*Αποστολή σε 2-4 εργάσιμες μέρες
Τιμή Λεμόνι: 11,84 €
Οι εκπαιδευτικοί ως ερευνητές και ως στοχαζόμενοι επαγγελματίες
Υποστηρίζοντας την επαγγελματική μάθηση για μια συμμετοχική και συνεργατική εκπαίδευση
Συγγραφή: · Σοφία Αυγητίδου
Έκδοση: Σεπτέμβριος 2014 από "Gutenberg - Γιώργος & Κώστας Δαρδανός"
Σελ.:248 (24x17), Μαλακό εξώφυλλο, ISBN: 978-960-01-1644-1
Θέμα: "Εκπαίδευση. Παιδαγωγική" "Μάθηση"
Το βιβλίο αυτό απευθύνεται κυρίως σε υποψηφίους και εν ενεργεία εκπαιδευτικούς αλλά και σε στελέχη της εκπαίδευσης. Περιλαμβάνει μια μεθοδολογική πρόταση καθώς και συγκεκριμένα εργαλεία για την υποστήριξη της επαγγελματικής μάθησης των εκπαιδευτικών ως ερευνητών και στοχαζόμενων επαγγελματιών. Η πρόταση αυτή στηρίζεται στη θεωρία, έρευνα και πράξη της επαγγελματικής μάθησης και στη συνεργασία με εκπαιδευτικούς σε έρευνες-δράσεις.
Παρουσιάζει παραδείγματα υποστήριξης της επαγγελματικής μάθησης των εκπαιδευτικών σε σχέση με το κλίμα αποδοχής, τη συνεργατική μάθηση στην τάξη, τη συμμετοχή των παιδιών στην εκπαιδευτική διαδικασία, την οργάνωση της εκπαιδευτικής διαδικασίας ως μιας διαφοροποιημένης και διαλογικής διαδικασίας και την παιδαγωγική του παιχνιδιού. Τα παραδείγματα αυτά υποστηρίζουν θεωρητικά, ερευνητικά, πρακτικά και στοχαστικά τους εκπαιδευτικούς, ώστε να ξανασκεφτούν τις εκπαιδευτικές πεποιθήσεις και επιλογές τους και να ενισχυθούν συστηματικά στην πραγμάτωση μιας συμμετοχικής και συνεργατικής εκπαίδευσης.
(2009) Συνεργατική μάθηση στην προσχολική εκπαίδευση, Gutenberg - Χρήστος Δαρδανός
(2001) Το παιχνίδι, Τυπωθήτω
(1997) Οι κοινωνικές σχέσεις και η παιδική φιλία στην προσχολική ηλικία, Κυριακίδη Αφοί