*Αποστολή σε 2-4 εργάσιμες μέρες
Τιμή Λεμόνι: 24,33 €
Η τέχνη της προσωπικής πώλησης
Συγγραφή: ·Νίκος Εξαδάκτυλος
Έκδοση: Δεκέμβριος 2011 από "Έλλην"
Σελ.:387 (24χ17), Μαλακό εξώφυλλο, ISBN: 960-697-069-8
Θέμα: "Μάρκετινγκ"
Οι αρχές της διαδικασίας της Προσωπικής Πώλησης αφορούν τη συζήτηση για τον εντοπισμό του προβλήματος ή την εξακρίβωση της ανάγκης, τη διαλογική συζήτηση, την ανεύρεση εναλλακτικών λύσεων και την επιλογή της άριστης απόφασης. όταν ολοκληρώνετε την ανάγνωση του βιβλίου αυτού, θα καταλάβετε ότι ο όρος "πωλητής" δεν αντικατοπτρίζει την πραγματική εργασία του. Περισσότερο δόκιμος θα ήταν ο όρος "σύμβουλος πωλήσεων" ή "υπεύθυνος σχέσεων με τους πελάτες".
Τέλος, θα πρέπει να τονιστεί ότι το βιβλίο αυτό αποτελεί ένα πολύ χρήσιμο και απαραίτητο βοήθημα για κάθε επαγγελματία, επιχειρηματία, πολιτικό, καλλιτέχνη, ή οποιονδήποτε θέλει να αναπτύξει σχέσεις με τους συνανθρώπους του ή να διακριθεί στο επάγγελμά του.
Περιεχόμενα:
1. Η καταναλωτική συμπεριφορά
2. Η Προετοιμασία του πωλητή
3. Η προσέγγιση του υποψήφιου πελάτη
4. Η Επίσκεψη στον πελάτη
5. Η παρουσίαση
6. Η διαπραγμάτευση με τον πελάτη
7. Το κλείσιμο της πώλησης
8. Η εξυπηρέτηση μετά την πώληση
9. Δύσκολοι Πελάτες
10. Οι σύγχρονες τάσεις του επαγγέλματος του πωλητή
11. Τηλεφωνικές πωλήσεις
12. Οι αρχές επικοινωνίας της προσωπικής πώλησης
(2008) Η τεχνική των πωλήσεων, Έλλην
(2003) Συμπεριφορά του καταναλωτή, Έλλην
(1996) Ανάπτυξη λιανικών πωλήσεων, Έλλην
(1996) Μάρκετινγκ χονδρικού και λιανικού εμπορίου, Έλλην
(1995) Δημόσιες σχέσεις, Έλλην