*Αποστολή σε 2-4 εργάσιμες μέρες
Τιμή Λεμόνι: 19,90 €
Γλωσσική επάρκεια
Θεωρία και πράξη
Συγγραφή: · Αντώνιος Δανασσής - Αφεντάκης · Αθανάσιος Ν. Μιχάλης ·Κωνσταντίνος Λ. Μυλωνάς ·Γεώργιος Ι. Σπανός · Μαρία - Ζωή Φουντοπούλου
Έκδοση: 2009 από "Γρηγόρη"
Σελ.:285 (24χ17), Μαλακό εξώφυλλο, ISBN: 960-333-311-5
Θέμα: "Ελληνική γλώσσα" "Εκπαίδευση - Ελλάς" "Έρευνα"
... Παρά τις όποιες αμήχανες αντιδράσεις, η νεοελληνική γλώσσα διδάχθηκε ακώλυτα μετά το 1975. τα παθήματα και τα πάθη του παρελθόντος προσλήφθηκαν ως μαθήματα. Η εικοσιπενταετία 1975-2000 υπήρξε γόνιμη γλωσσικά για το ελληνικό σχολείο. Τα ληφθέντα μέτρα και οι πρακτικές που επικράτησαν στο σχολικό χώρο βοήθησαν να εμπεδωθεί και να συνειδητοποιηθεί το κοινωνικό αίτημα για συστηματική γλωσσική παιδεία με τη νέα ελληνική γλώσσα ως μητρική. Η απουσία σοβαρών αντιδράσεων, όταν στα 1993 διαμορφώθηκε και ενεργοποιήθηκε η πρόταση για να διδαχθεί η "Ελληνική γλώσσα: κείμενα αρχαία, βυζαντινά και λόγια", δείχνει ότι η ελληνική κοινωνία έχει απαλλαγεί από φόβους και φανατισμούς γλωσσικού χαρακτήρα. Μαρτυρεί, ακόμα, την κίνηση των ιδεών και του διεπιστημονικού ενδιαφέροντος για αναζήτηση τρόπων διδασκαλίας και άσκησης των μαθητών στο γλωσσικό μάθημα, που δε θα αγνοεί τις ρίζες, τη συνέχεια και την ενότητα της ελληνικής γλώσσας από την εποχή του Ομήρου μέχρι σήμερα...
(2010) Το προσδιοριστικό πλαίσιο της διδασκαλίας των αρχαίων ελληνικών από μετάφραση, Γρηγόρη
(2001) Μάθηση και διδασκαλία, Εκδόσεις Καστανιώτη