*Αποστολή σε 2-4 εργάσιμες μέρες
Τιμή Λεμόνι: 19,88 €
Β2Β Management εμπορικής ταυτότητας
"Β2Β Brand Management" (Πρωτότυπος τίτλος στα αγγλικά)
Συγγραφή: · Philip Kotler · Waldemar Pfoertsch
Επιμέλεια: ·Παρασκευή Παπαδοπούλου ·Μερόπη Σφακιανάκη ·Παναγιώτης Καράνταης
Έκδοση: Οκτώβριος 2011 από "Μαλλιάρης Παιδεία"
Σελ.:350 (24χ16), Μαλακό εξώφυλλο, ISBN: 960-457-490-6
Θέμα: "Διοίκηση και οργάνωση " "Μάρκετινγκ" "Οικονομική επιχειρήσεων"
Σε μια εποχή που τα προϊόντα μοιάζουν ολοένα και περισσότερο, οι εταιρείες στρέφονται στο branding αναγνωρίζοντας σε αυτό έναν τρόπο να δημιουργήσουν μια προτίμηση για τις προσφορές τους.
Το branding έχει αποτελέσει καθοριστικό παράγοντα στην επιτυχία πολύ γνωστών καταναλωτικών αγαθών όπως: η Coca-Cola, η McDonald's, η Kodak και η Mercedes. Είναι καιρός, περισσότερες βιομηχανικές εταιρείες, να εγκαινιάσουν μία πιο επιδέξια χρήση του branding. Κάποιες από αυτές έχουν ανοίξει το δρόμο... η Caterpillar, η DuPont κ.ά.
Το συγκεκριμένο βιβλίο είναι ένα από τα πρώτα που εξετάζουν σε βάθος την τέχνη και την επιστήμη των βιομηχανικών προϊόντων branding. Στις σελίδες του θα βρείτε τις αρχές, τη θεωρία και τις δεκάδες περιπτώσεις που απεικονίζουν το επιτυχημένο branding στο πεδίο των βιομηχανικών εμπορευμάτων.
(2022) H2H Μάρκετινγκ, Κλειδάριθμος