*Αποστολή σε 2-4 εργάσιμες μέρες
Τιμή Λεμόνι: 20,90 €
Εκπαιδευτική πολιτική
Συγγραφή: · Κώστας Ν. Θεριανός · Διονύσης Σ. Γουβιάς
Εισήγηση: · Σήφης Μπουζάκης
Έκδοση: Οκτώβριος 2014 από "Gutenberg - Γιώργος & Κώστας Δαρδανός"
Σελ.:470 (24x17), Μαλακό εξώφυλλο, ISBN: 978-960-011-639-7
Θέμα: "Εκπαίδευση"
Αντικείμενο της μελέτης εκπαιδευτικής πολιτικής είναι η μελέτη του πως η διάρθρωση της οικονομίας (τρόπος παραγωγής, παραγωγικές δυνάμεις και παραγωγικές σχέσεις), η διαπάλη διαφορετικών κοινωνικών συμφερόντων και ο συσχετισμός των κοινωνικών και πολιτικών δυνάμεων που προκύπτει κάθε φορά από αυτήν, η κατανομή της εξουσίας και ο τρόπος οργάνωσης του κράτους επηρεάζουν την εκπαίδευση.
Από την στιγμή που πολιτική σημαίνει σύγκρουση και διαπάλη, η εκπαιδευτική πολιτική δεν είναι ουδέτερη ακόμη και αν για πολιτικούς - και πολλές φορές προπαγανδιστικούς - καθαρά λόγους εμφανίζεται ως τέτοια. Στην μελέτη της εκπαιδευτικής πολιτικής πρέπει να τίθενται πολιτικά ερωτήματα: Ποιός έχει την εξουσία να αποφασίσει τί πρέπει να γίνει στην εκπαίδευση; Ποιός κερδίζει από αυτό που γίνεται; Ποιός είναι ο σκοπός αυτού που γίνεται; Ποιός πληρώνει; Με ποιές εργασιακές σχέσεις εργάζονται οι εκπαιδευτικοί;
(2023) Επίκαιρα θέματα εκπαιδευτικής πολιτικής, Gutenberg - Γιώργος & Κώστας Δαρδανός
(2018) Ανιχνεύοντας την κρίση, Gutenberg - Γιώργος & Κώστας Δαρδανός
(2007) Θέματα εκπαιδευτικού σχεδιασμού, Ατραπός
(2007) Σχολείο και δουλειά, Gutenberg - Γιώργος & Κώστας Δαρδανός