*Αποστολή σε 2-4 εργάσιμες μέρες
Τιμή Λεμόνι: 20,90 €
Η διδασκαλία στην τομή της νεωτερικής και της μετανεωτερικής σκέψης
Συγγραφή: · Ευαγγελία Φρυδάκη
Έκδοση: Οκτώβριος 2009 από "Κριτική"
Σελ.:496 (21χ14), Μαλακό εξώφυλλο, ISBN: 960-218-653-4
Θέμα: "Παιδικές δραστηριότητες (Στοιχειώδης εκπαίδευση)"
Σήμερα η εκπαίδευση και η διδασκαλία, ως βασική πρακτική της, βρίσκονται σε μια εύθραυστη ισορροπία ανάμεσα στις εδραιωμένες αρχές της νεωτερικότητας και στις μετανεωτερικές αναζητήσεις. Η συγγραφέας επιχειρεί να εκθέσει τον αναγνώστη στις δύο αυτές οπτικές, που απορρέουν από διαφορετικές υποκείμενες παραδοχές και υποδεικνύουν διαφορετικούς τρόπους θεώρησης και προσέγγισης των εκπαιδευτικών ζητημάτων.
Ο αναγνώστης, ιδιαίτερα ο εκπαιδευτικός, καλείται -μ' έναν έμμεσο τρόπο- να ορίσει τη δική του θέση στο κέντρο, στα όρια ή στην τομή της νεωτερικής και της μετανεωτερικής σκέψης, καθώς και τους όρους με τους οποίους επιθυμεί ή αποδέχεται αυτή τη θέση.
Το βιβλίο επιτυγχάνει έτσι ένα διπλό στόχο: παρέχει μια σύγχρονη και έγκυρη γνώση στο πεδίο της διδακτικής και, παράλληλα, αλλάζει τη ματιά μας για το νόημα και τις διαδικασίες της εκπαίδευσης.
(2022) Διαλογικότητα και λογοτεχνική εκπαίδευση, Κριτική
(2015) Η επαγγελματική ταυτότητα του εκπαιδευτικού και το μέλλον της διδασκαλίας, Κριτική
(2003) Η θεωρία της λογοτεχνίας στην πράξη της διδασκαλίας, Κριτική
(2001) Γλώσσα και λογοτεχνία στην εκπαίδευση, Ίδρυμα Γουλανδρή - Χορν
(1999) Πέντε μελετήματα για τη θεωρία και την πράξη της διδασκαλίας, Ιδιωτική Έκδοση