ε. ως μέσου επηρεασμού στις σύγχρονες κοινωνίες και ταυτόχρονα επιχειρούν να επιτύχουν την παραγωγή νέας κοινωνιοψυχολογικής γνώσης.