*Ενδέχεται κάποια βιβλία που δεν είναι σε απόθεμα στο βιβλιοπωλείο να προκύψουν ως εξαντλημένα στον εκδότη τους, στην περίπτωση αυτή θα λάβετε ενημέρωση εντός 2 ημερών

Στρατηγικό μάρκετινγκ του αθλητισμού και της αθλητικής αναψυχής

(Συλλογικό έργο)
Συγγραφή: ·David Shilbury ·Shayne Quick ·Hans Westerbeek
Επιμέλεια: ·Έφη Τσίτσκαρη
Έκδοση: 2007 από "Τελέθριον"
Σελ.:400 (24χ17), Μαλακό εξώφυλλο, ISBN: 960-8410-53-3


Θέμα: "Αθλητισμός - Διοίκηση και οργάνωση"

Το Στρατηγικό Αθλητικό Μάρκετινγκ είναι ένα περιεκτικό εργαλείο για τους σπουδαστές της αθλητικής διοίκησης, καθώς επίσης και για τους εν ενεργεία αθλητικούς μάνατζερ. Ενσωματώνοντας τα μοναδικά χαρακτηριστικά του αθλητικού προϊόντος με την παραδοσιακή θεωρία του μάρκετινγκ, παρουσιάζει ένα πρότυπο του στρατηγικού αθλητικού μάρκετινγκ, αναγνωρίζοντας τις διαφορετικές αγορές για τον αθλητισμό: συμμετέχοντες, θεατές, χορηγοί, οπαδοί.

Οι περιπτωσιολογικές μελέτες και οι αθλητικές απόψεις, επιλεγμένες από παραδείγματα του διεθνούς αθλητισμού, επεξηγούν τα μοναδικά χαρακτηριστικά γνωρίσματα του αθλητικού μάρκετινγκ και αναδεικνύουν το βιβλίο αυτό σε ένα πρακτικό εργαλείο και ένα θεωρητικό οδηγό του αθλητικού μάρκετινγκ διεθνώς.


ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ:

-Μια πρώτη ματιά στο Αθλητικό Μάρκετινγκ
ΜΕΡΟΣ Ι: ΠΡΟΣΔΙΟΡΙΣΜΟΣ ΤΩΝ ΕΥΚΑΙΡΙΩΝ ΤΟΥ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ
-Η Διαδικασία Σχεδιασμού του Στρατηγικού Μάρκετινγκ της Αθλητικής Αναψυχής
-Κατανοώντας τον Αθλητικό Καταναλωτή
-Έρευνα Αγοράς: Τμηματοποίηση, Ομάδα-Στόχος και Τοποθέτηση
ΜΕΡΟΣ ΙΙ: ΠΡΟΣΔΙΟΡΙΣΜΟΣ ΤΗΣ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗΣ
-Το Αθλητικό Προϊόν
-Στρατηγικές Τιμολόγησης
-Ο Τύπος της Αθλητικής Εγκατάστασης
-Ικανοποίηση Πελατών και Ποιότητα Υπηρεσιών
-Το Μείγμα Προώθησης του Αθλητισμού
-Διαφήμιση
- Αθλητισμός και Τηλεόραση
-Αθλητισμός και το Διαδίκτυο
-Πώς να προσελκύσετε και να θέσετε σε εφαρμογή μια χορηγία
-Μέτρηση της Αποτελεσματικότητας της Χορηγίας
-Δημόσιες Σχέσεις
-Προώθηση εγκεκριμένων προϊόντων (licencing)
ΜΕΡΟΣ ΙΙI: ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗΣ, ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΚΑΙ ΡΥΘΜΙΣΗ
-Συντονισμός και Έλεγχος της Στρατηγικής του Μάρκετινγκ

Το βιβλιοπωλείο "Λεμόνι"

Ξεκίνησε την λειτουργία του τον Μάιο του 1998. Βρίσκεται στο ιστορικό κέντρο της Αθήνας στην περιοχή του θησείου, στον πεζόδρομο της οδού Ηρακλειδών. Επιλέγει πάντα τους καλύτερους τίτλους απο την ελληνική βιβλιογραφία και τις νέες εκδόσεις. Διαθέτει άρτια ενημέρωση στην ποίηση στη φιλοσοφία και στη λογοτεχνία και οργανώνει σε τακτά διαστήματα παρουσιάσεις βιβλίων από συγγραφείς, καθώς και εκθέσεις εικαστικών καλλιτεχνών. Το ηλεκτρονικό μας κατάστημα ενημερώνεται από εμάς τους ίδιους.

Όροι Χρήσης - Ασφάλεια Συναλλαγών - Πολιτική επιστροφών

Επικοινωνία

  • ΤΗΛ.:210 3451390

  • ΦΑΞ.:210 3451910

  • Email: books@lemoni.gr

  • Διεύθυνση:
    Ηρακλειδών 22, Θησείο 118 51, Αθήνα

Ωράριο βιβλιοπωλείου

ΔΕΥΤΕΡΑ ΕΩΣ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ
09.30 π.μ - 21.30 μ.μ,

ΣΑΒΒΑΤΟ
09.30 π.μ - 18.00 μ.μ

Ακολουθήστε μας