*Αποστολή σε 2-4 εργάσιμες μέρες
Τιμή Λεμόνι: 114,66 €
Διεθνές μάρκετινγκ
Συγγραφή: · Γεώργιος Γ. Πανηγυράκης
Έκδοση: Μάιος 2012 από "Σταμούλη Α.Ε."
Σελ.:962 (29χ22), Μαλακό εξώφυλλο, ISBN: 960-351-914-6
Θέμα: "Μάρκετινγκ"
Στη δεύτερη δεκαετία του 21ου αιώνα, οι μεταβολές που έχουν συντελέσει στη διεθνή επιχειρησιακή πραγματικότητα έχουν οδηγήσει στη δημιουργία ενός ριζικά διαφορετικού παγκόσμιου περιβάλλοντος.
Η δραματική αύξηση των διεθνών συναλλαγών που παρατηρείται τις τελευταίες δεκαετίες, ως αποτέλεσμα μιας παγκοσμιοποιημένης οικονομίας, συνεπάγεται ότι καμία επιχείρηση δεν μπορεί πλέον να επαναπαυθεί στο μέχρι πρότινος "ασφαλές καταφύγιο" της εγχώριας αγοράς. Σ' αυτό το πλαίσιο, το αντικείμενο του διεθνούς μάρκετινγκ αναδεικνύεται σε ένα κρίσιμο παράγοντα για τη διασφάλιση της βιωσιμότητας της σύγχρονης επιχείρησης, το οποίο αντιπροσωπεύει σήμερα διεθνώς ένα από τα σημαντικότερα αντικείμενα έρευνας.
Το παρόν βιβλίο φιλοδοξεί να συμβάλει στην κατανόηση της σημασίας του διεθνούς μάρκετινγκ στη σύγχρονη οικονομική πραγματικότητα, χρησιμοποιώντας όχι μόνον απλή παράθεση της θεωρίας, αλλά και με εμπεριστατωμένη κριτική και πρακτική μελέτη των εξεταζόμενων θεμάτων.
(2018) Καθημερινό μάρκετινγκ, Κριτική
(2010) Διαφήμιση και προώθηση, Τζιόλα
(2009) Κερδίστε τηλεφωνώντας, Σταμούλη Α.Ε.
(2006) Η τέχνη της πώλησης, Κριτική
(2005) Μελέτες περιπτώσεων μάρκετινγκ, Σταμούλη Α.Ε.
(2003) Διεθνές μάρκετινγκ, Εκδόσεις Παπαζήση
(2003) Διεθνές μάρκετινγκ, Εκδόσεις Παπαζήση
(2001) Παραγωγικότητα, απασχόληση και τεχνολογική εκπαίδευση, Εκδόσεις Παπαζήση
(2001) Σύγχρονη διοικητική δημοσίων σχέσεων, Μπένου Γ.
(2000) Παγκοσμιοποίηση, Εκδόσεις Παπαζήση
(1999) Διεθνές εξαγωγικό marketing, Σταμούλη Α.Ε.
(1999) Ιαπωνική διοικητική και μάρκετινγκ, Σταμούλη Α.Ε.
(1999) Στρατηγική διοίκηση επώνυμου προϊόντος, Σταμούλη Α.Ε.
(1999) Στρατηγική διοίκηση επώνυμου προϊόντος, Σταμούλη Α.Ε.