*Αποστολή σε 2-4 εργάσιμες μέρες
Τιμή Λεμόνι: 14,31 €
Δρώμενα πληκτρολογίου: Αρχιτεκτονική και πληροφορία
Μία εισαγωγή στο Physical Computing
Συγγραφή: · Ααρών Κοέν · Άγγελος Φλώρος · Νικόλαος Ε. Λάσκαρης · Δημήτρης Παπαλεξόπουλος ·Γεώργιος Κ. Παπακωνσταντίνου · Παναγιώτης Κυριακουλάκος (Συλλογικό έργο)
Επιμέλεια: · Ααρών Κοέν · Άγγελος Φλώρος
Έκδοση: Ιανουάριος 2012 από "Futura"
Σελ.:295 (24χ16), Μαλακό εξώφυλλο, ISBN: 960-9489-19-2
Θέμα: "Ηλεκτρονικοί υπολογιστές - Προγράμματα" "Αρχιτεκτονική" "Ηλεκτρονικοί υπολογιστές - Λειτουργικά συστήματα" "Ηλεκτρονικοί υπολογιστές - Γραφικά"
Το Physical Computing διερευνά συστήματα που αποτελούν εναλλακτικές διατάξεις αμφίδρομης επικοινωνίας μεταξύ χρήστη και υπολογιστή, θέτοντας σε λειτουργία ένα σύστημα που διαμορφώνεται από μικροϋπολογιστές, αισθητήρες, κάμερες, υπό την καθοδήγηση ενός προγράμματος.
Τα φυσικά αντικείμενα τοποθετούνται και δρουν σε ένα είδος ενδιάμεσου περιβάλλοντος όπου επιτυγχάνεται η ζεύξη του φυσικού χώρου -που είναι το αντικείμενο της αρχιτεκτονικής- και της πληροφορίας.
(2007) Θέματα πληροφορικής κινηματογραφίας, Εκδόσεις Καστανιώτη