*Αποστολή σε 2-4 εργάσιμες μέρες
Τιμή Λεμόνι: 18,00 €
Διοίκηση ολικής ποιότητας
Εφαρμογή στον τουρισμό
Συγγραφή: · Δημήτρης Λαλούμης · Βασιλική Κατσώνη
Έκδοση: Οκτώβριος 2010 από "Σταμούλη Α.Ε."
Σελ.:251 (24χ17), Μαλακό εξώφυλλο, ISBN: 960-351-846-8
Θέμα: "Διοίκηση και οργάνωση " "Τουρισμός"
Ο τουρισμός αποτελεί σημαντική οικονομική δραστηριότητα στην Ελλάδα και βοηθά στην ευημερία και την ανάπτυξη της χώρας. Ως σύστημα οργανωμένων υπηρεσιών φιλοξενίας επισκεπτών, ο ελληνικός τουρισμός συνδέεται άμεσα με την έννοια της επιχειρηματικότητας. Η επιτυχία της επιχείρησης εξαρτάται από την ικανότητα συνδυασμού της δημιουργικότητας και της καινοτομίας, με την άσκηση σωστής διαχείρισης και την ικανότητα προσαρμογής της επιχειρηματικής δράσης σε όλες τις φάσεις του κύκλου ζωής της.
Η Διοίκηση Ολικής Ποιότητας εκφράζει ένα νέο τρόπο Management, που επιδιώκει τη βελτίωση των αποφάσεων για την ποιότητα σε όλες τις λειτουργίες της επιχείρησης, μέσω της συλλογικής εργασίας για την επίτευξη των στόχων του οργανισμού κατά τρόπο αποτελεσματικό και αποδοτικό, δημιουργώντας ανταγωνιστικό πλεονέκτημα στην αγορά. Η έννοια της διοίκησης ολικής ποιότητας και η εφαρμογή της στον τουριστικό κλάδο, περιμένουμε να εμπνεύσουν και να κινητοποιήσουν το παραγωγικό δυναμικό της χώρας και να δημιουργήσουν το ανταγωνιστικό πλεονέκτημα που θα δώσει ώθηση, τόσο στην ίδια την επιχείρηση, όσο και σε όλο τον τουριστικό κλάδο.
(2012) Αεροπορικές μεταφορές και τουρισμός, Κατσώνη Βασιλική
(2012) e-Tourism, Κατσώνη Βασιλική
(2011) Διεθνή συστήματα κρατήσεων και τεχνολογία στον τουρισμό, Κατσώνη Βασιλική
(2011) Επιχειρηματικότητα και συστήματα επικοινωνίας τουριστικών επιχειρήσεων, Κατσώνη Βασιλική
(2010) Βιομηχανία αεροπορικών μεταφορών και τουρισμός, Interbooks
(2006) Συστήματα ηλεκτρονικών κρατήσεων στον τουρισμό, Interbooks