*Ενδέχεται κάποια βιβλία που δεν είναι σε απόθεμα στο βιβλιοπωλείο να προκύψουν ως εξαντλημένα στον εκδότη τους, στην περίπτωση αυτή θα λάβετε ενημέρωση εντός 2 ημερών

Συμπεριφορά καταναλωτή


Συγγραφή: · Γεώργιος Μπάλτας · Πολίνα Παπασταθοπούλου
Έκδοση: Μάιος 2013 από "Rosili"
Σελ.:400 (29χ21), Σκληρό εξώφυλλο, ISBN: 960-7745-30-2


Θέμα: "Μάρκετινγκ" "Καταναλωτές"

"Καλώς ήλθατε στον συναρπαστικό κόσμο των καταναλωτών. Σε αυτό το βιβλίο θα εξερευνήσετε την ανθρώπινη συμπεριφορά και πώς όλοι εμείς ως καταναλωτές κάνουμε επιλογές προϊόντων που συνθέτουν το μωσαϊκό της ζωής μας. (...)"
Καθηγητής Μιχάλης Τσίρος,
Πρόεδρος του Τμήματος Μάρκετινγκ, Πανεπιστήμιο Μαϊάμι, ΗΠΑ

Ο Εκδοτικός Οίκος Rosili παρουσιάζει τη δεύτερη, πλήρως ανανεωμένη και επικαιροποιημένη, έκδοση του βιβλίου "Συμπεριφορά καταναλωτή" των συγγραφέων Γ. Μπάλτα και Π. Παπασταθοπούλου.

Η "Συμπεριφορά καταναλωτή" αποτελεί μία έγκυρη και ολοκληρωμένη θεώρηση των θεμάτων της καταναλωτικής συμπεριφοράς, που συμβάλλει αποφασιστικά στην κατανόηση της συμπεριφοράς του καταναλωτή. Βασισμένη στη διεθνή βιβλιογραφία και την επιστημονική έρευνα, αντλεί στοιχεία από το μάρκετινγκ, την ψυχολογία και την οικονομική επιστήμη φωτίζοντας, έτσι, αυτή τη σύνθετη κι ενδιαφέρουσα πλευρά της συμπεριφοράς του ατόμου ως οικονομικού παράγοντα που αξιολογεί, επιλέγει, αγοράζει και διαχειρίζεται προϊόντα και υπηρεσίες για ιδία χρήση.

Η επιλογή της ύλης αποσκοπεί:
- στην άρτια πραγμάτευση του θέματος
- στην κάλυψη των ιδιαίτερων αναγκών των αναγνωστών που σπουδάζουν ή ασχολούνται επαγγελματικά με το μάρκετινγκ και τη διοίκηση επιχειρήσεων.

Οι συγγραφείς έχουν υιοθετήσει μια εφαρμοσμένη θεώρηση της καταναλωτικής συμπεριφοράς και τη διασύνδεσή της με την λήψη αποφάσεων, ενώ η πρακτική εφαρμογή της θεωρίας της καταναλωτικής συμπεριφοράς αναλύεται με τη χρήση παραδειγμάτων από την ελληνική και διεθνή επιχειρηματική πραγματικότητα. Άξιο αναφοράς είναι το κεφάλαιο που αφιερώνεται στην εξελικτική ψυχολογία, το οποίο είναι το πρώτο και το μοναδικό στην ελληνική βιβλιογραφία της συμπεριφοράς καταναλωτή.

Αναλυτικότερα, τα θέματα που πραγματεύεται το βιβλίο είναι τα εξής:
- Οι θεμελιώδεις αρχές και έννοιες της συμπεριφοράς καταναλωτή.
- Αντίληψη, μάθηση και στάσεις του καταναλωτή.
- Παράγοντες επιρροής της καταναλωτικής συμπεριφοράς
- Προσωπικότητα, αξίες, αυτό-εικόνα και τρόπος ζωής.
- Η διαδικασία λήψεως αγοραστικών αποφάσεων.
- Θεωρία και μέθοδοι κατάτμησης της αγοράς.
- Ανάλυση διακριτών επιλογών στην καταναλωτική συμπεριφορά.
- Η συμπεριφορά του καταναλωτή μετά την αγορά του προϊόντος.
- Η συμπεριφορά του καταναλωτή έναντι της καινοτομίας.
- Η προστασία καταναλωτή.
- Η συμπεριφορά του καταναλωτή στο εμπόριο.
- Εξελικτική ψυχολογία και συμπεριφορά καταναλωτή.

Το βιβλιοπωλείο "Λεμόνι"

Ξεκίνησε την λειτουργία του τον Μάιο του 1998. Βρίσκεται στο ιστορικό κέντρο της Αθήνας στην περιοχή του θησείου, στον πεζόδρομο της οδού Ηρακλειδών. Επιλέγει πάντα τους καλύτερους τίτλους απο την ελληνική βιβλιογραφία και τις νέες εκδόσεις. Διαθέτει άρτια ενημέρωση στην ποίηση στη φιλοσοφία και στη λογοτεχνία και οργανώνει σε τακτά διαστήματα παρουσιάσεις βιβλίων από συγγραφείς, καθώς και εκθέσεις εικαστικών καλλιτεχνών. Το ηλεκτρονικό μας κατάστημα ενημερώνεται από εμάς τους ίδιους.

Όροι Χρήσης - Ασφάλεια Συναλλαγών - Πολιτική επιστροφών

Επικοινωνία

  • ΤΗΛ.:210 3451390

  • ΦΑΞ.:210 3451910

  • Email: books@lemoni.gr

  • Διεύθυνση:
    Ηρακλειδών 22, Θησείο 118 51, Αθήνα

Ωράριο βιβλιοπωλείου

ΔΕΥΤΕΡΑ ΕΩΣ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ
09.30 π.μ - 21.30 μ.μ,

ΣΑΒΒΑΤΟ
09.30 π.μ - 18.00 μ.μ

Ακολουθήστε μας