Εξαντλημένο και χωρίς δυνατότητα παραγγελίας στον εκδότη
Τιμή Λεμόνι: 12,78 €
Buy-ology
Η βιολογία της κατανάλωσης
"Buyology: Truth and Lies About Why We Buy" (Πρωτότυπος τίτλος στα αγγλικά)
Συγγραφή: · Martin Lindstrom
Μετάφραση: ·Μαρία Σ. Λυσάνδρου
Έκδοση: Δεκέμβριος 2009 από "Έσοπτρον"
Σελ.:308 (21χ14), Μαλακό εξώφυλλο, ISBN: 960-6765-43-1
Θέμα: "Μάρκετινγκ" "Καταναλωτές"
- Γιατί, ενώ πολλοί καταναλωτές δήλωσαν ότι προτιμούν τη γεύση της Pepsi, συνεχίζουν να αγοράζουν Coca-Cola;
- Γιατί οι περισσότερες αντικαπνιστικές εκστρατείες στην πράξη ενθαρρύνουν τον κόσμο να καπνίζει;
- Γιατί η οσμή του πεπονιού βοηθά στην πώληση ηλεκτρονικών προϊόντων;
- Tελικά πουλάει το σεξ στη διαφήμιση;
- Γιατί είμαστε θύματα του νευρομάρκετινγκ;
Γραμμένο από τον κορυφαίο γκουρού του Mάρκετινγκ και αξιοποιώντας τα ευρήματα υπερσύγχρονων πειραμάτων σάρωσης εγκεφάλου, το Buyoology ξεκαθαρίζει το τοπίο.
Nομίζεις ότι εσύ επιλέγεις αυτό που αγοράζεις;