*Αποστολή σε 2-4 εργάσιμες μέρες
Τιμή Λεμόνι: 30,00 €
Σχεδιάζοντας σενάρια διδασκαλίας για την πρακτική άσκηση των φοιτητών
Ολιστικό μοντέλο διερευνητικής και στοχαστικής πρακτικής για την ενίσχυση του ψηφιακού γραμματισμού στο πλαίσιο της μεντορείας
Συγγραφή: · Αλιβίζος Σοφός
Έκδοση: Οκτώβριος 2015 από "ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΓΡΗΓΟΡΗ"
Σελ.:460 Μαλακό εξώφυλλο, ISBN: 978-960-333-908-3
Θέμα: "Εκπαίδευση. Παιδαγωγική"
Το βιβλίο αυτό ξεκινά από την παραδοχή ότι ο εκπαιδευτικός δε γεννιέται, αλλά γίνεται μέσα από την εκπαίδευση, εξάσκηση και τη στοχαστική παρατήρηση και αποτίμηση του έργου του. Η φιλοσοφία που διέπει το ολιστικό μοντέλο διερευνητικής και στοχαστικής πρακτικής άσκησης εστιάζει στο ότι η πρακτική άσκηση των φοιτητών Παιδαγωγικών Τμημάτων αποτελεί βασικό στοιχείο στην αρχική κατάρτιση των εκπαιδευόμενων εκπαιδευτικών και ότι συνεισφέρει στην επαγγελματική βελτίωσή τους μέσα από την παρατήρηση τάξεων και το στοχασμό πάνω στη διδασκαλία των ασκούμενων φοιτητών.
Το θεωρητικό πλαίσιο της πρακτικής άσκησης παρουσιάζεται, μέσα από τη διερευνητική και στοχαστική προσέγγιση, σε συνδυασμό με την μεντορική σχέση μεταξύ ασκούμενων φοιτητών και εκπαιδευτικών συμβούλων. Επίσης παρουσιάζονται αναλυτικά τα βήματα που πρέπει να ακολουθήσει κάθε ασκούμενος φοιτητής και φοιτήτρια για να οργανώσει την παρακολούθηση διδασκαλιών και να σχεδιάσει και να πραγματοποιήσει τη διδασκαλία του κατά την πρακτική άσκηση.
Ιδιαίτερη αναφορά γίνεται για τη διαφοροποίηση και τη διαθεματική οργάνωση
της διδασκαλίας, καθώς επίσης και για τη συγγραφή του εκπαιδευτικού σεναρίου. Το ανά χείρας βιβλίο απευθύνεται κυρίως σε ασκούμενους φοιτητές Παιδαγωγικών Τμημάτων που βρίσκονται στη φάση της αρχικής τους εκπαίδευσης, σε φοιτητές προγραμμάτων μεταπτυχιακών σπουδών που σκοπεύουν να εργαστούν σε παιδαγωγικούς και εκπαιδευτικούς φορείς, αλλά και σε εκπαιδευτικούς προσχολικής αγωγής, πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας βαθμίδας (επιμόρφωση και μετεκπαίδευση), σε επιμορφωτές και διδάσκοντες της Παιδαγωγικής και ειδικών γνωστικών αντικειμένων στην Εκπαίδευση.
(2017) Εκπαίδευση με Χρήση Νέων Τεχνολογιών, ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΓΡΗΓΟΡΗ
(2014) Παιδαγωγική Αξιοποίηση των Νέων Μέσων στην Εκπαιδευτική Διαδικασία, Ίων
(2013) Επιστήμες της εκπαίδευσης, Ταξιδευτής
(2012) Βασικές γνώσεις παιδαγωγικής επιστήμης, Εκδοτικός Όμιλος Ίων
(2010) Αποδοτική διδασκαλία με τη χρήση μέσων, Γρηγόρη
(2009) Παιδαγωγικές διαστάσεις των νέων μέσων, Γρηγόρη
(2007) Νέες τεχνολογίες και επιστήμες της αγωγής, Μεταίχμιο
(2007) Διδακτική των μέσων, Gutenberg - Γιώργος & Κώστας Δαρδανός