
*Αποστολή σε 2-4 εργάσιμες μέρες
Τιμή Λεμόνι: 8,86 €
Η Ρόζα και η Κλειώ
Μέθοδος και ιδεολογία στην ιστορία της εκπαίδευσης
Συγγραφή: · Χαράλαμπος Νούτσος
Επιμέλεια: · Κώστας Βούλγαρης
Έκδοση: Απρίλιος 2011 από "Βιβλιόραμα"
Σελ.:210 (21χ14), Μαλακό εξώφυλλο, ISBN: 960-8087-98-8
Θέμα: "Εκπαιδευτική πολιτική" "Εκπαίδευση - Ιστορία - Ελλάς"
Το παρόν βιβλίο περιέχει μια ορισμένη μεθοδική έκθεση μιας πολύ συγκεκριμένης και εξειδικευμένης επιστημονικής έρευνας από την περιοχή της ιστορίας της εκπαίδευσης στην Ελλάδα την περίοδο του λεγόμενου "Μεσοπολέμου".
Με βάση αυτή την έκθεση στοιχειοθετείται αναλυτικά τόσο μια πραγματολογική ανασκευή όσο και μια εξήγηση των θεωρητικο-ιδεολογικών προκείμενων δύο συναφών εκδοχών για το ίδιο θέμα:
Πρόκειται για το θέμα της ιστορικής ανασυγκρότησης της βιογραφίας της Ρόζας Ιμβριώτη (1898-1977) και ειδικότερα για το επιμέρους ερώτημα του χρόνου σπουδών της στο Βερολίνο, σε σχέση με το χρόνο πρόσληψης-διδασκαλίας της στο Μαράσλειο Διδασκαλείο Αθηνών (1924-1925).
(2009) Ιστορία της Ελλάδας του 20ού αιώνα, Βιβλιόραμα
(2007) Η υπεράσπιση του άρθρου 16 και η ακαδημαϊκή αναβάθμιση του δημόσιου πανεπιστημίου, Νήσος
(2004) Προτείνω την απόλυσιν, Βιβλιόραμα
(2003) Ο δρόμος της καμήλας και το σχολείο, Βιβλιόραμα
(1999) Ιδεολογία και εκπαιδευτική πολιτική, Θεμέλιο
(1999) Προγράμματα μέσης εκπαίδευσης και κοινωνικός έλεγχος, Θεμέλιο
(1995) Pierre Bourdieu: Κοινωνιολογία της παιδείας, Καρδαμίτσα