*Αποστολή σε 2-4 εργάσιμες μέρες
Τιμή Λεμόνι: 14,93 €
Αντιλήψεις των καθηγητών μαθηματικών για την καταλληλότητα και χρήση των διδακτικών μοντέλων και των Ν.Τ. στην διδακτική πράξη
Συγγραφή: · Ιωάννης Β. Καραγιάννης
Επιμέλεια: · Τριανταφυλλιά Τσομαρέλη
Έκδοση: Απρίλιος 2011 από "Καραγιάννης Ιωάννης Βασ."
Σελ.:192 (24χ17), Μαλακό εξώφυλλο, ISBN: 960-93-2455-Χ
Θέμα: "Μαθηματικά - Σπουδή και διδασκαλία"
Θεωρητικό πλαίσιο έρευνας-Μεθοδολογία-Αποτελέσματα-Αξιολόγηση των αποτελεσμάτων της έρευνας- Συμπεράσματα-Προτάσεις. Σε ικανό δείγμα καθηγητών Μαθηματικών πραγματοποιήθηκε η συγκεκριμένη έρευνα στην περιοχή του νησιού της Ρόδου. Η έρευνα έχει δύο μέρη:Τα διδακτικά μοντέλα στα μαθηματικά και τις Νέες Τεχνολογίες.
(2015) Άλγεβρα Α’ Λυκείου β’ τεύχος, Σαββάλας
(2011) Γεμίνος ο Ρόδιος, Καραγιάννης, Ιωάννης Β. - Τσομαρέλη, Τριανταφυλλιά Σ.
(2011) Αρχαίοι Ρόδιοι μαθηματικοί και αστρονόμοι, Παπαδομαρκάκης, Ιωάννης Χ. - Τσομαρέλη, Τριανταφυλλιά Σ. - Καραγιάννης, Ιωάννης Β.