*Ενδέχεται κάποια βιβλία που δεν είναι σε απόθεμα στο βιβλιοπωλείο να προκύψουν ως εξαντλημένα στον εκδότη τους, στην περίπτωση αυτή θα λάβετε ενημέρωση εντός 2 ημερών

ΠροΑναΓράφω


Συγγραφή: ·Βικτωρία Σ. Ζακοπούλου ·Ειρήνη Τσαρουχά
Έκδοση: Δεκέμβριος 2009 από "Γλαύκη"
Σελ.:142 Σπειροειδές, ISBN: 960-86663-5-Χ


Θέμα: "Εκπαίδευση, Προσχολική"

Περιέχει:
-Eγχειρίδιο ασκήσεων με οδηγίες για την κάθε άσκηση και θεωρητική προσέγγιση του κάθε τομέα
- Φυλλάδιο της φόρμας βαθμολόγησης
- CD για εξάσκηση της ακουστικής μνήμης και την ακουστική διάκριση ήχων
- Mαρκαδοράκι συμπλήρωσης των ασκήσεων

Τομείς αναφοράς: Μέσω του προτεινόμενου υλικού γίνεται μία προσπάθεια συγκρότησης ενός εργαλείου, χρήσιμου σε γονείς, εκπαιδευτικούς και γονείς. Το υλικό περιλαμβάνει ένα σύνολο εβδομήντα εννέα (79) ασκήσεων σε τρεις τομείς. Σε όλους τους τομείς επιχειρούμε να θέσουμε ένα συγκεκριμένο θεραπευτικό στόχο ανά επιμέρους τομέα. Ο τομέας της ψυχοκινητικότητας περιλαμβάνει επιμέρους τομείς: 1. Δόμηση του σωματικού σχήματος (οκτώ ασκήσεις), 2. Προσανατολισμό στο χώρο (επτά ασκήσεις) και το χρόνο (επτά ασκήσεις), 3. Διάκριση δεξιού - αριστερού (οκτώ ασκήσεις), 4. Σειροθέτηση (επτά ασκήσεις), 5. Οπτικοκινητικό συντονισμό (έξι ασκήσεις).
Ο τομέας της μνήμης περιλαμβάνει: 1. Ακουστική μνήμη (επτά ασκήσεις), 2. Οπτική μνήμη (οκτώ ασκήσεις), 3. Μνήμη ακολουθιών (επτά ασκήσεις).
Ο τομέας της γραφο-φωνολογίας περιλαμβάνει 1. Γραφο-φωνολογική ενημερότητα/ αναγνωστική διαδικασία (επτά ασκήσεις), 2. Γραφο-φωνολογική ενημερότητα/ διαδικασία γραφής (επτά ασκήσεις). 3. Οδηγός εφαρμογής της φόρμας Βαθμολόγησης
Φυλλάδιο Βαθμολόγησης: Το φυλλάδιο βαθμολόγησης λειτουργεί ως ένα είδος διαγράμματος προόδου και αξιολόγησης της πορείας του παιδιού κατά το διάστημα εφαρμογής των ασκήσεων είτε μεμονωμένα είτε στο σύνολό τους. Κατ’ αυτόν τον τρόπο, αξιολογείται η επίδοση και η δυνατότητα του παιδιού ανά άσκηση και προσδιορίζεται ο χρόνος και η διάρκεια εφαρμογής ή επανάληψης μιας άσκησης καθώς και η κατάκτηση των βραχυπρόθεσμων κάθε φορά, στόχων και, κατά συνέπεια, ο βαθμός ετοιμότητας του παιδιού, προκειμένου να προχωρήσει σε μεγαλύτερου βαθμού δυσκολίας ασκήσεις. Το φυλλάδιο βαθμολόγησης επιτρέπει την αξιολόγηση της επίδοσης του παιδιού σε όλους τους τομείς και τις επιμέρους ασκήσεις τους και είναι δομημένη ως ακολούθως:
- Αφορά σε διαφορετικούς στόχους με επίπεδα αυξανόμενης δυσκολίας, ανά άσκηση και επιμέρους τομέα.
- Μετρά την επίδοση: Η επίδοση χαρακτηρίζεται ως ελλιπής, ικανοποιητική και επαρκής. Μακροπρόθεσμος στόχος εφαρμογής του υλικού είναι η κατάκτηση της επαρκούς επίδοσης ανά άσκηση. Ως επαρκής θεωρείται η επίδοση όταν το παιδί έχει κατακτήσει τις τρεις κατηγορίες στόχων ανά άσκηση. - Επιτρέπει τη βαθμολόγηση ανά τομέα και άσκηση, σε αριθμό συνεδριών (αρχικός προτεινόμενος αριθμός εφαρμογής: τρεις συνεδρίες) εφαρμογής του υλικού, ανά περίπτωση.

Το βιβλιοπωλείο "Λεμόνι"

Ξεκίνησε την λειτουργία του τον Μάιο του 1998. Βρίσκεται στο ιστορικό κέντρο της Αθήνας στην περιοχή του θησείου, στον πεζόδρομο της οδού Ηρακλειδών. Επιλέγει πάντα τους καλύτερους τίτλους απο την ελληνική βιβλιογραφία και τις νέες εκδόσεις. Διαθέτει άρτια ενημέρωση στην ποίηση στη φιλοσοφία και στη λογοτεχνία και οργανώνει σε τακτά διαστήματα παρουσιάσεις βιβλίων από συγγραφείς, καθώς και εκθέσεις εικαστικών καλλιτεχνών. Το ηλεκτρονικό μας κατάστημα ενημερώνεται από εμάς τους ίδιους.

Όροι Χρήσης - Ασφάλεια Συναλλαγών - Πολιτική επιστροφών

Επικοινωνία

  • ΤΗΛ.:210 3451390

  • ΦΑΞ.:210 3451910

  • Email: books@lemoni.gr

  • Διεύθυνση:
    Ηρακλειδών 22, Θησείο 118 51, Αθήνα

Ωράριο βιβλιοπωλείου

ΔΕΥΤΕΡΑ ΕΩΣ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ
09.30 π.μ - 21.30 μ.μ,

ΣΑΒΒΑΤΟ
09.30 π.μ - 18.00 μ.μ

Ακολουθήστε μας