*Αποστολή σε 2-4 εργάσιμες μέρες
Τιμή Λεμόνι: 25,18 €
Κοινωνική ένταξη και θρησκευτική αγωγή του μαθητή στο ελληνικό σχολείο
Συγγραφή: · Ηρακλής Μ. Ρεράκης
Έκδοση: 2010 από "Πουρναράς Π. Σ."
Σελ.:445 (21χ14), Μαλακό εξώφυλλο, ISBN: 960-242-442-7
Θέμα: "Θρησκευτική εκπαίδευση"
Η κοινωνική ένταξη στο σχολείο είναι μια συνέπεια της μάθησης, μέσω της οποίας μεταδίδονται στα παιδιά κοινωνικά και ηθικά πρότυπα, γνώσεις, κανόνες, συμπεριφορές και εμπειρίες, που προσδιορίζουν έκτοτε καθοριστικά τη σκέψη, τις αντιδράσεις και τη συμπεριφορά τους.
Η χριστιανική ζωή, στην οποία αναφέρεται η σχολική θρησκευτική αγωγή, είναι ζωή κοινοτική, συνάφεια και πνευματική συμφωνία προσώπων. Στις σύγχρονες κοινωνίες, αυτό που απομονώνει και διαχωρίζει τους ανθρώπους είναι η έλλειψη αγάπης και ενότητας και η υποταγή τους στο ατομικό θέλημα και στο ατομικό συμφέρον.
Η θρησκευτική αγωγή έχει πολύτιμη αξία, λόγω της ευαίσθητης ηλικίας των παιδιών και των εφήβων, αφού μπορεί να αλλάξει ή να βελτιώσει το μηχανισμό επιλογής των κοινωνικών προτύπων και των κριτηρίων ζωής που έχουν μέσα τους και, κατά συνέπεια, την κοινωνική τους προοπτική.
(2008) Η θρησκευτική αγωγή στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση, Γρηγόρη
(2008) Θεολογία και θεολογικές σπουδές, Πουρναράς Π. Σ.
(2007) Σύγχρονη διδακτική των θρησκευτικών, Πουρναράς Π. Σ.
(2007) Ο "άλλος" στο ελληνικό σχολείο, Πουρναράς Π. Σ.
(2000) Μνήμη Παντελή Πρεβελάκη και Νίκου Καζαντζάκη, Δημόσια Κεντρική Βιβλιοθήκη Ρεθύμνης
(1997) Θρησκευτικά και πολιτισμικά πρότυπα στο έργο του Δ. Σολωμού, Γρηγόρη
(1997) Θρησκευτικά και πολιτισμικά πρότυπα στο μάθημα "Η γλώσσα μου" της Α/βάθμιας εκπαίδευσης, Έλλην