*Αποστολή σε 2-4 εργάσιμες μέρες
Τιμή Λεμόνι: 8,40 €
Ιδεολογία και σχολική ιστορία
Συγγραφή: · Γιώργος Κυρίτσης
Έκδοση: Απρίλιος 2017 από "Εκδόσεις Παπαζήση"
Σελ.:256 (21x14), Μαλακό εξώφυλλο, ISBN: 978-960-02-3300-1
Θέμα: "Εκπαίδευση και κοινωνία"
Στο βιβλίο αυτό εξετάζεται ο ρόλος της σχολικής ιστορίας όχι ως απλού μεταδότη γνώσεων αλλά και ως εργαλείου διαμόρφωσης στάσεων, συμπεριφορών και νοοτροπιών. Παρουσιάζεται μια έρευνα για τα σχολικά εγχειρίδια Ιστορίας της Ε’ τάξης του Δημοτικού Σχολείου και γίνεται απόπειρα να απαντηθούν κρίσιμα ερωτήματα: Ποια εικόνα προβάλλεται για τους Έλληνες και ποια για τους «άλλους» λαούς; Ποια συλλογική νοοτροπία εκφράζουν ή επιχειρούν να διαμορφώσουν; Πως διαφοροποιούνται τα παραπάνω με βάση το κοινωνικοπολιτικό πλαίσιο της κάθε εποχής;
Σε μια περίοδο που χαρακτηρίζεται από προκλήσεις οικουμενικής φύσης και, ταυτόχρονα, από την έξαρση του εθνικισμού και του ρατσισμού, ο ρόλος της εκπαίδευσης με τη διαμορφωτικής της δύναμη έρχεται και πάλι στο προσκήνιο. Στόχος της παρούσας μελέτης είναι να συμβάλλει στη δημόσια συζήτηση για το είδος του σχολείου που θέλουμε και απευθύνεται σε όλους/ες, ιδιαίτερα στα άτομα που εμπλέκονται στην εκπαιδευτική διαδικασία.
(2012) Τζένη Καρέζη, Ίδρυμα Τζένη Καρέζη