*Αποστολή σε 2-4 εργάσιμες μέρες
Τιμή Λεμόνι: 16,13 €
e-οικονομία, εμπόριο, μάρκετινγκ
Συγγραφή: · Ελισάβετ Γ. Γεωργιάδου · Ευάγγελος Γ. Τριανταφύλλου · Αναστάσιος Α. Οικονομίδης
Έκδοση: Απρίλιος 2011 από "Τζιόλα"
Σελ.:271 (25χ17), Σκληρό εξώφυλλο, ISBN: 960-418-242-0
Θέμα: "Οικονομία " "Εμπόριο, Ηλεκτρονικό" "Μάρκετινγκ"
[...] Η τεχνολογία του Internet και του Παγκόσμιου Ιστού διαρκώς εξελίσσεται και είναι σχεδόν αδύνατο να καταγραφούν στο σύνολό τους οι εξελίξεις αυτές αφού σε καθημερινή βάση εμφανίζονται νέες τεχνολογικές καινοτομίες. Το παρόν βιβλίο εξετάζει, αναλύει και καταγράφει τις βασικές εξελίξεις στο ηλεκτρονικό εμπόριο και επιχειρείν, στο Internet μάρκετινγκ, στις ηλεκτρονικές πληρωμές, στην ασφάλεια των πληροφορικών συστημάτων, στην διακυβέρνηση καθώς και τις εξελίξεις στον Παγκόσμιο Ιστό, από το Web 2.0 στο Web 4.0.
[...]
(από τον πρόλογο του βιβλίου)
(2011) Χρήση και εφαρμογές του Excel στην οικονομία και τη διοίκηση, Κλειδάριθμος