*Αποστολή σε 2-4 εργάσιμες μέρες
Τιμή Λεμόνι: 13,80 €
Τί άλλαξε;
Ένα χρόνο μετά την εφαρμογή των νέων αναλυτικών προγραμμάτων
Συγγραφή: · Κώστας Χρυσαφίδης · Κώστας Ραβάνης · Αλεξάνδρα Χ. Κουλουμπαρίτση · Γεώργιος Σ. Φλουρής ·Ευάγγελος Κρίκας ·Άννα Τραϊανού ·Κική Δεμερτζή ·Ελένη Διδάχου · Γιώργος Μπαγάκης ·Μελπομένη Τσιτουρίδου · Μαρία Μπιρμπίλη · Ρένα Σιβροπούλου ·Σοφία Αναστασιάδου ·Νικολέττα Γκλιάου · Έλενα Θεοδωροπούλου · Μαίρη Βούκανου · Δημήτρης Πολίτης · Γιάννης Σ. Παπαδάτος ·Αθηνά Χαλκιαδάκη ·Μανόλης Εργαζάκης · Γεωργία Μέγα ·Μαρία Ιβρίντελη ·Πέρσα Φώκιαλη ·Γιώργος Πιπίνος ·Κώστας Καράμπελας ·Αθανασία Κασιδάκη · Αθανασία Δακοπούλου · Νίκος Μ. Σαλτερής ·Γιώργος Μπαραλός (Συλλογικό έργο)
Επιμέλεια: · Γιώργος Μπαγάκης ·Κική Δεμερτζή
Έκδοση: Μάιος 2009 από "Γρηγόρη"
Σελ.:287 (24χ17), Μαλακό εξώφυλλο, ISBN: 960-333-584-3
Θέμα: "Εκπαίδευση - Ελλάς" "Εκπαίδευση - Προγράμματα μαθημάτων" "Εκπαιδευτική πολιτική"
Στο βιβλίο αυτό, γίνεται μια απόπειρα καταγραφής των προβλημάτων που ανέκυψαν στα σχολεία ένα και πλέον χρόνο μετά την εφαρμογή των νέων αναλυτικών προγραμμάτων.
Με την ευκαιρία αυτή δίνεται η δυνατότητα να σκεφτούμε ξανά κεντρικά ζητήματα των νέων αναλυτικών προγραμμάτων, θετικά και αρνητικά, αποδεκτά και αµφισβητήσιμα καθώς και την υπάρχουσα ελληνική κουλτούρα εν γένει για τα αναλυτικά προγράμματα.
Ίσως το πλήρωμα του χρόνου έχει έρθει για να συνειδητοποιηθούν καλύτερα στην εκπαιδευτική κοινότητα θεμελιώδη και αυτονόητα στοιχεία όπως:
- Τα αναλυτικά προγράμματα δεν ταυτίζονται µε τα σχολικά εγχειρίδια.
- Η απόσταση που χωρίζει τους σκοπούς ενός αναλυτικού προγράμματος από την υλοποίησή τους στα σχολεία είναι συχνά αστρονομική.
- Η πιλοτική εφαρμογή δεν είναι πολυτέλεια αλλά αναγκαιότητα για τα αναλυτικά προγράμματα.
Υπάρχει γνωστικό αντικείμενο που αφορά στα αναλυτικά προγράμματα, το οποίο θα πρέπει να αποτελεί τη βάση σχεδιασμού και ανάπτυξής τους. Τα αναλυτικά προγράμματα δεν θα πρέπει να αποτελούν εφαλτήριο αναρρίχησης επίδοξων πολιτικών και αυλικών της εκάστοτε ηγεσίας του ΥΠΕΠΘ.
Τέλος, δεν θα πρέπει να αποσυνδέομε την όποια καινοτοµία στα αναλυτικά προγράμματα µε την ποιότητα της επιμόρφωσης, της υποστήριξης και τα μέσα που θα παράσχουμε στα σχολεία.
(2006) Εκπαιδευτικές αλλαγές, η παρέμβαση του εκπαιδευτικού και του σχολείου, Μεταίχμιο