*Αποστολή σε 2-4 εργάσιμες μέρες
Τιμή Λεμόνι: 9,95 €
Στρατηγικό μάνατζμεντ και επιχειρησιακή κουλτούρα
Συγγραφή: ·Χρήστος Σπ. Νικολαΐδης
Έκδοση: 2011 από "Εκδόσεις Πανεπιστημίου Μακεδονίας"
Σελ.:80 (24χ17), Μαλακό εξώφυλλο, ISBN: 960-8396-63-8
Θέμα: "Μάρκετινγκ"
[...] Η μονογραφία συνεισφέρει στη δημιουργία μιας νέας προοπτικής στη διαδικασία του στρατηγικού μάνατζμεντ που βασίζεται στη δημιουργία ενός κατανοητού συγκροτημένου και πολυδιάστατου θεωρητικού μοντέλου. Το μοντέλο συνθέτει τις αντιλήψεις των μάνατζερ για τα στρατηγικά ζητήματα και τα αποτελέσματα των δράσεών τους με την εθνική και επιχειρησιακή κουλτούρα. Ταυτόχρονα εκτιμά τους τρόπους που η εθνική κουλτούρα επηρεάζει την επιχειρησιακή κουλτούρα και την επίδραση των επιχειρήσεων σε διαφορετικές χώρες, ιδιαίτερα στην Ελλάδα. [...]
(από την εισαγωγή του βιβλίου)