
*Αποστολή σε 2-4 εργάσιμες μέρες
Τιμή Λεμόνι: 17,21 €
Σύγχρονες τάσεις της προσχολικής αγωγής
Συγγραφή: · Έλση Ντολιοπούλου
Έκδοση: Μάρτιος 1999 από "Τυπωθήτω"
Σελ.:290 (23χ15), Μαλακό εξώφυλλο, ISBN: 960-7643-91-7
Θέμα: "Εκπαίδευση, Προσχολική"
Σ' αυτό το βιβλίο περιγράφονται ορισμένες σύγχρονες τάσεις για την προσχολική αγωγή και συγκεκριμένα: η βιωματική προσέγγιση της μάθησης (προσέγγιση project), η προσέγγιση των δημοτικών προσχολικών κέντρων του Ρέτζιο Εμίλια της Ιταλίας, η θεωρία του Vygotsky και η εφαρμογή της στην προσχολική αγωγή, οι αναπτυξιακά κατάλληλες πρακτικές μέθοδοι, η θεωρία του Gardner για την πολλαπλή νοημοσύνη και η προσέγγιση εκπαίδευσης και αξιολόγησης για παιδιά προσχολικής ηλικίας που βασίζεται σ' αυτή, το παιδικό μουσείο, ο ηλεκτρονικός υπολογιστής και το ολοήμερο νηπιαγωγείο ή νηπιαγωγείο διευρυμένου ωραρίου. Το συγκεκριμένο βιβλίο απευθύνεται σε φοιτητές και σπουδαστές παιδαγωγικών τμημάτων, παιδαγωγούς προσχολικής ηλικίας, σύμβουλους, γονείς, καθώς και ερευνητές που ενδιαφέρονται για την προσχολική αγωγή. Ο κάθε αναγνώστης μπορεί να αντλήσει ιδέες απ' αυτό για να αναπτύξει και να εφαρμόσει προγράμματα και μεθόδους, όπου θα λαμβάνονται υπόψη η ηλικία, οι εμπειρίες, τα ενδιαφέροντα, οι ανάγκες, οι ικανότητες, οι γνώσεις και το κοινωνικοπολιτισμικό υπόβαθρο των παιδιών για τα οποία προορίζονται.
(2011) Αναπτυξιακά κατάλληλες πρακτικές για παιδιά προσχολικής ηλικίας, Πεδίο
(2011) Το ολοήμερο νηπιαγωγείο στην Ελλάδα και σε 12 άλλες χώρες, Πεδίο
(2008) Η προσχολική εκπαίδευση στον 21ο αιώνα, Επίκεντρο
(2008) Η αξιολόγηση στην εκπαίδευση, Gutenberg - Γιώργος & Κώστας Δαρδανός
(2005) Η εφαρμογή της μεθόδου Project σε ελληνικά νηπιαγωγεία, Τυπωθήτω
(2005) Περιβαλλοντική εκπαίδευση, Gutenberg - Γιώργος & Κώστας Δαρδανός
(2000) Σύγχρονα προγράμματα για παιδιά προσχολικής ηλικίας, Τυπωθήτω