*Ενδέχεται κάποια βιβλία που δεν είναι σε απόθεμα στο βιβλιοπωλείο να προκύψουν ως εξαντλημένα στον εκδότη τους, στην περίπτωση αυτή θα λάβετε ενημέρωση εντός 2 ημερών

Μάρκετινγκ επίπλων και προϊόντων ξύλου


Συγγραφή: · Ιωάννης Ι. Παπαδόπουλος
Έκδοση: Νοέμβριος 2010 από "Σταμούλη Α.Ε."
Σελ.:600 (24χ17), Μαλακό εξώφυλλο, ISBN: 960-351-848-4


Θέμα: "Μάρκετινγκ" "Ξυλουργική" "Επιπλοποιία"

Στόχος του συγγράμματος αυτού, πέρα από την απόκτηση πρακτικών γνώσεων στο αντικείμενο του Μάρκετινγκ Επίπλων και Προϊόντων Ξύλου, είναι να καλλιεργήσει την απαραίτητη κουλτούρα και υπευθυνότητα στους αναγνώστες από τον χώρο του επίπλου και ξύλου, ώστε να ασκήσουν καλύτερα τα επαγγελματικά τους καθήκοντα, να βρουν λύσεις σε προβλήματά τους, να οργανώσουν σωστά την επιχείρηση και να βελτιώσουν τη λειτουργία της.

Παρουσιάζονται όλοι οι τομείς του μάρκετινγκ που μπορούν να βρουν εφαρμογή σε μια σύγχρονη επιχείρηση επίπλου και προϊόντων ξύλου. Σχολιάζονται τα ευρήματα εξειδικευμένων ερευνών σε θέματα του μάρκετινγκ και παρατίθενται ερωτηματολόγια που έχουν συνταχθεί ειδικά για τη διεξαγωγή σχετικών ερευνών. Επιχειρείται να δοθούν, μεταξύ άλλων, απαντήσεις σε ερωτήματα όπως:

- Ποιες είναι οι πηγές νέων ιδεών για νέες γραμμές επίπλων, ποια είναι τα ερωτήματα και οι προβληματισμοί που θα πρέπει να υπάρχουν για την ανάπτυξη νέων προϊόντων ώστε να μην αποτύχουν;
- Με βάση ποια χαρακτηριστικά τμηματοποιείται η αγορά επίπλου και προϊόντων ξύλου, πώς προσδιορίζονται οι στόχοι της και πώς γίνεται η ανάλυσή της;
- Πώς μπορούν να οργανωθούν σωστά για να είναι αποτελεσματικές οι δημόσιες σχέσεις μιας επιχείρησης;
- Ποιες είναι οι εφαρμοζόμενες τεχνικές και τα μέσα προώθησης των πωλήσεων επίπλων;
- Ποιες είναι οι κατάλληλες τεχνικές προσωπικών πωλήσεων;
- Ποιο είναι το προφίλ του σύγχρονου καταναλωτή επίπλων;
- Πώς "χτίζεται" η επωνυμία μιας επιχείρησης και ποια είναι τα κοινά χαρακτηριστικά των επιτυχημένων και προσφιλών εταιρειών του κλάδου επίπλου;
- Πώς διεξάγεται μια αποτελεσματική έρευνα αγοράς και πώς ερμηνεύονται τα ευρήματά της;
- Πώς διαμορφώνεται μια αποτελεσματική στρατηγική μάρκετινγκ ειδικά για τις επιχειρήσεις επίπλου;
- Ποια είναι σήμερα τα βασικά οικονομικά και παραγωγικά μεγέθη της αγοράς επίπλων και προϊόντων ξύλου; Ποια είναι τα πλεονεκτήματα και τα μειονεκτήματα των ελληνικών προϊόντων, ποιες οι προοπτικές τους και οι απειλές που αυτά δέχονται;

Το βιβλιοπωλείο "Λεμόνι"

Ξεκίνησε την λειτουργία του τον Μάιο του 1998. Βρίσκεται στο ιστορικό κέντρο της Αθήνας στην περιοχή του θησείου, στον πεζόδρομο της οδού Ηρακλειδών. Επιλέγει πάντα τους καλύτερους τίτλους απο την ελληνική βιβλιογραφία και τις νέες εκδόσεις. Διαθέτει άρτια ενημέρωση στην ποίηση στη φιλοσοφία και στη λογοτεχνία και οργανώνει σε τακτά διαστήματα παρουσιάσεις βιβλίων από συγγραφείς, καθώς και εκθέσεις εικαστικών καλλιτεχνών. Το ηλεκτρονικό μας κατάστημα ενημερώνεται από εμάς τους ίδιους.

Όροι Χρήσης - Ασφάλεια Συναλλαγών - Πολιτική επιστροφών

Επικοινωνία

  • ΤΗΛ.:210 3451390

  • ΦΑΞ.:210 3451910

  • Email: books@lemoni.gr

  • Διεύθυνση:
    Ηρακλειδών 22, Θησείο 118 51, Αθήνα

Ωράριο βιβλιοπωλείου

ΔΕΥΤΕΡΑ ΕΩΣ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ
09.30 π.μ - 21.30 μ.μ,

ΣΑΒΒΑΤΟ
09.30 π.μ - 18.00 μ.μ

Ακολουθήστε μας